::20. Deo::
Sedimo za stolom i pričamo nešto. Lazar je već prešao u vilu, dok će Nikola tek za nedelju dana.
Ejmi:"Lazar i ja ćemo otići do grada nećemo se vraćati jedno četiri sata." - klimnula sam glavom.
Goran:"Deco i ja moram do firme imam danas jako puno posla." - kaže, te ustane i ode, a ne dugo zatim i Ejmi sa Lazarom.
Krenem ka sobi, ali me Ilijin glas zaustavi. Okrenem se, a on on ustane i dodje do mene, te me uhvati za ruke.
Ilija:"Sta cemo mi da radimo?" - upita, te se slatko nasmeje.
Ja:"Ne znam" - izustim i sklonim pogled sa njega.
Ilija:"Imam ja jednu ideju! Možemo na bazen?"
Ja:"Ali Mina ako dodje..."-prekinuo me je.
Ilija:"Ona je kod tetke danas.'' - pogledala sam ga.
Ja:"Znači van grada je?" - jaoj mnogo pričam.
Ilija:"Kako si znala da njena tetka živi u drugom gradu?" - Uf, Helena, uffff.
Ja:"Ma pogadjala sam." - pogleda me čudno.
Ilija:"Dobroooo,nego idemo li onda?"
Ja:"Daaa." - kažem, te odemo da obučeno kupaći.
Kad smo sišli u dvorište kod bazena, on je odmah skočio, a ja sam sela na ivici.
Ilija:"Hajde dodji!" - reče nakon što izroni.
Odmahnem glavom, a on pridje i uhvati me za noge te povuče u vodu. Stavio me je odmah ispred sebe ne pomeravši svoje ruke sa mog struka.
Ilija:"Jel znaš da te jako volim?" - upita me, te se slatko nasmeje.
Ja:"Volim i ja tebe, ali i dalje mislim da ovo nije u redu prema Mini i Nikoli. Mada planiram da razgovaram sa njim kad dodje" - izdahnuo je.
Ilija:"I ja sa ocem, da vidim oko firme, ako mu i dalje fali novac, Smisliću nešto, što ne uključuje Minu,, ne brini" - klimnem glavom, a on otisne jedan poljubac na mojim usnama.
Ilija:"Čekaj imam nešto za tebe" - rekao je, te izašao iz bazena, a nakon nekih deset minuta se vratio.
Ilija:"Zatvori oči" - uradila sam kako je rekao, onda sam osetila kako mi stavlja nešto oko vrata. - "otvori sada" - polako otvorim oči i na vratu ugledam prelepu ogrlicu.
Ja:"Prelepaa je, ali šta ću reći Ejmi ili nekome drugom ako me pita?"
Ilija:"Hajde da ne razmišljamo barem neko vreme o tome?" - klimnem glavom i nasmejem se.
Ja:"Hvala!" - kratko izustim te ga poljubim.
Xx:"Khm khm"-jos neko ovde? Okrenem se i vidim Ilijinog i Ejminog oca.
Ilija:"Tata?" - pogledao je u mene, pa opet u oca.
Goran:"Vas dvoje..."-Ilija ga je prekinuo.
Ilija:"Tata vidi" - sada je on prekinuo Iliju.
Goran:"Vidi ne mora da mi objašnjavaš išta. Još od prošle godine kad je Helena došla kod nas video sam vas kako se gledate. Prvi put sam u tvojim očima za ovih tvojih skoro dvadeset godina video ljubav. I to pravu ljubav. Samo mi nije jasno, zašto to krijete i zašto ti Helena imaš decka, a ti sine devojku."-slegnuo je Ramenima.
Ja:"Pa znamo samo nas dvoje i sada Vi zato što znate već šta je Ilija radio pre. Bio sa Ejminim drugaricama i onda ih ostavio. E pa ja sam Ejmi obećala da neću biti s njim, ali jednostavno nisam uspela, zaljubila sam se i to mnogo, ali njoj ne smem da kažem, jer ne želim da mi se naljuti." - spustila sam pogled.
Ilija:"Tata molim te ne govori nikome, mi ćemo naći rešenje da im kažemo" - pogledala sam u Iliju, a njegov otac je klimnuo glavom.
Goran:"U redu. Sad idem po neke posebne papire, pa ću da se vratim u firmu." - pozdravimo se s njim i on ode, a Ilija me zagrli.
Ilija:"Ne brini. Naći ću neko rešenje da nas dvoje ostanemo zajedno i da Ejmi zna, a da se ne naljuti." - nadam se da hoćeš.
°°°
Bacim se na krevet, a i Ilija sa mnom. Pogledao me u oci, a onda poljubio. Polako je prelazio na vrat, zbog čega sam ispustila tihi izdah. Ali sam ga odogurnula malo od sebe.
Ja:"Ne, ne sad" - legao je pored mene i moju glavu stavio na njegove grudi. Kad sam se namestila, majca mi se podigla zbog čega se otkrio ožiljak.Ilija:"Hoćeš mi jednom reči odakle imaš taj ožiljak, kao i onaj drugi?" - zar moraš to da me pitaš?
Ja:"Možda jednom" - kažem te udahnem duboko.
Ilija:"Znaš da mi možeš sve reći? Ko god te je povredio neće opet, bezbedna si ovde."
Ja:"Da je barem tako" - kažem, a on me upita.
Ilija:"Zašto tako kažeš?" - bio je zbunjen.
Ja:"Ma ništa, nego hajde moraš u svoju sobu, Ejmi i Lazar dolaze uskoro."
Ilija:"U pravu si" - ustane te me poljubi i izadje iz sobe.
[misljenje👇🏼]
ESTÁS LEYENDO
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?