::47. Deo::
=Uroš P. O. V.=
Budim se i vidim da sam u bolnici i da je kraj mene medicinska sestra, koja je ubrzo otišla i vratila se sa doktorom.
Doktor:"Probudili ste se."
Ja:"da, a zašto sam uopšte ovde?"
Doktor:"Imali ste saobraćajnu nesreću."
Ja:"A Ilija Mitić? Gde je? Kako je?"
Doktor:"On je prošao mnogo gore od tebe! Zapravo u životnoj je opasnosti!" - nisam mogao da verujem šta čujem.
Ja:"Da li njegova porodica zna. Sestra mu je u Njujorku da li zna?"
Doktor:"Obavestili smo i nju!"
Sigurno je jako tužna. Moram da je nazovem. Uzme telefon i nazovem je. Brzo se javila.
Ja:"Ejmi, kako si?"
Ejmi:"Šta misliš, kako sam? Vi ste tamo u bolnici, a ovde je Helena!" - zbunim se.
Ja:"Šta se desilo njoj?
Ejmi:" Kad je saznala šta vam se desilo, onesvestila se. I izgubila jee..." - tu se zaustavila.
Ja:" Šta?"
Ejmi:" Signal je loš, prekidam." - prekinula je.
=Ejmi P. O. V.=
Doktor:"Možete da je posetite, a i morate joj reći za dete, probudila se." - stavim telefon u džep i klimnem glavom. Polako uđem unutra.
Helena:"Kaži mi da je Ilija bolje."
Ja:"I dalje Ništa ne znam."
Helena:"Nervozna si, ima nešto što mi ne govoriš!"
Ja:"Molim? Ma nee!?"
Helena:"Ejmi, molim te, kaži šta god bilo."
Ja:"Ti....izgubila si bebu!"
=Helena P. O. V.=
Ejmi:"Ti...izgubila si dete."
Njene reči su mi odzvanjale u glavi. Iznova i iznova.
Ja:"Ne, moje dete još uvek tu, to ne može da bude istina. Tu je i dalje je tu, to ne može da bude istina."
=Ejmi P. O. V.=
Nisam mogla da je gledam ovako slomljenu, samo sam izašla iz njene sobe i čula je kako plače unutra. Podnela je ovo gore nego što sam mislila da će.
Dimitrije:" Znam da ti je dosta loših vesti, doktor mi je rekao nešto."
Ja:"Samo...samo reci."
Dimitrije:"Helena više neće moći da ima decu."
Ja:"Sranje! Može li još nešto gore? Zar joj život nije dovoljno loš, nego..."
Helena:"Molim? Ja više neću..."
Samo je otrčala.
Ja:"Helena?! Gde će?"
Dimitrije pogleda u stranu i onda shvatim.
Ja:"Ou neee!"
Brzo potrčim ka njoj. Išla je prema stepenicama koje vode na krov i ne želim ni da zamislim šta planira. Kad sam konačno stigla, bila je na ivici krova.
Ja:"Helena, stani!"
Okrenula se i pogledala me.
Ja:"Nemoj, molim te!"
Vratila je pogled natrag.
[misljenje👇🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?