::50. Deo::
Mina:"Šta je to?!"
Prišla je o uzela mi sliku iz ruku. Nasmejala se i pocepala je. Širom otvorim oči i pogledam se besno.
Ja:"Šta si to uradila, glupačo!"
Samo je izašla, a ja sam se sagla i uzela sliku, koja je bila na dva dela. Ustanem i odem do radnog stola. Uzmem lepljivu traku izalepim je, te stavim u džep i odem da uzmem malo hrane.
°°°
Uđemo u bolnicu i polako odemo do Iljine sobe, ali onda čujemo Uroša, koji je pričao telefonom.
Uroš:"Ne govori Ejmi da je otac Mininog deteta Lazar!"
Uđem u sobu kod Ilije i ostavim ih same.
=Ejmi P. O. V.=
Ja:"Molim?"
On se okrenem i prekine poziv.
Ja:"On me je sve vreme varao sa njom! S Minom. Kako sam bila glupa! Nisam videla nešto što mi se dešava ispred nosa!"
Oči mi se napune suzama, a jedna mi padne niz obraz.
Ja:"Izvini! Plačem što on ima dete s drugom, a s tobom sam."
Uroš:"Nema veze, opet si volela i njega nekada, on je bio tu kad ja nisam. Ostaviću te samu."
Krene da ide, ali ga ja zaustavim.
Ja:"Ne, ostani sa mnom!"
Blago se nasmeje i sedne kraj mene.
[Mesec dana kasnije]
=Helena P. O. V.=
Ejmi:"Je l' si sigurna?" - polako klimnem glavom i udjem unutra, dok su ostali gledali u mene kao da sam duh.
Prošlo je već mesec dana i Ilija je i dalje u komi, a meni je zbog toga i dalje loša, jer su juče doktori rekli da treba da se pripremimo, jer postoji Velika mogućnost da se ne probudi. I Ejmi je loše, ali to ne pokazuje toliko, znam da i nju boli ova situacija.
Pre dve nedelje počeo je fakultet i sada imamo ispit zbog čega sam morala da dodjem.
Nakon što se smestim, udje i profesor, koji nam je podelio ispite. Nakon što smo počeli da radimo, čuo se samo zvuk sata sa zida, kao i lupkanje noge o pod, po neko švrljanje po papiru, kako neko pali i gasi olovku, dosaptavanje, udaranje prstima po klupi... Svaki novi zvuk me je činio sve više nervozannom, te sam počela da se preznojavam i srce je počelo da mi lupa kao ludo. Odjednom samo izletim iz učionice i odem do kupatila. Za mnom je došla i Ejmi. Umila sam se vodom i sela dole kraj zida. Ejmi mi je prišla i dodirnula mi čelo.
Ejmi:"Ti goriš!"
Ja:"Dobila sam napad od stresa to je sve!"
Ejmi :"Ali ti stvarno goriš! Idemo kući."
Pomogne mi da ustanem te pozove Dimitrija, koji je brzo došao. Ejmi me ostavila u autu i otišla po naše stvari. Brzo se vratila i Dimitrije nas je odvezao kući.
[mišljenje👇🏼]
KAMU SEDANG MEMBACA
"Zbogom nije kraj"
RomansaHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?