23.BÖLÜM

44 9 53
                                    

(Elif)

Zihnim beni yanıltmaya çalışırken dün gece yaşadıklarımı hatırlamak için kendimi zorluyordum,yapmış olamazdım değil mi o kadar ileri gidemezdim!

Yağmur taksinin camlarını delercesine yağarken Sümeyye'nin dayısının evine gelmiştim.

Taksiye ücreti ödedikten sonra üzerimdeki boğazı yünlü cekete sıkıca sarılarak eve doğru yürümeye başlamıştım.

Yeşil çimlerin üzerine yağan yağmur taze toprak kokusunu burnuma getirirken camdan beni gören Sümeyyeyle bakıştıktan saniyeler sonra kapıya inmişti.

"Elif sonunda geldin,deli gibi merak ediyorum dün ne olduğunu hemen anlatmalısın!"

"Sana da günaydın Sümeyye iyiyim sen nasılsın!"demiştim serzenişle içeriye girerken.

Odaya geçip üzerimdeki ceketi sandalyenin üstüne bırakıp dizlerimi bükerek yatakta otururken Sümeyye elinde kahveyle içeri gelmişti, yüzünde her zamanki masumane çocuksu gülüşle.

"Sabah ki patavatsızlığım için özür dilerim..."deyip elindeki bardağı yanıma bırakıp o da dizlerini büküp sırtını duvara vererek oturmuştu yanıma.

Ne kadar gülmemeye kendimi zorlasam da Sümeyye her zaman beni güldürmüştü ve yine gülüyordum.

"Tamam affedildiniz Sümeyye hanım,kahve için minnettarım."dediğimde kahveyi bırakıp boynuma sarılmaya başlamıştı.

"Kızım sakin ol ya zaten zar zor kendime geldim şimdi boğacaksın beni...Sümeyye!"

Yüzündeki merakla tekrar geri çekilmişti.

"Eee anlatmayacak mısın Kayra Beyle dün gece ne oldu?"derken üzerimdeki pjama takımını süzmeye başlamıştı.

"Zevkli adammış saten beyaz gecelik."derken kaşlarını muzip bir tavırla birkaç kere kaldırmıştı.

Kolunu cimciklerken"Yaa tabi çok zevkli bir adam,o kadar zevkli ki tadına doyamadım dün gece! "demiştim sesimdeki sinirle.

"Yattınız mı?" yudumladığım kahveyi yüzüne püskürtürken boğazımdaki öksürükle"Ne ya...yatması ya! "derken Sümeyye kahkahayla yataktan kalkıp ellerini beline yerleştirmişti.

"Bana bak Elif Yade Yavuz,ben senin en yakın arkadaşınım hemen anlat her şeyi!"

Elimi alnıma vurarak"Offf Allah'ım ya bütün akıllılar neden beni buluyor ?!"derken kollarımı birbirine bağlayıp"Evet yattık yani sanırım öyle oldu."dediğimde Sümeyye ağzı açık beni dinliyordu.

"Yani şimdi sen ve Kayra Polat yattınız,kızım bu olay bir şey magazin haberlerini görmedin mi manşeti ben sana söyleyim'ÜNLÜ İŞ ADAMI KAYRA POLAT YILLAR SONRA İLK DEFA BİR KADINLA BERABER GÖRÜNTÜLENDİ,ÇİFT KAMERALARA ALDIRMADAN ETKİNLİKTEN UZAKLAŞTI!'."

Haberlere bak diye boşuna söylememişti demekki Kayra Bey.Ha bir de Instagram hesabına bak demişti onu unuttum.

"Instagram hesabına da bakmamışsındır sen!"

"Neden bakayım?"

"Aç bak!"deyip yanıma oturmuştu tekrardan.

Şarjım azdı , telefonu şarja takıp hesabımı açmıştım ki gelen 2536 bildirim üzerine gözlerimi faltaşı gibi açmıştım.

2536 bildirim yani hesabım gizli değildi ve max 50 bildirim alırdım normal şartlarda.

📍Kayra Polat'ın yıllardır unutamadığı aşkı bu kadın mıymış???

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin