::Uvod::
Završila sam, napisala sam pismo za fakultet. Pogled sam prebacila na zidnu sat. Jaoooj, Ejmi će me ubiti. Kasnim opet. Brzo sam otišla do sobe i uzela potrebne stvari, te nakon deset minuta izašla iz kuće i trčala ka tržnom centru, gde me je čekala ljuta Ejmi, kao što sam i očekivala.
Ja:"Heeeeejjj?!" - pogledala sam je nevino.
Ejmi:"Nije me pozvao, nije!" - nije izgleda ljuta na mene. - "Šta ceka? Matura je za samo dva dana."
Ja:"Možda te još nije zvao, jer te se plaši?" - izustila sam, a onda me je pogledala. - "Ne gledaj me tako. Od kad ste raskinuli, samo što ga ne ubiješ. Dečko, želi da dodje da se vidi sa mnom, a kad čuje da si kod mene, on otkaže, ne mogu ni najboljeg druga da vidjam zbog tebe!"
Ejmi:"Matura je za dva dana, idemo da kupimo haljine" - rekla je i namrštena i ušla u prvu radnju. A ja sam krenula za njom. Odmah je uzela haljinu. I dok je ona obukla ja sam našla za sebe jednu. Ejmi je izgledala prelepo u toj haljini. Nakon što sam i ja probala, obišle smo još neke radnje.
°°°
Kad smo završile, krenule smo ka autu.
Ejmi:"Eno gaaaaa!!" - rekla je veselo.
Ja:"Ostani tako vesela, molim te!" - samo me je oštro pogledala, a onda nam je, sasvim ne sigurno prišao i Lazar.
Lazar:"Hej, devojke!" - rekao je, a onda pogledao u Ejmi, koja je čekala daje pita. - "Da li bi išla sa mnom na maturu?" -rekao je, napokon.
Ejmi:"Moram da razmislim." - pogledala sam je zbunjeno.
Ja:"Naravno da će ići." - izustila sam, a onda me je ona udarila laktom u ruku.
Ejmi:"A ti sa kim ideš na maturu?" - upitala me.
Ja:"Zvao me je brat tvog voljenog, ali sam ga odbila, jer idem sa Urošem." - rekla sam znajući već njenu reakciju.
Ejmi:"Tvojim 'bratom'?" - ovo 'bratom' je stavila pod navodnike.
Lazar:"Ejmi!" - rekao je i pogledao je oštro.
Ja:"Ma u redu je." - izustila sam. - "Nego moram da idem. Roditelji i Uroš se vraćaju."
Samo sam se okrenula i otišla. Na putu do kuće sam osetila suzu na obrazu, a onda je brzo obrisala i rekla sebi da neću da plačem. Kad sam stigla oni su već bili tu.
Ja:"Stigli ste! Bila sam da kupim haljinu za maturu, a i tebi sam kupila odelo." - rekla sam i pogledala u Uroša. Imao je široki osmeh na licu.
Uros:"Dobro je što jesi. Ja bih zaboravio." - ustao je, te me poljubio u kosu i otišao na sprat, noseći odelo sa sobom. Otišla sam u kuhinju da vidim mamu.
Ja:"Hej, kako je bilo u Londonu?" - pitala sam i sela za šank.
Dragana:"Bilo je dobro, ali falila si nam." - govorila je dok je uzimala vodu iz frižidera, a onda je sipala u času, te je popila koji gutljaj.
Ja:"I vi ste meni!" - izgovorila sam veselo.
Bojan:"Pa, šta si radila sama ovih nedelju dana?" - pitao je tata, dok je ulazio u kuhinju.
Ja:"Pa Ejmi je bila sa mnom, a i Lazar. Nisam bila sama."
Klimnuo je glavom.
[misljenje👆🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?