::27. Deo::
=Ilija P. O. V.=
Prokletstvo nisam to hteo da kažem. Okrenem se i na stepenicama vidim Ejmi.
Ejmi:"Šta čekaš? Idi za njom!" - pogledam je.
Ja:"Otišla je zbog tebe. A nisi nas ni saslušala."Ejmi:"Idi pre nego što bude kasno." - donekle je i u pravu. Obujem se i brzo izadjem. Udjem u auto i brzo odem do aerodroma. Nisam je nigde našao. Brzo sam otišao do aviona.
Xx:" Ne možete tamo bez karte."
Ja:"Molim vas, devojka će da mi ode. Ne želim da je izgubim." - pogledala me i pustila me. Otrčao sam do tamo. Ona se pela u avion.
Ja:"Helena!!! - pogleda me nakon što čuje svoje ime i zaustavi ceo red iza sebe.
Otrčaim do nje i spustim je sa onih stepenica.
Ja:"Nemoj da ideš!" - udarila mi je šamar.
Ja:"To sam zaslužio."
Xx:"Gospodjice, polećemo za pet minuta." - govorila je stjuardesa.
Helena:"Dolazim odmah!" - pogledam je.
Ja:"Ne dolazi."-Helena me pogleda. - "ne možes da odeš."
Helena:"One tvoje reči su me jako povredile, jako. Zatim Mina me se setila, sad sam joj ja meta. Onda Ejmi mi je ljuta, zašto bih ostala ovde?"
Ja:"Jako se izvinjavam zbog mojih reči, kod nas ćeš biti bezbedna i Ejmi je ta koja mi je rekla da odem za tobom. Molim tee."
Helena:"U redu!" - kažem, a on me čvrsto zagrli i uhvati me za ruku, te povuče ka autu. Uff, ostaje mi još razgovor sa Ejmi.
Udjemo u vilu i Ejmi me zagrlila čim me videla.
Ja:"Ja..." - prekinula me.
Ejmi:"Ne, samo ćuti. Recite mi samo jedno, da li ste još uvek zajedno?"
Ilija:"Da!"
Ja:"Ne!" - kažemo istovremeno.
Ilija:"Zašto?" - pogleda me čudno.
Ja:"Nisam se vratila zbog tebe, već zbog Ejmi. Nikada neću zaboraviti ono što si mi rekao."
Ilija:"Ali stvarno nisam to mislio, nikada te ne bih povredio. Bio sam besan, izletelo mi je."-samo ga pogledam i odem gore u sobu.
[dva dana kasnije]
Još pet dana, danas dolaze Uroš, mama i tata. Biće ovde za rodjendan. Otići će dan nakon rođendana.
Ilija:"Moramo da razgovaramo."
Ja:"Prvo." - udarim mu opet šamar.
Ilija:"I ovo sam zaslužio."
Ja'"Za one reči, zaslužuješ mnogo više, jako si me povredio tada i dalje ne mogu da verujem. Nisam mislila da ću ikad ćuti to od tebe." - odem do vrata i otvorim ih.
Ja:"Možeš da izadješ sada."
Pogleda me. Krene da izadje, ali na stane.
Ilija:"Neću odustati." - kaže, te izadje iz sobe, a ja zatvorim vrata.
°°°
Ja:"Mama, Tata?" - otrčaim do njih i zagrlim ih jako.
Uroš:"A ja? Želim i ja zagrljaj."
Nasmejem se i zagrlim ga čvrsto.
[misljenje👇🏼]
BẠN ĐANG ĐỌC
"Zbogom nije kraj"
Lãng mạnHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?