::30. Deo::
Otvaram oči uz sitne poljubce.
Ilija:"Srećan rodjendan."
Ja:"Hvalaa" - poljubim ga.
°°°
Sidjemo dole i odjednom me Ejmi zagli i Uroš, kao i mama i tata.
Svi :"Srećan rodjendan!!!!"
Ja:"Hvala vam!"
Svi su mi sem Ilije dali poklon. Okrenem se ka njemu i on se nasmeje.
Ilija:"Najlepše za kraj" - pružio mi je jednu kutijicu. Otvorim je i u njoj je bila prelepa ogrlica.
Ilija:"Baka mi je dala i rekla da je dam posebnoj devojci. A ti si i više nego posebna."- suza mi sklizne niz obraz. Samo ga zagrlim.
°°°
Ejmi:"OMG prelepa sii!!!" - nasmejala se izašla, a Ilija je ušao.
Ilija:"Wow, ti, ti, prelepa si." - nasmejem se, uhvatim ga za ruku i sidjemo dole, gde je bila žurka.
°°°
Žurka i dalje traje, ali sam morala da odem do sobe, da se preobujem.
Ja:"Idem da se preobujem." - kažem malo jače kako bih nadjačala muziku.
Ilija:"Važi, čekam te ovde.''
Otišla sam gore o kad sam ušla, u sobi je bila Mina, koja se nasmejala.
Ja:"Šta ti radiš ov..." - nakon toga je sve postalo crno.
=Ilija P. O. V.=
Ejmi:"Gde je Helena?" - upita me sva nasmejana.Ja:"Otišla je da se preobuje, ali idem da vidim." -ona klimne glavom i ja se progutam kroz gužvu. Polako odem do sobe. Udjem u nju, ali nje nije bilo. Pogledam u kupatilo, ali je nije bilo ni tamo. Pretražio sam ceo sprat, ali je nema. Gde je? Pogledam opet u sobu. Vidim neku mindjusu. Podignem je i...neee...
Ja:"Mina!" - besno bacim mindjusu i izadjem iz sobe. Pogledom sam tražio Ejmi, dok je nisam i ugledao. Otrčao sam do nje.
Ja:"Mina je otela Helenu."
Ejmi:"Šta je?" - razdrala se. - "Uroše kaži svima da idu kući." - klimne glavom, a mi izadjemo. Ušao sam u auto i počeo da tražim po gradu, možda nisu daleko otišli.
Ilija:"Mina ubiću te, tako mi svega samo li joj dlaka zafali sa glave." - počeo sam već da ludim.
=Helena P. O. V.=
Budi me hladna voda. Otvorim oči i vidim da se nalazim u nekoj napuštenoj kući, a ispred sebe...da li je moguće.
Xx:"Srecemo se opet.!"
Ja:"Kad se oslobodim proći ćeš kao i zadnji put."
Mina:"Rekla sam ti da je probudiš, a ne da pričaš s njom, idiote.", - ušla je u sobu
Ja:"Kako jedva čekam da vas Ilija nadje. Nećete lepo proći."
Mina:"Hahaha, ne nadaj se. A sada da nas dve popričamo?" - sela je na stolicu ispred mene i pogledala me.
Ja:"Nemam šta da pričam s tobom!"
Mina:"Ne slažem se s tobom."
[misljenje👇🏼]
ESTÁS LEYENDO
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?