Unutamıyorum...
Ayağım sakatlanalı 1 gün oldu ve ben evde boş boş oturuyorum. Revir hemşiresi Jisoo noona 3 gün dinlenmemi söyledi. E tabii buda benim işime gelir dedim ama.
Evde durdukça aklıma sürekli Soobin geliyor. Onu unutucağımı söyledim ama yapamıyorum.Ondan hoşlanmaya başlayalı tam olarak 2 yıl oldu ama ona itiraf edicek cesaretim hiç olmadı onca yıl. Bir ilişki içerisinde olmaktan korkuyordum. Bu korkumun sebebi ise sanırım eski sevgilim tabii sevgili denebilirse.
Benim ilk aşkım diyebiliriz. Eşcinsel olduğumu onun sayesinde anlamıştım. Biz ortaokulda çok yakın arkadaştık ama benim hislerim arkadaşlıktan fazlasıydı. Bunu fark ettiğimde ondan saklayamadım.
Ondan hoşlandığımı söylediğimde hiç tahmin etmediğim şeyler yaşadım. Şimdi düşünüyorum da keşke söylemeseydim keşke onları hiç yaşamasaydım.
Bir gün tüm cesaretimi toplayıp itiraf ettim hislerimi. Bir ihtimal ya kabul eder ya da reddeder arkadaşlığımız bozulmaz diye düşündüm o öyle biri değildir dedim. Daha kötüsü oldu.
Benim gay olduğumu insanları taciz ettiğimi iğrenç bir pislik olduğumu söyleyip bunu tüm okula yaymıştı. Bu kadarıyla yetinmeyip o yılımı bana zindan etmişti.
Fakat hala kendime kızıyorum o tüm bunları yaparken ben onu sevmeyi bırakmadım ne kadar aptalım.Anneme hiç bir şey anlatamamıştım. İğrenç pislik bir oğlu olduğunu öğrenmesini istemedim. Ve o piç bunu biliyordu. Bir gün ben sınıfta yokken sanırım tuvalette ağlıyordum. Çantamı karıştırmış ve herşeyi yazdığım o zamanlar tek arkadaşım olan günlüğümü bulmuştu. O gün benim dershanem vardı ve eve geç gitmiştim o ise bu günlüğü anneme vermek için bizim eve gitmiş.
Dershaneden çıkıp eve dönünce annemin elinde benim günlüğüm ile kanepede ağladığını gördüm. O an kaynar sular başımdan aşağı döküldü. Olanları öğrenmesini istemiyordum ama şuan düşünüyorum da iyikide öğrenmiş.
Annemi öyle görünce çantamı hemen bir kenara fırlatıp yanına koştum. Elinden günlüğü almaya çalıştım. Gözlerimden yaşlar dökülüyordu annemin de.
Ben günlüğü almak için çabalarken annem bir hışımla kollarımı açtı ve gözlerinden daha fazla yaş döküldü. Bana sarılıp "neden bana söylemedin" dedi.
O olaydan sonra annem beni okuldan aldı zaten son senemdi.
Yeni okulumda Beomgyu ve alt sınıfımız olan Hyuka ile tanıştım. Onlar annemin arkadaşlarının çocuklarıydı. Ve benim yaşadığım şeyleri biliyolardı.
Çok korkmuştum beni yargılayacaklar diye ama bana destek olup olanları unutmamı sağladılar.Liseye geçtiğimiz de yeni bir hayata başladığımı düşünmüştüm. Zavallı ben nerden bilebilirdim ki o piçin beni rahatsız edeceğini.
Ortaokulda ki sözde arkadaşım nereden bulduysa benim instagramımı bulmuştu. Sürekli mesaj atıp tehdit ediyordu. Eğer onunla görüşmezsem yine aynı şeyleri yapıcağını söyleyip duruyordu. Bende dayanamayıp buluşmaya gittim.
O gün benden hoşlandığını ve yaptığı şeyler yüzünden çok pişman olduğunu söyledi. İlk inanmadım onu kafede bırakıp eve gittim. Ama sürekli mesaj atmaya devam etti. Dayanamıyordum yaptıklarını ne kadar sindiremesem de kalbim hala onu düşününce deli gibi atıyordu.
Bana kızabilirsiniz ama ben onu kabul ettim. İlk yıl gerçekten bana güzel davrandı çok mutluydum o kadar şeyden sonra istediğim olmuştu.
Mutluluğum fazla sürmedi. 10. sınıf olduğumuzda nedense değişti. Beni herşeyden kıskanmaya başladı. Sürekli kavga ediyorduk. Artık takıntılı bir piskopat olmaya başlamıştı. Ayrılma kararı aldığımda beni dövmeye bile kalkışmıştı ama ondan kurtulmayı başardım bir şekilde.
İnstagramdan hala rahatsız etmeye devam etti bana sürekli hakaretler ediyordu. Kullandığı kelimeler çok acıtıyordu. Ona inanıp nefret ettim kendimden.
Bu olaylar olurken kimsenin haberi yoktu kimseye söylememiştim. Hatta onunla çıktığımızı bile söylemedim.
Tabii sonradan öğrendiklerinde çok kızmışlardı bana özellikle Beomgyu.
🦕
Blue hour çok güzel🥺
Yeni albüm için çok heyecanlıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu