15+Severus na nic jiného nečekal. Čekal jen na povolení a to dostal. Začal mě jemně líbat na krku a tvořil mokré cestičky od prsou až k podbřišku. Užívala jsem si každičký polibek. Jemně se přemístil mezi mé nohy a nepřestával mě líbat a hladit po celém těle.Jeho vzrušení bylo natolik silné, že neměl šanci odolat a tak mi začal svlékat spodní prádlo a podíval se mi do očí.
,,Jsi tak krásná." Řekl mi a začal mi tam dole dělat dobře. Tenhle pocit jsem neznala. Bylo to čím dál víc vzrušující. Začal mě tak vzrušovat,že jsem se neudržela a udělala se.
,,Severusi, chci tě." Severus se usmál a zkousl můj ret. Tělem mi projel chtíč. Vzal svou chloubu do ruky a pomalu začal do mě pronikat. Severus pochopil, že jsem ještě s nikým nebyla a tak byl opatrný a jemný, jako bych se měla roztéct. Sice ze začátku to neuvěřitelně bolelo, ale pak jsem cítila ten úžasný pocit. To, co každý popisoval jinak. Pro mě to bylo úžasné splynutí dvou těl. Cítila jsem jeho tep, jeho srdce bušilo jako o závod. Cítila jsem, jak se naše magie propojila a viděla jsem tu krásnou,modrou záři. Prohýbala jsem se slastí až do úplného konce. Severus jen vydechl v euforii a naposledy mě náruživě políbil a svalil se celý zpocený vedle mě. Celá unavená a rozbolavělá jsem se o něj opřela a on mě políbil na čelo.
,,Jsi to nejlepší,co mě potkalo." Usmála jsem se. Bylo to od něj velmi milé, což by to do něj možná nikdo neřekl. Společně jsme nakonec usnuli v objetí. Na tenhle zážitek nikdy nezapomenu.
***
Tak takhle krásně jsem se nikdy nevyspala. Po boku jsem měla toho nejlepšího muže na světě. Otočila jsem se na bok a podívala se na něj, jak v poklidu oddychoval. Jeho obličej byl uvolněný. Slušelo mu to mnohem více. Pomalu mě jeho klidný dech ukolébal. Jenže někdy nemá člověk opravdu štěstí, zrovna já. Nikdy jsem neměla štěstí a ani teď se nepoštěstilo. Po pár minutách klidného spánku se ozvala rána. Znělo to jako přemístění. Severuse to hned probudilo a okamžitě se s hůlkou vydal do obývacího pokoje. Mě jen naznačil,ať počkám v posteli. Neprotestovala jsem, proč by také ano. Za chvíli se vrátí a užijeme si zbytek dne. Zatím jsem se jen postavila a začala se oblékat. Chvíli se nic nedělo, pak jsem uslyšela ženský hlas. Trošku mě to zarazilo. Doufala jsem jen,že nikoho nemá. To bych byla za největšího smolaře. Severus po chvíli vešel do místnosti a začal se oblékat.
,,Co se stalo, Severusi?" Severus si povzdechl a stále se oblékal. Že se rád nesvěřoval, jsem věděla.
,, Severusi." Jen se na mě podíval již oblečený a přešel ke mě a chytl mě za ruku a podíval se mi do očí.
,, Bude tu na pár dnů moje známá." Odpověděl prostě. Mě se to ale nelíbilo. Nechtěla jsem,aby se cokoli mezi nimi stalo. Nikdy jsem nevěřila v přátelství muže a ženy a teď tu jedna měla být?
,, Neboj se , Cissa má muže." Dodal.
,,Nelíbí se mi to a kde vůbec bude spát?'' Zeptala jsem se Severuse a ten jen ukázal na postel.
,, Snad ne s tebou." Zarazila jsem se a ten se jen zasmál.
,,Já si beru pohovku." Pohladil mě po tváři a políbil. Mezitím vešla do ložnice ta žena. Měla dlouhé, černé šaty s černé vlasy. Byla hezká. Mohla být ve věku Severuse.
,,To je ona?" Nespokojeně mlaskala a začala si vybalovat věci z příručního kufříku.
,,Cisso, buď k Anně milá." Pokáral ji Severus a vzal mě za ruku a šli jsme do kuchyně. Posadila jsem se ke stolu a Severus začal vařit vodu na čaj.
ČTEŠ
Zapomeň
FantasyPříběh je o dívce, která si musí vybrat stranu. Strana dobra nebo zla? Je Brumbál opravdu ten dobrý člověk a Voldemort ten zlý? Je opravdu Severus tak krutý a bezcitný? ...