::13. Deo::
Ja:"Kad si stigao? Što me nisi zvao? Kako su Bojan i Dragana? Zapravo, Zašto nisu ovde?" - pitala sam ga milion pitanja.
Uros:"A možda da ideš jedno po jedno pitanje? Ovako stigao sam jutros rano, nisam zvao, telefon je prazan, oni su kući izbog posla nisu mogli da dodju i jako im je krivo zbog toga."
Usmerila sam pogled ka vratima i ušao je Ilija.
Ilija:"Uroše?" - nasmejao se, a onda su se bratski zagrlili. Čudno!
Ja:"Od kad ste vas dvoje prijatelji?" - pogledala sam u Ejmi, koja je takodje bila zbunjena.
Uros:"Pa znaš da stalno imamo posla ovde? Pa sam ga upoznao ovde. Samo ti nisam rekao ranije."
Ejmi:"A ni meni nije rečeno ništa takodje." -prekrstila je ruke.
Uros:"Nego brate sledeći put ti kod nas? Šta kažeš Helena? - da li je zaista ozbiljan?
Ja:"Daa, baš super ideja" - nabacila sam jedan osmeh. Da li me zeza!!!
Ja:"A sada bih, ako je tvoja savršena devojka otišla, htela da odem u sobu." - Klimnuo je glavom, te sam otišla u sobu.
=Ilija P. O. V.=
Klimnem glavom, a ona samo prodje pored mene i ode. Kao i Ejmi.
Uros:"Šta joj je?" - slegnem ramenima i pogledam kroz prozor.
Uros:"Nego kako ide sa Minom?" - ufffff, zar moraš to da pitaš?
Ja:"Dobro, dobro!"
Ifff, ne bih ni bio s njom da njen otac nije umešan.
Njen otac je dao pare firmi u zamenu da ja budem s njegovom ćerkom, jer je ona zaljubljena u mene. Stvarno ne razumem. Nakon sto je izgubio posao zbog nje, on joj i dalje udovoljava. Ne bih ni prihvatio sve ovo, ali nisam hteo da očeva firma propadne. Samo kad bi me Helena saslušala...
=Helena P. O. V.=
°°°
Ejmi je otišla kod oca, ispostavilo se da je nervozan zbog proslave koju pravi u firmi.
Uzela sam knjigu, ali se tad čulo kucanje i ušao je Uroš. Ispravim se, stavivši knjigu pored sebe, a on me pogleda, jer vidi da sam neraspoložna.
Ja:"Sedi, moram da ti kažem nešto. Ali moraš da ostaneš miran." Klimne glavom, a ja krenem.
Ja:"Sigurno znaš Minu. E pa ona je ista ona Mina od pre sedam godina." - odmah je ustao.
Uroš:"Spakuj se ides sa mnom kući." - krenuo je da otvara ormar.
Ja:"Stani Uroše!" - ustala sam i zaustavila ga.
Uroš:"Ne možeš da ostaneš ovde, šta ako ti se opet nešto desi? Da tog dana nisam prolazio tamo, umrla bi. Neću opet to da dozvolim."
Ja:"Okej sam, neće mi se desiti ništa. Obećavam ti, samo nista ne govori kući." - odmahnuo je glavom.
Uroš:"Ideš sa mnom, neću te ostaviti ovde!" - uzviknuo je.
Ja:"Uroše budi Tiši, čuće te neko. Biće sve u redu, samo mi veruj. Više nisam ista ta mala devojčica, znam da brinem o sebi." - klimnuo je glavom.
Uroš:"U redu, ali ako ti bude bila potrebna pomoć, vrati se kući, pozovi me, šta god." - poljubio me u kosu te izašao iz sobe, a onda se vratio. - "inače idem večeras kući" - klimnem glavom, a on ode.
Sednem na krevet, a onda zatvorim oči, osećam se nekako slabo.
[misljenje👇🏼]
DU LIEST GERADE
"Zbogom nije kraj"
RomantikHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?