::37. Deo::
[Nedelju dana kasnije]
Ja:"Pa dobro je, tata je sigurno delovao da kuća bude tako čista, kao nova je." - pričala sam sa Urošem preko video poziva.
Uros:"A Ejmi? Gde je?" - nasmejem se.
Ja:"Priča sa Dimitrijem u dnevnoj." - odmah se namrštio. - "ne budi ljubomoran, ona voli tebe, ne njega." - iza njega je bio Ilija. - "Šta više zaljubio se u mene!" - Ilija je pogledao u telefon.
Uros:"Rekao ti je?"
Ja:"Ne! Ejmi je shvatila pa mi je rekla." - tad se pojavila i Mina.
Mina:"Hej Helenice, baš mi je žao što si otišla. Vila nije ista bez tebe!"
Ja:"Sigurno da je tako."
Dimitrije:"Helena!!!" - drao se iz dnevne sobe.
Ja:"Moram da idem, cujemo se." - mahnem te prekinem poziv i odem dole.
Ejmi:"Spremio je kolače!" - čim osetim miris bilo mi je muka.
Ja:"Ne mogu, muka mi je!" - kažem te sednem na krevet.
Ejmi:"Ali ti ove voliš!" - približila mi je kolač nosu, a onda sam samo otrčala u kupatilo i povratila.
Ejmi:"Helena, je l' si dobro?"
Ja:"Ne znam." - odem u sobu bez reči. Uzela sam test koji sam kupila juče, jer imam neki osećaj.
°°°
Išla sam po sobi levo-desno. Šta sad da radim? Da, trudna sam, ali šta da radim? Imam tek osamnaest godina i ovde sam došla kako bih završila fakultet, koji još nije ni počeo. Ilija je daleko. On ne sme da zna. Mina je stalno s njim sada, ako sazna naudiće mu, a tek se pojavilo u meni. Možda je ipak najbolje da abortiram? Šta da radim? Milion pitanja, a nijedan odgovor.
Sidjem dole.
Ejmi:"Jesi li okej?"
Ja:"Trudna sam!" - pogledaju me zbunjeno.
Oni:"Šta si?!" - sednem na krevet.
Ja:"Abortiraću!"
Ejmi:"Molim? Nećeš to da uradiš. Ono nije ništa krivo!"
Dimitrije:"Slažem se sa Ejmi! Nije ono krivo što niste pazili!" - spustim pogled.
Ejmi:"Dimitrije!" - samo je uzeo telefon i izašao.
Ja:"Ejmi imam samo osamnaest godina, šta ću? A fakultet?"
Ejmi:"Ne moraš da ideš. Mogu da ti donosim beleške, a ti ćeš samo izlaziti na testove. I moramo da kažemo Iliji." - odmah skočim.
Ja:"Neeee! Ako Mina sazna doći će ovde i ubiti me kako se to dete ne bi rodilo. Živećemo tako, niko neće znati. Samo mi."
Ejmi:"Okej, ali kad tad im moramo reći." - pogledam na vrata.
Ja:"Dimitrija je ovo povredilo, a i u pravu je. Samo sve se desilo brzo i to baš nakon venčanja!" - pogleda me zbunjeno.
Ejmi:"Molim?" - prekrstila je ruke - "i ti mi sad tek kažeš!"
Ja:"Idem u sobu." - kažem kako bih izbegla razgovor.
Ejmi:"Pričaćemo mi još!" - odem u sobu i pozovem Dimitrija. Javila se sekretarica. Telefon mu je isključen. Ufff, kako mrzim svoj život. Sidjem dole i u kuhinji uzmem čašu i viski. Ali je tad došla i Ejmi.
Ejmi:"Ma da li si normalna? Gde ćeš sad da piješ?" - upita me i uzme mi flašu.
Ja:"A daj Ejmi!!! Želim da zaboravim na sve, barem večeras. Mrzim svoj život. Toliko ga mrzim da bih sad pozvala Minu i rekla joj sve. Da sam baš nakon venčanja bila sa Ilijom i da sam trudna. A znaš zašto? Jer znam da bi odmah došla i ubila me. Tako bih tek zaboravila sve i više se ne bih brinula." - Ejmi me uhvati za obraze.
Ejmi:" Da te više nisam čula. Smrt nije rešenje. Znam da ti je teško, ali moraš da izdržiš, ako ne zbog sebe ili mene, onda zbog tog malog stvorenja u tebi.
[misljenje👇🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?