Neden seni her gördüğüm de kalbim deli gibi yanıyor?
...
Yeonbin ikilisi sahilde tek başlarına kaldıklarında. Diğerlerinin romantik bir drama çektiklerinden haberleri yoktu.
Soobin konuyu ne zaman açsam diye düşünürken bir yandan da sessizce denizi izleyen Yeonjun'a bakıyordu. Her şeyiyle o kadar güzel ki, gözleri, burnu, saçları, gülüşü, dudakları. Böylesine güzel birinin kendini yetersiz görmesi onu çok üzüyordu.
İkiliden, kimse konuşmayınca hiç beklenmedik bir an da Yeonjun soru sorarak bu sessizliği bozdu.
Yj:Hoşlandığın kişi kim?...Ya da boşver bunu hiç sormadım gibi düşün.
İki derede bir arada kalarak sorduğu sorudan pişman oldu. Daha yeni edindiği arkadaşına böyle sorular sormak rahatsız eder mi? Şimdiden Soobin'i kendisinden soğutmak istemiyor.
Sb:Bende bunu nasıl söylesem diye düşünüyordum.
Kafasını yanında oturan Yeonjun'a çevirip en güzel gülücüklerinden birini verdi, sadece bu değil her şeyi verebilirdi ona.
Yeonjun'un aklında sorular dönüp duruyordu. "Nasıl söylesem diye düşünüyordum" derken ne demek istedi? Yani bana kim olduğunu söyleyecek miydi? Daha da merak etmeye başlamıştı bile. Mükemmel ve erişilmez biri olarak düşündüğü Soobin kimi seviyor olabilir de yüzünde bu kadar güzel bir gülümsemeye sahip olabilir?
Sb:Yeonjun.
Yj:Evet?
Sb:Yıldızları sever misin?
Yj:Evet, severim belki de en sevdiğim şeylerden biri olabilir. Her ne kadar uzakta olsalarda gördüğünde güzellikleri ile büyüler. Her baktığında zihnin boşalır ve sadece onları izlersin. Peki ya sen?
Sb:Bende severim ama en çokta kendi yıldızımı.
Yj:Kendi yıldızın?
Sb:Sana bir şey sorabilir miyim?
Yj:Tabii.
Sb:Eğer sana seni sevdiğimi söylersem bana ne dersin?
Yj:Ne!? Ş-şaka yapma derim.
Sb:Anladım.
Yj:Neden sordun?
Sb:Hiç... öyle merak ettim.
Yj:Sevdiğin kişiye açılmak mı istiyorsun?
Soobin bir süre düşündü ne diyeceğini. Ne derse yanlış anlaşılmaz? Ya da ne derse onun değerli olduğunu, onu sevdiğini söyleyebilir? Şuan Yeonjun onu başka birinden hoşlandığını düşünüyor ve o bunu biliyor.
Sb:İnstagramdan yazan sendin dimi?
Yj:...
Yeonjun uzun süre cevap vermedi. Soobin'in neyden bahsettiğini biliyordu. Her şeyden sıkılıp vazgeçmeden önce yazmıştı ona.
Aşırı utanıyordu ne kadar saçmalamıştı o konuşmada.Sb:Neden cevap vermiyorsun?
Yj:Önce sen.
Sb:Ne önce ben?
Yj:Soobin salak mısın? Hoşlandığın kişi kim diye soruyorum.
Sb:Sen beni kıskandın mı?
Yeonjun'un yanakları kızardı. Aklından "neden seni kıskanayım ki? Hayır yani seni seviyor değilim. Hayır öyleyim." diye geçirirken Soobin'in ağzından bir kaç kelime döküldü.
Sb:Çünkü ben seni kıskanıyorum.
Yj:Ne!? Nasıl anlamadım?
Sb:Sende hiçbir şeyin farkında değilsin demek, ben gibi.
Soobin önüne dönüp gelip giden denizi izlemeye başladı. Bu şekilde konuşup Yeonjun'un aklını karşıtırmıştı ve bu hoşuna gitmişti. Nedensizce onunla ugraşmayı onun bu tatlı hallerini görmek hoşuna gidiyordu.
Sb:Bu gece ay çok güzel değil mi?
Yj:Saçmalamayı keser misin az önce ne demek istedin?
Yeonjun cidden sinirlendiğini görünce daha fazla uğraşmadan yavaştan konuya girdi.
Sb:Şöyle söylesem hani az önce yıldızları sever misin diye sordum ya? Sende bana aynısını sordun.
Yeonjun kafasıyla onayladı. Karşısında ki oğlanın ne anlatmak istediğini merak ediyor ve bu nedenle dikkatle dinliyordu.
Sb:Bende "en çok kendi yıldızımı seviyorum" demiştim. İşte benim yıldızım sensin. Seni sanırım yani gerçekten çok seviyorum.
Yeonjun ne diyeceğini şaşırmış bir şekilde Soobin'e bakıyordu. Soobin ise kulaklarına kadar kızarmış karşısında ona şaşkınca bakan Yeonjun'dan cevap bekliyordu. Ya redederse ya gerçekten ondan vazgeçtiyse. Ne yapardı onsuz?
Hiç tereddüt etmeden öptü Soobin'in dudaklarını. Soobin bunu beklemiyor olmalıydı ki gözleri fal taşı gibi açıldı.
Şuan bu iki oğlan da en mutlu günlerini yaşıyor olabilir.
Biri yıllardır hoşlandığı çocuktan itiraf aldı diğeri ise kaybetmekten korktuğu çocuğun ona karşı hala boş olmadığını öğrendi.
Güneş iyice battı ve karmaşık güzel renkler yerini karanlık ama yıldızların ve ayın parlattığı geceye bıraktı.
Nasıldı? 🤨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu