25.BÖLÜM

50 9 40
                                    

(Elif)

Papatya tarlasını andıran görüntüsüyle bir mezarın önüne gelmiştik,ağzımı açıp tek kelime etmemiştim.

Mezar taşının üstünde yazan ismi gördüğümde istemsizce gözlerim dolmuştu.

ELİF YILMAZ
D.12.12.2000▪️Ö.01.01.2019
Ruhuna El-Fatiha

İnsandım değil mi,bir gün ben de bu kara toğrağın altına gömülecektim.

Ben düşünce denizinde sessizce yüzerken Kayra Bey çantasından bir defter çıkarıp son sayfasını açtıktan sonra elime vermişti.

Yaşadıklarıma anlam veremiyordum,neden şu an buradaydım ya da neden bir boşlukta hissediyordum?

Kara sayfanın üstüne beyaz kalemle yazılmış el yazısını okumak için mezar taşının kenarına oturmuştum.

🔸🔶🔸

Bu günlüğü okudum diye Kayra bana kızar mı bilmiyorum ama içimdeki okuma isteğini bastıramadım napabilirim?

Ama merak etme Kayra, çok az sayfasını okuma şansım oldu geri kalanını okumak için sabırsızlanıyorum.d

Hani yazmışsın ya bir sayfaya"Onu sevmekten çok özlemek yoruyor kalbimi...",Özlemek güzeldir azizim sevmek ise yüceliktir.

Beni o karanlıktan çıkarıp kurtardığın gece içimdeki yaşam umudunu yitirmiştim,ölmek istiyordum senin ölmek istediğini bilmeden.

Sonra öğrendim dayımdan,intihar edecekken kurtarmış seni.

Hayat zor bizim için ,zor lakin hayatı güzelleştiren sen varsın benim için belki bu sayfayı günlüğün geri kalan 198 sayfasını doldurduktan sonra okuyacaksın ama şunu bil Kayra benim ruhum hâlâ yaşıyorsa sensin sebebi.

Şairin de dediği gibi;

"Seni düşünmek güzel şey,ümitli şey,
dünyanın en güzel sesinden
en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
ben artık şarkı dinlemek değil,
şarkı söylemek istiyorum"

Belki bir gün birlikte şarkı söyleriz ne dersin?

Bunu senin yüzüne söylemeye cesaretim olmasa da yazmaya kelimelerimin cesareti var.

Seni sevmek güzel şey azizim...

-E-

🔸🔶🔸

Mezarının başında beklediğim kadın mı yazmıştı bu kalbe nakış gibi işleyen cümleleri?

Birbirlerini gerçekten çok seviyorlardı,Kayra Bey'in gözlerinde bakışlar ve bu sayfadaki kelimelerin içindeki mana başka türlü yorumlanamazdı .

"Yazdıkları...yazdıkları gerçekten çok güzel sizi gerçekten seviyormuş."dediğimde elimdeki defteri alıp aralardan bir sayfayı ayırıp tekrar bana çevirmişti.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin