::39. Deo::
Ejmi je izgleda spavala. Odem do kuhinje. Otvorim komodu, ali tamo nije bilo ni jedne flaše.
Odjesnom se upalilo svetlo.
Ejmi:"Tražiš nešto?" - prekrstila je ruke i prišla mi.
Ja:"Gde su?"
Ejmi:"Čekaj da se setim...hm...., a da na mesto gde nećeš da ih nadješ."
Ja:"Ejmi!" - uhvatila me je za ruke.
Ejmi:"Kao prvo trudna si, kao drugo počela si previše da piješ. To nije dobro. Uništavaš sebe. Brinem se za tebe!" - zagrlim je i onda idem u sobu i legem na krevet. U pravu je, ne znam zašto to radim sebi. Samo Uništavam samu sebe. Ubrzo sam zaspala.
[Jutro]
Ejmi:" Dobro jutro!" - kaže, dok je ulazila u kuhinju. Pogled poneti sa mene na postavljen sto.
Ja:"Izvoli. Sedi slobodno. Razmišljala sam o onome što si rekla. U pravu si." - nasmeje se i sednemo za sto.
Ejmi:"Drago mi je. Nakon doručka idemo u kupovinu."
Ja:"Odgovara!"
Dimitrije:"Prijatno."
Ja:"Stigao si baš na vreme, sve sam ja spremila. A posle idemo u kupovinu, tako da ti ideš da nam pomogneš." - napravio je onu facu 'moram li?'
Ja:"Ne prihvatam ne kao odgovor i ne prihvatam izgovore." - klimne glavom i ja se zadovoljno nasmejem.
•••
Dimitrije:"Da li ste sigurne da niste kupile ceo Njujork?" - rekao je dok je stavljao kese u auto.
Ejmi:"Mogle smo mi i više da kupimo?" - pogledao nas je.
Dimitrije:"Pa morale bi da idete u susedni grad, jer ste Njujork definitivno ispraznile." - pogledamo ga smrknuto.
Ja:"Ajde idemo kući!" - udjem u auto.
°°°
Nakon što sam spakovala sve nove stvari, sišla sam dole. Počela sam da tražim čaj.
Ejmi:"Helena...?" - pogledam je.
Ja:"Šta? Tražim čaj!"
Ejmi:"A u redu. Na polici je gore." - uzmem čaj i stavim vodu da se skuva.
Ja:"Mislila si da tražim alkohol?" - ne sigurno klimne glavom.
Ejmi:"Samo se brinem, okej?" - rekla je nervozna.
Ja:"U redu je!" - proključalu vodu sipem u šolju. Dodam šećer i stavim kesicu čaja od nane.
Ja:"Nervozna si?"
Ejmi:"Mina je trudna!" - kaže kao iz topa, ali ja ostanem smirena.
Ejmi:"Smirena si?"
Ja:"Neka je, to dete nije Ilijino."
Ejmi:"Kako si sigurna?" - ispijem gutljaj čaja, te je pogledam.
Ja:"Znam! On ne bi bio s njom. Oženio se u inat meni, jer sam ga povredila. I on je hteo da mi uzvrati." - kažem sve u jednom dahu, a potom uzmem još čaja, dok me je Ejmi gledala zbunjeno.
Ja:"Jedino dete koje je njegovo, jeste ovo ovde." - prodjem rukom preko stomaka. - "A to što je ona kurva i što jaše kog stigne nije moj problem.!" - popijem čaj do kraja i ostavim šolju u sudoperu i odem u sobu. Spremim se za krevet i legnem u isti. Mirno i zaspim.
[misljenje👇🏼]
BINABASA MO ANG
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?