22.BÖLÜM

44 9 49
                                    

(Elif)

Gözümü kamaştıran kamera flaşları bedenimin kaskatı kesilmesine sebep olurken dudaklarımda baskısını artırmaya devam eden adamın belimdeki eli sıkıca bedenimi kavramıştı,adımlarımız bir odanın içine girip sert bir şekilde örtülen kapıyla duraksamıştı.

Var gücümle bedenimi sıkıca saran adamın omuzlarından geri itmeye çalışmıştım ama nafileydi.

Dudaklarını geri çekerken verdiği nefes yüzümü ısıtıyordu.

"Kimsin sen?"diyebilmiştim nefesimi düzenlemeye çalışırken.

Hâlâ çok yakındık,bu yakınlık senin kırmızı çizgin Elif Yade daha önce kimseyle bu kadar yakınlaşmadın.

Gözlerindeki tarifsiz huzurla dudaklarıma bakarken"Elif'in Kayrasıyım."demişti.

Alkolün etkisiyle dönen başım gözlerimin gördüğü eşyaları bulanıklaştırırken kesik bir kahkaha atıp "Neden seni öpmek istiyorum?"dediğimde gözlerini kısıp kulağıma"Ben de aynı sorunun cevabını arıyorum."diye fısıldarken boynuma ufak bir buse bırakmıştı.

"Ben kimim?"demiştim boynuna başımı yaslarken.

Duyduğum derin bir nefes alışverişinden sonra "Bilmiyorum ama öğrenicem ve hislerim...hislerim beni hiçbir zaman yanıltmadı."derken başımı kaldırıp kaşlarımı çatarak"Ben kimim bilmiyorum ama şu an tek bildiğim beni öperken kızaran dudaklarına tekrar hapsolmak istiyorum..."demiştim gözlerimi gözlerinden kaçırmamaya çalışırken.

Ben ne demiştim ,bir dakika off!

Alt dudağımı ısırıp gözlerimi kaçırmıştım ki belimi kavrayan eli bacaklarımı da kavrayıp kucaklamıştı beni.

Düşmemek için omuzlarından sıkıca tutunurken yavaş adımlarla loş ışığın aydınlattığı yumuşak yatağın üstüne yatırmıştı belirsizlikten soğuyan bedenimi.

Yumuşak dokusuyla boynuma ıslak dokunuşlar bırakan dudağını tekrar dudaklarıma bastırmıştı,dakikalarca susmuştum...susmuştu.

Üst dudağımı ısırıp geri çekildiğinde acıyan dudağımı tutarken "Ne yapıyorsun ya acıdı!"demiştim kaşlarımı çatıp kızgın görünmeye çalışırken.

"Beni zorlama küçük kız,sarhoşsun!"deyip kalkmıştı dağılan yataktan.

Gözlerimi kısıp tarifsiz bir şekilde gülüyordum,"Ben mi...ben mi seni zorlu...zorluyorum?"derken ayağa kalkmıştım.

Bu bakışlar çok tanıdıktı,bu hissi veren kesinlikle alkoldü başka bir şey olamazdı!

Off midem bulanıyor,sakın kusma Elif kusma fobin var!

Yok tutamıyorum,üzgünüm kendim!

Önümde dikilen Kayra'nın kollarından tutarken gömleğinin üstüne kusmuştum.

Boğazımda hissettiğim acı tatla kendimi sırt üstü yatağa bırakmıştım.

Yüzümde oluşan muzip gülümseme yerini durgunluğa bırakırken "Ben...ben özür dilerim Kayra Bey ama hakettiniz !"deyip bedenimi sıkan elbisenin askısını omuzlarımdan indirip yastığa başımı gömmüştüm.

"Hasan bana temiz kıyafetler getirsene ha bir de kadın kıyafetleri de getir !"

Duyduğum sesler kulağımda uğultuya dönüşürken ağırlaşan gözlerimi gecenin sonsuzluğuna armağan etmiştim.

~~~~~===~~~~~

Başımdaki ağrı uyanmama sebep olurken elimle yüzümün önüne gelen saçlarımı geriye atıp tavana bakmaya başlamıştım.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin