::17. Deo::
Ja:"I meni, i Nikoli se takodje svidelo." - Ilija se namrštio.
Goran:"Drago mi je da vam se svidelo i da je sve lepo prošlo, nakon onog problema oko firme mislio sam da ce propasti. Da se Ilija nije umešao, ona bi bila istorija." - potapšao je Iliju po ramenu.
Ejmi:"Ilija mene stvarno zanima šta si uradio!" - pogled je prebacio na mene.
Ilija:"Nista bitno." - čudan je. Zašto nam ne kaže?
Goran:"Deco, ostavljam vas moram da idem. Imam važan sastanak." - klimnuli smo glavom te je otišao.
Ejmi:"Sad nam reci šta si uradio." - udahnuo je i opet prebacio pogled na mene.
Ilija:"Kad mi je tata sve objasnio, znao sam da nam može pomoći Minin otac, ali je on u zamenu za pomoć tražio da budem s njegovom ćerkom, to jest Minom. Prihvatio sam jer znam koliko tati znači firma i nisam hteo da propadne. A tati nisam rekao, jer bi se naljutio što sam sa nekom koju ne volim samo zbog firme." - slušala sam ga i sve vreme ćutala.
Ejmi:"Zašto sada ne raskineš?"
Ja:"Ja mislim da ne treba da raskinu, baš mi idu jedno uz drugo."
Ejmi:"Helena?"
Ja:"Ejmi?"
Ne znam Zašto sam rekla da ne raskinu, ali mislim da sam zvuczala ljubomorno, pogledala sam u stranu ali sam primetila i da se Ilija nasmejao.
Ja:"Još samo nam ona hvali" - kažem, a onda ustanem kad vidim da se pojavila Mina.
Mina:"Zar ideš zbog mene?" - upitala me puna samopouzdanja.
Ja:"Upravo tako, alergičan sam na tebe" - samo je zaobidjem.
Ejmi:"Helena čekaj, idem i ja. Mislim da i mene stiže alergija!" - uzviknula je i dotrčala do mene.
=Ilija P. O. V.=
Gledao sam je kako odlazi. Barem je čula ovo. I sad zna da nisam s njom zašto što želim to.
Ja:"Mina?" - pogledala me.
Mina:"Da?" - imala je široki osmeh na licu.
Ja:"Mislim da treba da ra.....!" - prekinuo nas je zvuk njenog telefona.
Mina:"Moram da se javim!" - uzela je telefon i javila se. Nakon jednog razgovora mi je opet prišla.
Mina:"Ljubavi, izvini, ali moram da idem. Hitno je." - poljubila me i otišla. Ahhhh, a hteo sam da raskinem s njom. Krenuo sam ka sobi, ali sam stao kraj Ejmine sobe, jer sa čuo da pričaju nešto.
Ejmi:"Kako ide sa Nikolom?"
Helena:"Lepo, ali...ne verujem da ću moći da ga volim onoliko koliko sam nekada." - nasmejao sam se.
Ejmi:"Zašto mi ne kažeš ko je taj kog toliko voliš?"
Helena:"Ne mogu, jednostavno ne mogu!"
Ejmi:"Ali ga mnogo voliš zar ne?" - čekao sam odgovor.
Helena:"Da, ali kao da je bitno. Nas dvoje ne možemo biti zajedno." - u isto vreme sam bio i srećan, jer me voli, ali i tužan, jer je rekla da nećemo moći da budemo zajedno. Svakako neću odustati od nje. Sad kad je tu, neću joj dozvoliti da mi pobegne. Odjednom začujem Ejmin glas.
Ejmi:" Covece, ti si gluv ili ne čuješ?"
Ja:"Ja, ovajjj, došao sam po slušalice, moje su se pokvarile. Mogu tvoje?" - klimnula je glavom.
Ejmi:"Eno ih tamo na stolu."
[misljenje👇🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?