(Elif)
"ELİF!"
"Noldu Zeliha niye bağırıyorsun?"
Elindeki telefonun ekranını bana çevirdiğinde yutkunmuştum.
"Abim...abim bara gitmiş Elif !"
•Ünlü iş adamı Kayra Polat uzun zaman sonra kameralara Moon barda yakalandı.Sorulan cinayet sorularına cevap veremeyecek kadar sarhoş olan Polat röportaj sırasında bayıldı!
Haber manşetinde yazanları okurken durgunca"Evet biliyorum..."demiştim şaşkın gözlerle bir bana bir ekrana bakan Zeliha'ya.
"Gitmesine nasıl izin verdin...off ameliyatı çok yakın!"
Gözlerimin dolmasını engelleyememiştim.Bazen yutkunmak isterseniz yutkunamazsınız ya o zaman dolardı gözleriniz sonra da hoyratça akardı yüzünüzü delerdi belki de.
"Ameliyat mı?"
Ameliyat mı olacaktı Kayra,durumu o kadar ciddi miydi gerçekten...
"Kalbine sıçrayan tümörü almaları gerekiyor yoksa kapakçıklara büyük hasar verecek ve sonra...yani eğer hasar alırsa tedavisi çok zor !"
Başını omzuma koyup ağlamaya başlamıştı,ne yapmalıydım içimdeki acı zaten tüm bedenimi yıkma aşamasındaydı.
♣️
Şimdi de sevdiğim adam mı ellerimin arasından kayıp gidecekti...
Elif sen Kayra'dan uzaklaşacaktın...
Evet uzaklaşmam gerek ben...ben ona iyi gelemem!
Duygularım susun artık...bu benim öyküm kalem benim elimde ve nokta koyuyorum bu hikayeye.
Sahi neydi sevmek aşık olmak?
Babamın anneme olan saplantılı duyguları mıydı aşk yoksa severken bile kıyamayan Kayra'nın hisleri miydi?
Cevabını biliyordum...sustum...lâl ol dilim...zor...çok zor ama bu senin savaşın Elif!
♣️
"Ağlama güzelim!"
"Canım yanıyor Elif!"
"Abim...Kayra benim hem abim oldu hem babam o çok başka...ona bir şey olursa ben yaşayamam! "
"Bir şey olmayacak,Kayra çok güçlü bir adam onu baban bile devirememiş; düşün masanın başı birde baban"demiştim kendimi gülümseye zorlarken.
"Abimin sana bakışlarını gördüm."dediğinde omzumdaki başını geri çekmişti.
Yüzümü buruşturarak"Anlamadım?"demiştim.
Anlamamış olmalısın Elif,kesinlikle anlamamışsındır!
Ne deseydim, evet biliyorum hatta dün akşam öpüştük üstüne gece beraber birbirimize sarılarak masumca uyuduk hatta ve hatta sabah Haktan bizi o şekilde bastı mı demeliydim!
"Abim yıllardır seni seviyor Elif ve seninle arkadaş olmamı isteyen oydu."
Biz lisede arkadaş olmuştuk Zelihayla,sebebi Kayra mıydı gerçekten?
Mühim olan bu mu Elif,Kayra yıllardır seni seviyormuş.
Evet duydum...seviyordu...aşıktı...itiraf etmişti dün gece ağlarken.
"Sen biliyordun...evet evet biliyorsun... bakışların...hiç şaşırmadın! "derken elleri beline gitmiş sorgulayıcı bir şekilde ayağa kalkıp karşıma dikilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen Fiction"Gitme..." Elimi tutan soğuk ellerinin verdiği ürpermeyle başımı yalvaran gözlerle bana bakan adama çevirmiştim...öyle bakma be adam yıkık olan bu kalbim daha fazla hangi acıya katlansın! "Kalamam..." "Bittim...yıllardır senin çektiğin acı tüm beden...