Gözümle yanımda gelen adamlara teker teker işaret vermiştim.
Masa'nın kapısını tekmeleyip içeri dalarken masanın etrafından toplanan çoğu siyah gömlek giymiş olan leş sürüsü bana bakıyordu.
"Noluyo lan!"
Masa'dan ilk kalkmaya çalışan adamın kafasına hiç düşünmeden sıkmıştım.
"Oturun lan yerinize,kimse kıpırdamasın!"
Adamlarım masada oturan her başın yanında dururken ellerindeki silahı Masa'nın adamlarının şakaklarına dayamışlardı.
Elif'in babası babam olacak adama dönerken ben de başucuna gelip masadaki meyve bıçağını elime almıştım.
"Polat bu oğlun denen it ne yapıyor!?"
"Kes lan sesini şerefsiz !"demiştim elinin üstüne bıçağı saplarken.
Elinden akan kanla "Kendine gel Kayra Polat ben baban değilim sıkarım başına!"derken acıdan yüzünün gerildiği belli oluyordu.
İki elimi de masaya koyup şakaklarındaki silahın verdiği ürpertiyle bana pür dikkat bakan adamlara pardon namussuzlara bakarken "Şimdi Hakan Yılmaz ve Zülfü Polat dışında herkes defolsun!"
Masa'dan kalkan gözler kapıdan çıkana kadar beni izlemişti.
Masa'nın salonunda dört kişi kalmıştık;ben,Hakan Yılmaz,Zülfü Polat ve Haktan.
"Şimdiiii!"demiştim kelimeyi uzatarak.
"Bana hesap vereceksiniz ki hükmünüzü vereyim!"
"Daha dünki velet bizden hesap mı soracak Zülfü !"demişti alaycı kahkahasıyla kahrolası şerefsiz.
"Daha 12 yaşındaki kızını 20 yaşında bir adamın taciz etmesine göz yuman bir şerefsiz mi söylüyor bunu!"
Haktanla göz göze gelmiştik,yıllar önce o olmasaydı belki de hiç kurtaramayacaktım Elif'i.
♣️
O gitmek istemişti o gün Masa'ya,bense evde kalıp ödev yetiştirmeyi düşünüyordum.Neyseki zor bela ikna edip götürmüştü beni...iyi ki.
O da biliyordu o gün yaşananları Elif benim kucağımdayken yardım etmişti hastaneye götürmeme,ben reşit olmadığım için Haktan halletmişti resmi işleri...şikayetleri...taciz raporunu.
O gün tanışmıştım savcıyla,kendimi hastanenin çatısından aşağı atmaya hazırlanıyordum...tam adımımı atacaktım ki tuttu ellerimden sardı beni kucağına.
"Oğlum..."dedi sıcacık bir baba şefkatiyle,babamdan duyamadığım şefkati Savcı'da hissetmiştim.
♣️
"Savcı'yı hanginiz öldürttü?"elimdeki silahı bir Hakan Yılmaz'a bir Zülfü Polat denen babam olacak adama çeviriyordum.
"KONUŞSANIZA LAN!"ses volüm son raddesine gelmişti.
"İntihar etti görmedin mi haberlerde!"
Başımı yalan söylediği her halinden belli olan babama çevirip ufak çaplı bir kahkaha atmıştım.
"Zülfü Polat...Zülfü Polat...senin gibi bir şerefsizin oğlu olduğum için kendimden utanıyorum!"
"Niye lan niye...niye öldürdünüz savcıyı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen Fiction"Gitme..." Elimi tutan soğuk ellerinin verdiği ürpermeyle başımı yalvaran gözlerle bana bakan adama çevirmiştim...öyle bakma be adam yıkık olan bu kalbim daha fazla hangi acıya katlansın! "Kalamam..." "Bittim...yıllardır senin çektiğin acı tüm beden...