¦¦Dan mature¦¦
Ejmi:"Ajde ja ću da te našminkam!" - rekla je i uzela neseser sa šminkom.
Ja:"Nemoj nešto preterano!" - uputila sam joj i jedan osmeh, sa nadom da će da me posluša, ali naravno da nije htela.
Ejmi:"idi se sada polako obuci i kreni. Ja vyec moram da idem, Lazar je već došao po mene."-poslala mi je poljubac i izašla.
Uzela sam haljinu i počela da je polako oblačim.
°°°
Uros:"Izvolite!" - Otvorio mi je vrata auta i pružio ruku, koju sam rado prihvatila. Kad smo ušli unutra, bilo je prelepo.
Lazar:"imam najlepšu drugaricu definitivno!"-rekao je uputio mi je osmeh.
Uros:"Pa naravno da će moja sestra da bude najlepša. Kao i ti Ejmi, naravno." - nakon što nam je izdelio komplimente, smo seli za sto. Nakon nekog vremena smo ustali i otišli da plešemo. Čak su i profesori igrali s nama. Profesor matematike se šta više i napio, pa smo se smejali.
°°°
Stigli smo kući i napokon sam skinula štikle. Skinula sam svu šminku i presvukla se, te legla i ubrzo zaspala.
Budi me jak zvuk, telefona. Zvala me je Ejmi.
~poziv~
Ejmi:"ehej, budi seeee!" - počela je da se dere.
Ja:"Moraš li uvek ovako da me budiš?" - upitala sam je pospano.
Ejmi:"Pomirila sam se sa Lazarem, i za dva dana idemo kod mog oca u London." - bila je prilično vesela. A ja i ne baš.
Ja:"Drago mi je zbog tebe i Lazara, a drugo ko je rekao da ja idem? Nisi mi ništa rekla!"
Ejmi:"Ajde, taman ni Ilija nije tamo da nam dosadjuje, sa svojom devojkom." - rekla je kao da mrzi tu devojku.
Ja:"Devojkom?" - bila sam iskreno iznenadjena.
Ejmi:"da. Nego ideš li?" - upitala me, a ja sam ćutala.
Ejmi:"Helena?"
Ja:"Da, šta god!" - trgla sam se, brzo joj odgovorila i prekinula poziv.
Ispravila sam se u sedeći položaj i sklonila pokrivač sa sebe. Okrenula sam se na stranu i spustila noge dole, van kreveta. Pogled mi je bio na dole, dok neko nije ušao u sobu. To je bila Dragana. Sela je kraj mene. Nakon minuta tišine sam je pogledala.
Ja:"Hvala!" - izustila sam.
Dragana:"Za šta?" - pogledala me zbunjeno.
Ja:"Za sve. Ovih 7 godina koliko sam ovde, imam osećaj da sam u svom domu, pružate mi tu toplinu doma i ljubav porodice,koju dugo nisam osetila. Uroš mi pruza svu bratsku ljubav. Bila sam jedinica, sama sa roditeljima dok..." - osetila sam suze koje se slivaju niz moje vrele obraze.
Dragana:"Uvek ćeš biti deo ove porodice. Iako nisi naša krv, volimo te." - poljubila me u čelo. - "Čekamo te na doručku."
[misljenje👆🏼]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Zbogom nije kraj"
RomantizmHelena je devojka koja naizgled ima savršen život, ali da li je zaista tako? Da li će uspeti da pobegne od okrutne prošlosti, koja je proganja? Da li će zbog prijateljstva odustati od prave ljubavi ili će ipak biti primorana na to?