::14. Deo::
Bližilo se veće, a ja sam se spremala da ispratim Uroša. Odjednom je u sobu ušla Ejmi.
Ejmi:"Večera?"
Ja:"Idem na aerodrom, da ispratim Uroša." - klimnula je glavom.
Ejmi:"Ide i Ilija, što te ne poveze?" - tad se pojavio i Ilija.
Ilija:"Može"
Ja:"Nema potrebe. Ići ću sama." - krenula sam da izadjem, ali Ejmi...
Ejmi:"Pa Zašto ideš pešice, kad on ide kolima, i to na isto mesto? A vozi i Uroša." - pufnula sam i krenula ka autu.
Ilija je prišao autu i otključao ga, a onda mi otvorio vrata, suvozačevog mesta.
Ja:"Mogla sam i sama!" - nasmejao se.
Ilija:"Nema na čemu i drugi put." - kaže, te zatvori vrata i zaobidje auto, te udje u auto, koji upali i krenemo ka aerodromu.
Ilija:"Paa..." - prekinula sam ga.
Ja:"Ako može, vozila bih se u tisini?" - pogledao me.
Ilija:"Zasto me odbacujes od sebe?" - premestila sam pogled sa prozora na njega.
Ilija:"Reci mi." - vratila sam pogled na prozor.
Ja:"Između nas ne sme biti ničega, držim se dalje od tebe, jer sam pokušala da te zaboravim. Ako se udaljim od tebe, zaboraviću te i nastaviti sa životom." - sarkastično se nasmejao.
Ilija:"Koliko vidim već godinu dana nisi uspela. Ako misliš da ćeš pobeći od ljubavi, varaš se." - Izusti, te stane, jer smo stigli na aerodrom. Polako sam izašla iz auta i pronašla Uroša.
Uros:"Čuvaj se važi, znaš na šta mislim." - pogledao je u Iliju. - "Čuvaj mi je, važi?"
Ilija klimne glavom te se pozdravimo i on ode. Na putu do kuće je sve vreme bila tišina.
•• sutradan ••
Kao i po običaju Ejmi me je probudila na ne baš fin način, a već smo gotovi i sa doručkom i zajedno sa Ejmi sedim u njenoj sobi.
Ejmi:"Ova ili ova?" - pogledam obe haljine i onda izustim.
Ja:"Definitivno bela. Ta plava mi je nekako više običnija, nije baš za proslavu." - klimnula je glavom te obe vratila u ormar.
Ejmi:"Danas idemo u soping, tebi treba haljina." - skoknem sa kreveta.
Ja:"Spremna sam već."
°°°
Već neko vreme smo po radnjama, ali ništa ne nalazim.
Ja:"Uzeću one pantalone i bluzicu, ne svidjaju mi se bas haljine." - klimnula je glavom, te smo se vratile u prethodnu radnju i iz nje izašle sa kesom u rukama.
Pitate se o čemu se radi? E pa za dva dana je proslava u firmi Ejminog oca, zbog čega se polako pripremamo.
Ejmi:" Lazar će doći za proslavu." - setila sam se.
Ja:"Pozovi i Nikolu, pokušaću opet s njim." - samo me je pogledala.
Nadam se da ću ovako zaboraviti Iliju.
Ja:"Možda ću se opet zaljubiti u njega kao pre" - slegla je ramenima.
Ejmi:"Okej, samo kad sam čula da si ga ti prevarila nisam verovala, ali kad si to sama priznala to je bio šok za mene!" - progutala sam knedlu.
Ja:"E pa jesam i žao mi je. Molim te da ne pominjemo to više." - spustila sam pogled.
Ejmi:"Još samo da nam kažeš ko je taj za kim tuguješ." - odmshnula sam glavom.
Ja:"Kao da je bitno! Nas dvoje ne možemo biti zajedno. Pokušaću da se zaljubim u Nikolu, opet, kako bih ga zaboravila." - pogledala me je čudno.
Ejmi:"Ako misliš da možeš da pobegneš od ljubavi, varaš se" - uzdahnula sam.
Ja:"To je i on rekao" - rekla sam sebi u bradu, kako me ne bi čula.
[misljenje👇🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?