::29. Deo::
Blizio se i Lazarev dolazak. Čak je i Uroš koji je stigao u međuvremenu, bio vidno nervozan. U tom trenutku je ušao Lazar, a Uroš mu je prišao i udario ga pesnicom, tako da je ovaj pao.
Ja:"Uroše!" - zajedno sa Ilijom ga odmaknemo od Lazara.
Lazar:"Šta ti je?" - pogleda u mene, te vidi Ejmi i odmah joj pridje.
Uroš:"Zar ti ona nije dovoljna, pa moraš da je varaš?" - Lazar ga pogleda.
Lazar:"Molim?"
Ejmi:"Ne pravdaj se, videla sam te danas u kafiću." - prodje šakom preko lica.
Lazar:"Vidi mogu da objasnim." - ona ga odgurnu od sebe i ustade.
Ejmi:"Molim te idi, idi i više mi se ne pojavljuj na oči" - samo je izašao nije ni pokušao da joj objasni. Ne mogu da verujem. On je sela na krevet i počela da plače. Uroš je odmah dotrčao do nje, a ona ga je samo zagrlila. Okeeejjj, ovo izmedju njih je jako čudno. Saznaću ja šta se dešava.
[Sutradan]
=Ejmi P. O. V.=
Helena:"Kako si sad?" - upita me nesigurno.
Ja:"Ne znam, osećam se tako povredjeno."-suza mi sklizne niz obraz.
Ja:"Idem da pijem vodu." - klimne glavom u ja izadjem.
Na putu do kuhinje Čujem vrata, otvorim ih. To je bio Uroš.
Ja:"Hej, udji!" - on uradi onako kako kažem.
Ja:"Hvala za ono juče!" - pogleda me.
Uroš:"Ma ništa, kako si sad?" - spustim pogled.
Ja:"Proći će!" - zagrlio me je. Bila sam iznenađena, ali sam mu uzvratila. Odvoji se i pogleda me u oči.
Ja:"Ilija je u sobi, kao i Helena" - kažem kako bih izbegla neprijatnu situaciju.
Krenem do kuhinje, ali me Uroš uhvatio za ruku.
Uroš:"Ejmi!"
Ejmi:"Reci?" - pogledam ga ravno u oči.
Uroš:"Ovaj... ništa zaboravi."
Helena:"Vas dvoje, soba, odmah!" - bila je na stepenicama. Pogledamo se i odemo s njom. Kad smo ušli u sobu, seli smo na krevet.
Helena:"Pričajte, nešto se desilo izmedju vas, ali mene zanima šta."
Ja:"Nije ništa!" - pogleda me sa podignutim obrvama.
Uroš:"Ja ću da kažem. Volimo se, samo što ona neće to da prizna, a razlog je nepoznat."
Ja:"E pa reći cu ti ga. Ona tvoja brineta je došla kod mene i rekla kako treba da te se klionim. Ona je tvoja devojka i da vam ne kvarim mir. Posle sam zavolela Lazara ili barem tako mislim."
Uros:"Devojka? Ja nisam imao devojku, nemam je ni sada. Jedina devojka koju volim si ti."
Ejmi:"Ja ne mogu sve ovo!" - samo ustanem sa kreveta i odem u svoju sobu.
=Helena P. O. V.=
Ja:"Polako treba joj vreme!"
Ustane sa kreveta i ode.
Ilija udje u sobu. Pridje mi i poljubi me. Sedne na krevet, a ja kod njega u krilo.
Ilija:"Sutra neko puni osamnaest?"
Ja:"Pa ne znam. Možda osoba koju mnogo voliš? I koja tebe voli?"
Poljubi me, poljubac je bio dug.
Ja:"Minut!" - ustanem i zaključam vrata, te mu pridjem i skinem majcu. Poljubio me je i polako je prelazio i na vrat...
[misljenje👇🏼]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Zbogom nije kraj"
RomantizmHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?