10.BÖLÜM

55 12 57
                                    

Ay yükselmişti gökyüzünde.

Ay ışığıyla gözleri kamaşan Mavi kurt ulumaya başlamıştı Kızıl Dağ'ın kalbinde korunurken.

Ulumalar Kızıl Dağ'ın tehlikeye girmesine sebep olsa dahi çıtını çıkarmamıştı koskoca dağ...

Mavi kurt ise kayan yıldızı görüp susuvermişti.

Bir yıldız mı korumuştu Kızıl Dağ'ı yoksa Mavi Kurt'un sessizliği mi?

Her sessizlik korur mu bizi yaralardan yoksa daha fazla mı kanatır yaralarımızı?

~~~~~===~~~~~

Odaya girip kapının önüne oturmuştum,ayakta kalacak takatim kalmamıştı.

Gözlerimden boşalan gözyaşlarına hakim olamıyordum.

Akmayın artık...bunu ben istedim...yeter!

Evet bunu ben istemiştim.Kayra duyacak Elif ağlama artık lütfen!

~~~~~===~~~~~

(Kayra)

Haktanla Elif atışırken ben çoktan nuddleyi yeyip balkona çıkmıştım.

Üstüme giydiğim kahverengi deri ceketin iç cebinden Kıbrıs'tan getirttiğim böğürtlenli sigaradan bir dal alıp duvara yaslanmıştım.

İçime çektiğim dumanı dışarı verirken mutfaktan gelen patırtı üzerine kapıya yönelmiştim.

Elif elindeki çatalı masaya vurmuştu sanırım.

Bitmeye yakın olan daldan son bir nefes çekip mutfağa doğru üflerken geceden daha siyah olan ela gözlerini üflediğim dumana odaklamıştı.

"Eee hadi söyle Haktancığım!"

Allah'ım sen gerçekten bana sabır ver,bu kız için sınırsız bir sabra ihtiyacım olacaktı...olmasını istiyordum.

Ömür boyu benim sabrımı sınasın ben de hep sabırlı olayım...

Haktan bana ufaktan bir bakış atıp sandalyeden kalkmıştı.

Mutfak kapısına yönelirken"Henüz ölmek için çok gencim ye...yani Elif."demişti bana göz kırparken.

Haktan ağzından hele bir yenge kelimesini kaçır o zaman ne yapıyorum sana ,teyzemden emdiğin sütü burnundan getirmiyor muyum?

Elif Haktan'a parçalayacak gözlerle bakarken"Balkona gelsene rüzgar esiyor içeriden daha havadar burası."demiştim masadan kalkmasını izlerken.

~~~~~===~~~~~

"Sigaraya başlamışsın."

Evet,sigaraya başlamıştım hem de uzun zamandır...o günden beri...unutmak istediğim için...kalbim acıdığı için...uzak kaldığım için...

Elimdeki biten sigarayı söndürüp yenisini yakmıştım.

"Uzun zamandır içiyorum."dediğimde şaşırmamıştı.

"Neden?"

Bir süre cevap vermemiştim,cevabım mı yoktu...hayır vardı bağıra bağıra 'senin çektiğin acıları ben de hissediyorum sevdiğim için sana olan sevgim bitmediği için...o acıları yaşadığın için...'demek istiyordum ama buna cesaretim yoktu.

"Bir sebebi yok! "demiştim umursamaz bir ses tonuyla.

"Demek bir sebebi yok...peki !"deyip bir hışımla ayağa kalkmıştı ki örgülü saçının ucundan çekiştirip bir adım yaklaşmıştım.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin