::56. Deo::
Svi:"SREĆAN ROĐENDAN!!!!"
Uplašim se, te ispadnem iz kreveta.
Ja:"Auć!"
Podigla sam pogled i videla da drže tortu.
Ja:"Vi ste ludi."
Mama:"Hajde duvaj svećice!"
Ejmi:"I zaželi želju."
Ustanem sa poda i stanem kod torte te dunem svećice i ugasim ih, a onda su počeli da me mažu šlagom.
Ja:"Dobro, dosta.!"
Nasmejem se i odem do kupatila da se operem. Nakon toga siđem dole i oni su sve ukrasili.
Ja:"Prelepo je!"
Ejmi me je povukla nazad u sobu.
Ejmi:"Obuci je!"
Dala mi je haljinu iz ormara.
Odem u kupatilo i obučem je. Nakon toga mi je Ejmi nanela malo šminke i napravila lokne, te smo sišle dole.
Ilija:"Ti....prelepa si!"
Ja:"Hvala ti!"
Nasmejem se i poljubim ga.
°°°
Već je došlo veče i svi smo se zezali, plesali i pričali. Odjednom su pustili sporu muziku i Ejmi me je okrenula i videla sam Iliju koji je klečao sa kutijicom u kojoj je bio prsten.
Ilija:"Znam da me nije bilo tu četiri godine i znam da treba mnogo toga da nadoknadimo, ali ja te želim pored sebe svakog trenutka. Hoćeš li se udati za mene?" - gledala sam ga, a u isto vreme su mi se i suze skupile u očima. Pogledala sam u ostale i onda mu dala odgovor.
Ja:"Izvini, ali ja...ne mogu. Ne mogu se udati za tebe!"
Suze su se same slivale niz lice, a ja sam otrčala u sobu i zaključala se u istoj. Čula sam dozivanje svog imena sa druge strane vrata.
Uroš:"Helena, otvori vrata!"
Ćutala sam.
°°°
[Jutro]
Otvorim oči i shvatim da sam zaspala na podu. Umijem se i operem zube, te presvučem haljinu od sinoć.
Otvorim vrata i Ilija je bio ispred njih, spavao je. Polako sam prošla pored njega, ali...
Ilija:"Šta ti je bilo sinoć?"
Okrenem se i pogledam ga.
Ja:"Ništa!"
Udjem u sobu, a i on zamnom.
Ilija:"Prvo si me odbila i rasplakala se, te si se zaključala u sobu. Sve ovo nije ništa! Ako je zbog toga što me nije bilo četiri godine i samo sam te pitao izvini, ali..."
Ja:"Ja ne mogu da imam decu."
Pogledao me.
[mišljenje👇🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?