"Anne!"kan ter içinde soluk soluğa uyanmıştım.Rüyamda gördüğüm gözü yaşlı kadın kimdi neden bana yüzündeki hüzünle bakıp sarılmıştı?
Aynaya baktığımda gözlerimden akan yaşları farketmemle duraksamıştım, niye böyle hissediyordum?
Yastığımın altından gelen titreşim sesi üstüne telefonu açmıştım.
Gözlerimi ovalarken karşıdan gelen sesi dinlemeye çalışıyordum.
🔉Kızım çok ünlü avukatlar katılacak diyorum etkinliğe beraber gidelim işte!
📞Offf Sümeyye yeni bitti finaller zaten bırak biraz dinleneyim!
🔉Hani şu mafya olduğundan süphelendiğimiz bir iş adamı var ya adı neydi?
📞Kayra Polat!
Heyecanlı çıkan sesim Sümeyye için çok normaldi,çünkü iş başvurusu yapacağım şirketlerin başımda Alemdar Holding geliyordu.
🔉Yaa işte Kayra Polat düzenliyor o etkinliği özellikle genç avukatları tanımak için düzenlenen bir etkinlik düşünsene bir bakmışsın işe kabul edilmişsin!
Ayağıma gelen bu fırsatı kaçıramazdım özellikle hayalim olan şirketin hukuk bürosunda çalışmak gibi bir şansı elimden kaçırmak istemiyordum.
📞Tamam geliyorum ne zamanmış bu etkinlik ve nerede?
🔉Şeyy işte o biraz sıkıntı ama hallederiz.
📞Yeri mi uzak?
🔉Yaniii çok uzakta değil ama etkinlik İstanbul'da ve yarın!
📞ŞAKA MI YAPIYORSUN SÜMEYYE!
🔉Kanka arka mahallede olacak hali yoktu etkinliğin!
📞Oraya gittiğimizde nerede kalacağımızı da düşünmüşsündür umarım.
🔉Eeee şey otel denen bir kurum var Elif...
Elimi alnıma götürüp oflayarak,
📞En önemli şeyi unuttuk.
🔉Ney?
📞Biz ne giyicez etkinlik için?
Benim için mühim bir şeydi,sonuçta hayranı olduğum bir iş adamı o etkinlikte olacaktı ve yüz yüze görme şansım olacaktı.
🔉Senin şu mezuniyete alıp sırtı çok açık diye giymediğin siyah elbise vardı ya onu giyersin.
Sırt detayı gerçekten fazla açıktı o yüzden son dakika giymekten caymıştım.
📞Abartı olmaz mı?
🔉Elif sen oraya gelicek olan kadınların nasıl giyindiğini bir bilsen dersin ki bunun neresi abartı,giy kızım işte çok güzel oluyor hem sana.
📞Tamam o zaman çantaya koyarım onu.
🔉Ne çantası biz gittiğimizde bir gün filan kalmıcaz Elif bir hafta kalırız hem İstanbul'u gezmiş oluruz.
📞Bir hafta otelde kalıcak paramız var mı Sümeyye?
🔉Dayım var onlarda kalırız.
📞İyi bari tamam o zaman ben hazırlanayım akşam çıkmadan yarım saat önce ara!
🔉Tamam ararım bacım hadi Allah'a emanet!
📞Sen de.
Sanırım heyecanlıydım hem de çok farklı bir heyecan bürümüştü bedenimi.Daha önce hiç böyle hissetmemiştim,off Allah'ım inşallah etkinlikte saçma bir şey yapmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen Fiction"Gitme..." Elimi tutan soğuk ellerinin verdiği ürpermeyle başımı yalvaran gözlerle bana bakan adama çevirmiştim...öyle bakma be adam yıkık olan bu kalbim daha fazla hangi acıya katlansın! "Kalamam..." "Bittim...yıllardır senin çektiğin acı tüm beden...