Aynada baktığı yüze inanırdı insan.
Oysa görmek istemeyen kalbe gözler ne eylesin?
~~~~~===~~~~~
(Elif)
"Demek kuzensiniz,peki Kayra'nın bunu saklama sebebi neydi?"
"Cevabı zor olan soruları bana sorma Elif."
Kafam allak bullak olmuştu,Haktan Kayra'nın kuzeniydi tamam bu olabilirdi ama neden benden gizlemişlerdi bunu?
"Anlayamıyorum Haktan senin onun kuzeni olduğunu daha önceden bilsem ne değişirdi?"
Elindeki telefonu kenara bırakıp ciddi bir yüz ifadesine bürünmüştü hayatı şakaya vuran gülüşü.
"Liseden ayrıldığım yıl ne oldu Elif?"
Ne mi olmuştu...
"Sana mı?"
"Hayır, senin hayatında ne değişti ?"
Ne mi değişmişti...bu hayattaki en değerli varlığım 'annem' beni yalnız bırakıp gitmişti...ölmüştü...öldürülmüştü!
"Bu konunun benim hayatımla ne alâkası var Haktan!"
Sesli bir nefes vermişti.Yüzüme bakışı...sanki duyacaklarımdan korkuyordum ama neydi...ne olmuş olabilirdi?
"Elif...sen ve ben..."demişti ki kenara bıraktığı telefon koltuğun üstünde titreşmeye başlamıştı.
Sen ve ben neydi Haktan?
📞Hangi bar dediniz?
📞Siz basına yakalanmasını engelleyin ben bir saate geliyorum!
Bar demişti,basına yakalanmasın dedi.Kim yakalanmayacaktı?
"Ne olmuş?"
"Kayra Moon barda kafayı bulmuş yine,alkole dayanıklılığı da yok bir bardakla başı dönüyor!"
Kayra bara gitmişti,evet evet doğru duydum.
Neden gitmişti...o yüzden olamazdı değil mi?
Offf Allah'ım lütfen o yüzden olmasın,ne yaptım ben!
Zeliha bara gittiğimizde Kayra'nın doktorunun hastalığından dolayı alkolü yasakladığını söylemişti o yüzden bir süre bara gittiğimizde Kayra'yı görmemiştim.
Eee hastalığı geçmemiştir ki aradan çok kısa bir süre geçti...off Kayra off!
Elif kendini suçlamayı bırak!
Her üzgün olan,derdi olan içiyor muydu?
Bu Kayra'nın hatası, kendisine daha iyi bir ilaç bulabilirdi!
Ama ben...
Aması yok Elif hatalı değilsin,sadece zamana ihtiyacınız var!
Ve unutma sen bu Karanlık dünyadan kaçmak için annenin katiline kafa tuttun!
Annemin katili "babam" evet ben o canavara kafa tutmuştum,hislerimle savaşım kolay olmalıydı...olacaktı...öyle olması gerekiyordu!
~~~~~===~~~~~
(Kayra)
"Bırakın beni...hey dokunma koluma kimsin sen... hayırdır kardeş! "
Yarı açık kalan bilincimle beni bardan dışarı bırakmayan adamlara bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen Fiction"Gitme..." Elimi tutan soğuk ellerinin verdiği ürpermeyle başımı yalvaran gözlerle bana bakan adama çevirmiştim...öyle bakma be adam yıkık olan bu kalbim daha fazla hangi acıya katlansın! "Kalamam..." "Bittim...yıllardır senin çektiğin acı tüm beden...