::49. Deo::
Sada smo u avionu i jako sam zbunjena. Helena samo što nije skočila sa krova, a sada je u avionu za London, jer je Ilija u komi. Jako se brinem za nju.
°°°
=Helena P. O. V.=
Uletela sam u bolnicu i medicinska sestra me je odvela do njegove sobe. Ispred nje je bio Uroš. Kad sam ušla u sobu, videla sam njega, bespomoćan je ležao u krevetu, a kraj njega je bila majka. Kad me je videla i izašla je iz sobe. Prišla sam mu, gutajući knedlu u grlu i otisnula jedan kratak poljubac na njegovim usnama.
Ja:"Ustani, zašto ležiš tu! Ja sam za sve kriva, nisam trebala da odem. Ja sam kriva što si sada u ovom stanju. Ja!! Molim te, otvori oči, te divne plave oči, molim te. Nemoj da me ostaviš. Malo je falilo da se ubijem, što ću i uraditi, ako ne otvoriš oči. Jel' si čuo? Moj život je u tvojim rukama! Ilija, molim te otvori oči!!!" - naslonim svoju glavu na njega i zajecam. Polako ustanem i još jednom ga poljubim, te izađem iz njegove sobe. Otrčim u Urošev zagrljaj.
Ja:"Neće me ostaviti, zar ne! Oporaviće se, jel da?" - upitam ga, a on me samo stisne još više, dok sam mokrila njegovu majcu. Odvojim se od njega i onda ugledam Minu.
Ja:"Za ovo si ti kriva! Zar ne! Uradila si ovo, jer je došao u Njujork zar ne!?" - počela sam da se derem.
Mina:"Da sam htela da uradim to, ubila bih tebe, a ne njega. Nosim njegovo dete, zar misliš da bih ga stvarno ubila?!" - nasmejem se sarkastično.
Ja:"To dete, nije Ilijino. Ilija te ni štapom ne bi pipnuo. On voli mene. A ti si nam tu sreću upropastila." - nisam mogla da se obuzdam, ošamarila sam je, a ona se odmah uhvatila za obraz.
Mina:"Ti si udarila mene?! Mene!"
Ja:"Jesam i šta ćeš s tim?! Ubićeš me? Evo slobodno odmah ovde me ubij!"
Mina:"Zar nikoga nije briga što me udarila?" - pogledam u ostale.
Uroš:"Ne, mislim da nije!"
Krenula je da me ošamari, ali sam joj uhvatila ruku.
Ja:"Neće moći." - istrgla je svoju ruku iz moje i besno se okrenula i otišla.
[2 dana kasnije]
Osetim lagano drmusanje. Otvorim oči. To je bila medicinska sestra.
M.sestra:"Izvinite, ali trebali biste da odete kući, niste ništa jeli već dva dana, biće vam loše."
Ja:"Ne želim, ne želim da ga ostavim. Želim da budem uz njega."
M.sestra:"A zar stvarno želite da vas čuje da niste brinuli o sebi kad se probudi?"
Na ovo se nasmejem i klimnem glavom, te izađem iz sobe.
Ja:"Idemo kući da se malo odmorimo pa ćemo doći."
Uroš:"Ja ću ostati, vi idite."
Ejmi i ja Odemo taksijem do vile. Uđemo unutra i ja odem da se istuširam. Nakon tuširanja odem u Ilijinu sobu, bila je ista, nije se menjala. Nije bilo Mininih stvari, zar ne spavaju u istoj sobi? Priđem polici sa knjigama i potražim našu sliku koju tu čuva. Bila je tu! Uzmem je u ruke i nasmejem se.
Mina:"Šta ćeš ti ovde?" - kaže besno!
[mišljenje👇🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?