(Kayra)
"Zülfü Polat annemi öldürmekle tehdit etti...annem Elif anla beni,ölmesine sebep olamazdım..."
O yaşımda doğru kararı verememiştim belki de.
"Beni neden sevdin Kayra?"
Neden sevmiştim seni Elif,neden yıllarca kendime acı çektirmiştim seni severek?
Sevmenin aşık olmanın bir nedeni olur muydu?
"Seni sevmek nefes almak gibi bir şeydi benim için ve seni sevmekten bir an bile pişman olmadım,olmamda!"
Kaşlarının arası buruşurken ıslak kirpikleri durmadan açılıp kapanıyordu.
"Acıyorsun bana...sen merhametlisin Kayra o yüzden sevdin beni...benim yaşadıklarımdan kendini suçladığın için sevmek zorunda hissettin!"
Hayır Elif sana acımıyorum ,sana aşığım.Yaşadıklarını yaşamadan önce de seviyordum seni sonra da sevmeye devam ettim gizlice ve hâlâ seviyorum...
Haykırmak istiyordum ,aşığım diye bağırırken yeri göğü inletmek istiyordum.
"Bingo,bravo Elif zeki kadınsın! "
Duyduğum sesi umursamadan Elif'in ağlamaktan kızaran gözlerine bakıyordum.
Şimdi eğer aşık olduğumu söylersem Elif'i kurtulmak istediği bu hayata belki de bağlamış olacaktım ama Elif zaten yeterince acı çekmişti.
Ben...ben ona acıdan başka bir şey veremezdim,hep hatırlardı unutamazdı benimleyken.
Unutturmak için canımı verirdim ama teni tenime değdikçe acı çekerdi.
Benim sevgim iyileştirirdi belki bizi ama belkiydi işte.
"Konuşsana lan bir şey söyle!"
"Ben...ben sadece sevdim Elif!"diyebilmiştim gözlerimi kaçırırken.
"Sevme beni...acıma bana Kayra!"
Kelimeleri kalbimde sızı oluştururken yutkunamamıştım.
"Aaa ama bu kadar duygusal olmayın ortamın havasını biraz değiştirelim!"
Duyduğum sesle ayağa fırlamıştım"Sakın...sakın o silahın tetiğine basayım deme yoksa seni gebertirim!"derken Elif'in önüne geçmiştim, ona zarar veremezdi.
"Şimdi kim ölmek ister?"
"ÖLDÜR BENİ!"
Kulağımın arkasından gelen sese dönüp"YA ŞİMDİ SIKARSIN KAFAMA YA DA BEN SANA NE YAPARIM ALLAH BİLİR!"demiştim hissiz gözlerle bana bakan kadına bakarken.
"Gözlerim yaşardı,ikinizi de öldürmek isterdim lakin tek mermi var işte ne yaparsınız!"
"Allah'ın belası sıkacaksan sık şu lanet olası mermiyi! "
"Aaaa Elifciğim oluyor mu böyle sana senden istediğim şeyi söylemiştim sonra sıkarım kafana merak etme!"
Kan beynime sıçramıştı sıktığım yumruktan dolayı avcuma batan tırnaklar canımı acıtsa da böyle sakinleşmeye çalışıyordum.
Avazım çıktığı kadar bağırırken"O GÖZLERİNİ ÇEK LAN KIZIN ÜSTÜNDEN!" Elif'i arkama alıp sıkıca tutmaya başlamıştım.
"Yatağına aldığın kadına dokunmamdan mı korkuyorsun kardeşim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Ficção Adolescente"Gitme..." Elimi tutan soğuk ellerinin verdiği ürpermeyle başımı yalvaran gözlerle bana bakan adama çevirmiştim...öyle bakma be adam yıkık olan bu kalbim daha fazla hangi acıya katlansın! "Kalamam..." "Bittim...yıllardır senin çektiğin acı tüm beden...