::38. Deo::
=Ilija P. O. V.=
Ispijam zadnji gutljaj alkohola iz čaše i sipam još jednu. Tad u sobu udje Mina.
Mina:"Opet piješ?" - upita me, namrštena.
Ja:"Ne tiče te se!" - kažem, hladno, ni ne pogledavši je.
Mina:"Piješ već nedelju dana! Dosta je!"- krene da mi uzme flašu, ali je preteknem.
Ja:"Ostavi me na miru!" - približila mi se.
Mina:"Opet misliš o njoj? Opet misliš o Heleni?" - sela mi je u krilo.
Mina:"Mogu ja da je izbacim iz te glave."
Ja:"Ma makni se!" - pomerim je iz svog krila i nakon što ispijem poslednje kapi iz čaše, izadjem iz sobe i odem u dnevnu. Čuo sam kucanje. Otišao sam do vrata, to je bila moja mama.
Ja:"Mama? Otkud ti? Udji!" - pomerim se i ona udje unutra.
Mama:"Na šta to ličiš? Šta te je navelo da dodješ u ovakvo stanje?"
Ja:"Verovala ili ne, devojka. I to još Helena. Ejmina drugarica." - odemo do dnevne sobe.
Mama:"Šta se desilo?" - sedne pored mene.
Ja:"Zavoleli smo se. Ili sam je barem ja zavoleo.
Mama:" Zašto tako kažeš?"
Ja:"Otišla je. Rekla mi je kako me nije stvarno volela, kako je za nju to bila šala. Rekla mi je da se oženim Minom, to sam i uradio. Čak smo i spavali nekoliko puta, ali na kraju je otišla. U Njujork i rekla da je ne zovem više. Jedino sam nju voleo. I dalje je volim...!" - glasno sam izdahnuo.
Mama:"Verujem ti, pogledaj u kakvom si stanju. Idi se istusiraj. Gde ti je otac?"
Ja:"U radnoj sobi" - kažem te krenem ka sobi. Video sam da je Mina izašla iz kuće. Otišao sam do sobe i otišao pod tuš.
=Helena P. O. V.=
Uzmem telefon i krenem ka vratima.
Ejmi:"Gde ideš?"
Ja:"Kod Dimitrija. Moram da razgovaram s njim." - pošaljem joj poljubac i izadjem.
Polako odem do njegove kuće. Kad sam konačno stigla, polako sam pokucala i mogu da pretpostavim otvorila mi je vrata njegova sestra.
Xx:"Hej! Helena, pretpostavljam."
Ja:"Da, ti si Sara?" - klimne glavom i pusti me unutra.
Sara:"Dimitrije je u sobu. Na sprat druga vrata sa leve strane." - zahvalim joj se i odem gore. Pokicam na vrata i polako udjem.
Dimitrije:"Saro molim te da sačeka šta god imaš da mi...Helena?" - zbunio se kad me video.
Ja:"Moramo da pričamo." - pokaže mi da sednem kraj njega.
Dimitrije:"Pre svega izvini, nisam trebao onako da reagujem!"
Ja:"Nema veze, sa neke strane si i u pravu. Samo desilo se odjednom i...izvini." - pogleda me.
Dimitrije:"Zbog?" - upita me.
Ja:"Znam da te to povredilo, znam za tvoja osećanja prema meni." - spustio je glavu. - "I žao mi je što..." - prekinuo me je.
Dimitrije:"Samo nemoj da izgovoriš." - klimnem glavom.
Ja:"Sve okej?"
Dimitrije:"Sve okej."
Ja:"Vidimo se onda sutra."
Ispratio me je, a ja sam nastavila do kuće. Ejmi je izgleda spavala.
[misljenje👇🏼]
YOU ARE READING
"Zbogom nije kraj"
RomanceHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?