21.BÖLÜM

31 10 14
                                    

(Kayra)

"Bu etkinliğin fix amacı genç avukatların iş istihdamını artırmak ve aydın beyinlerle çalışmak."

Ekrana yansıyan slaytta verileri gösterirken çalışanlar pür dikkat sunumu dinliyordu.

"Bu yıl şirkette yeni bir hukuk bürosu açaçağız denmişti Kayra bey o proje devam ediyor mu?"

"Hukuk bürosu tamamlanma aşamasında, etkinliğe gelip başvuran yeni mezun avukatlardan alım yapılacak."

"Tecrübelerinin olmaması şirketi kısa bir süre sıkıntıya sürüklemez mi?"

Sorulan soruya gülümseyerek cevap vermiştim.

"A şirketi B şirketi ya da C şirketi herkes tecrübeli çalışan arıyor peki biz imkan tanımazsak insanlar nasıl tecrübe kazanabilir,o yüzden atacağımız bu adım eminim çoğu şirket tarafından önümüzdeki yıllarda örnek alınacak bir proje olacak."

Konuşmam bitince herkesin yüzündeki gurur verici bakış içimdeki huzuru artırmıştı,evet bir şeyler başaracaktım...başarmak zorundaydım.

~~~~~===~~~~~

Etkinlik için giriş konuşmasını yapıp kürsüden aşağıya inmiştim,gelen konuklara hoşgeldiniz fasıllarını da bitirdikten sonra nefes almak için mekanın terasına çıkmıştım.

Pantolonumun cebine attığım sigara paketinden bir dal alıp çakmakla zar zor yaktıktan sonra derin bir şekilde içime çekmiştim böğürtlen kokulu dumanı.

Havaya üflediğim sigara dumanı yağmurla sönerken başımı ayak seslerinin geldiği tarafa çevirmiştim.

Bir dakika neden felç geçirmiş gibi bir hisse bürünmüştüm,Elif'in hayali ilk defa bu kadar canlı gözlerimin önüne geliyordu.

Kalbim lütfen gardını al saatler içinde hastanede olmak istemiyorum... lütfen!

Bu hayal yanıma gelmişti ve ete bürünmüştü bir ruh veya gölge değildi.

"Merhaba Kayra bey ben...yani şey kendimi tanıtayım ismim Elif Yade yeni mezunlardanım,avukatım."

Kayra bey dedi... Elif Yade dedi...avukatım dedi...off Allah'ım kafayı sıyırmak üzereyim bu kadın Elifti emindim,bakışları elalarına gizlenen masum ve ürkek bakışlarının önünde cesur görünmeye çalışan gözleri.

"Iııı şey yanlış bir şey mi söyledim acaba?"demesiyle kendime çekip sarılmaya başlamıştım,kokusu başkaydı kelimeleri yabancıydı ama benim Elifimdi.

"Beyefendi bırakır mısınız !?"

Beyefendi demişti sana Kayra,sinirlendiğinde soyadınla seslenen kadın sana mesafe sözcüğü kullanmıştı.

"Elif..."demiştim sesimde cesaret kırıntısı ararken.

"Yaşıyorsun...öldün sandım ama asla kabul etmedim öldüğünü hep bekledim seni ve geldin...geldin Elif !"dediklerim deli saçmasıymış gibi bakan kadın gülümseyerek "Evet sanırım yaşıyorum ama beni başka biriyle karıştırdınız ben Elif Yade Yavuz'um sizin bahsettiğiniz Elif değilim ve sizi de hayatımda ilk defa görüyorum...yani şey yüz yüze ilk defa görüyorum yoksa hayranınız sayılırım!"dediğinde başımı hayır anlamında sallamıştım.

"Elifsin...benim Elifimsin sensin işte...aynısın!"

Çaresice cebimdeki telefonun ekranını göstermek için telefonu çıkarmıştım.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin