::35. Deo::
Ejmi:"Kod kog si bila?" - upita me, čim udjem u dnevnu, gde su bili svi.
Ja:"Kod Dimitrija!" - Ilija me pogleda.
Ilija:"Ko je Dimitrije?" - kaže kao iz topa, na šta ga pogledamo. - "Mislim nije kao da me zanima."
Ja:"Dimitrija sam tek upoznala, ali je jako drag. Ide i on u Njujork, tako da će ići s nama. I doći će na venčanje samnom." - pogledam u Iliju. Imao je ljut izraz lica.
[Dan venčanja]
Obrišem suzu i uzmem tašnu i izadjem iz sobe. Ispred vile me je čekao Dimitrije. Svi su sem nas bili tamo. Kad smo otišli u crkvu, ceremonija samo što nije počela. Seli smo na svoja mesta, a onda je ceremonija počela. Nakon što su se velika vrata otvorila, Mina je u pratnji svog oca otišla do oltara i stala naspram njega.
Matičar:"Da li vi Mina Ilić, bez ičije prisile prihvatate ovde prisutnog Iliju Mitića za svog zakonitog muža?"
Mina:"Da!" - kaže sa osmehom na licu.
Matičar:"Da li vi Ilija Mitić, bez ičije prisile, prihvatate ovde ptisutnu Minu Ilić za svoju ženu?" - pogleda u mene, a ja sklonim pogled.
Ilija:"Da!" - zažmurila sam i pustila suzu.
Matičar:"Možete da poljubite mladu!" - nisam više mogla, istrčala sam iz crkve. A za mnom i Ejmi i Dimitrije.
°°°
Trenutno smo u nekom restoranu. Sedim sa Ejmi i Dimitrijem. Ilija je sve vreme gledao u nas. A onda nam i prišao.
Ilija:"Nismo se upoznali. Ja sam Ilija. Ti mora da si Dimitrije!" - rukovali su se.
Dimitrije:"Da, drago mi je."
Namigne mi i okrene se, te ode.
Ja:"Da li ste videli?"
Oni:"Da!" - kažu u isto vreme.
Kad se sve završilo otišli smo svi kući, ali Ilija je rekao Mini da se tek sutra preseli kod njega, a da sad ide kući. Istuširala sam se i obmotala peškir oko sebe. Izadjem iz kupitala i u sobu je bio Ilija.
Ja:"Šta ćeš ti ovde?" - ustane i pogleda me.
Ilija:"Zašto si danas samo istrčala?" - pogledam ga.
Ja:"Nisam se osećala dobro." - pomerim se od njega. - "zašto si došao? Ja bih svakako došla da popričamo."
Ilija:"Hajde onda!"
Ja:"Samo želim da ti kažem da nakon svega ipak želim da ostanemo prijatelji!" - namršti se.
Ilija:"Ja tebi ne želim da budem samo prijatelj." - pridje mi i probije me uz zid.
Ja:"Ali mi..." - poljubio me je. Nisam mogla da odolim, uzvraćala sam mu. Prešao je i na vrat, a onda je i peškir oko mene, završio na podu. Odmeri me celu, te me opet poljubi i podigne, te odnese do kreveta. Znam da ovo možda nije ispravno, ali trenutno je on, ono što zelim...
[Jutro]
Nakon sto se spremim, pridjem mu i poljubim ga.
Ja:"Volim te!" - prošaputam mu na uvo i izadjem.
°°°
Dimitrije:"Je l' si spremna?" - pogledam još jednom u mamu, tatu i Uroša.Ja:"Da!" - udjem u avion i sednem pored Ejmi kraj prozora. Izvadim iz džepa ogrlice koje mi je Ilija poklonio i ispustim suzu.
Ejmi:"Sve će biti u redu. Za sedam sati ćemo biti u Njujorku i početi opet. Proći ćemo svaki butik i svaki ćošak Njujorka zajedno i zabaviti se." - klimnem glavom i vratim ogrlice u džep i obrišem suzu.
[misljenje👇🏼]
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?