Yj:Ben artık eve gideyim. Annem merak etmiştir.
Sb:Bugün burada kalırsın diye düşünmüştüm.
Kötü fikir değil aslında ve bir bakıma kalmakta istiyorum aslında her zaman onunla kalmak istiyorum. Her daim seninle olmak istiyorum Soobin.
Yj:Bende çok isterdim ama-
Sb:Ama ne? Anneni arayıp söylesen? Hmm?
Soobin bana doğru yaklaşıp sordu. Yüzlerimiz o kadar yakın ki tekrar öpesim geldi. Hiç bir şey demeden sadece suratına baka kaldım.
Sb:Yeonjun?
Yj:Efendim?
Sb:Kalıcak mısın?
Yj:Nerede?
Sb:Bende?
Yj:Sende takılı kaldım zaten.
Lan ne dedim ben? Nolur içimden demiş olayım.
Sb:Öyle mi?
İçimden dememişim. Soobin sırıtarak biraz daha yaklaştı bana. Uzak dur lütfen kalbim için iyi değil. Bu kadar yakın olmasına alışkın değilim isteksiz gözlerim dudaklarına kayıyor. Fark etmeden çok sapık biri oldum. Durduk yere birinin dudağına bakılır mı? (Soobin'in dudağıysa bakılır)
Sb:Neden sorularıma cevap vermiyorsun sevgilim?
Yj:Ne?! Ne dedin sen? Oha! Bir dakika. Ama biz daha sevgili değiliz ki?
Sb:Olsak?
Yj:3 hafta daha bitmedi.
Sb:3 hafta çok uzuun!
Yj:Ben 2 yıl bekledim.
Evet ben 2 yıl bekledim. Birazda sen bekle sadece 3 haftacık ölmezsin ya? Az da olsa naz yapmak istiyorum.
Sb:Peki senin için 3 hafta beklerim.
Yj:Aferin sana.
Elimi saçlarının arasında gezdirdim. O kadar yumuşak ki elimi hiç çekesim gelmedi. Böyle mükemmel bir insan ile nasıl tanıştım da böyle bir ilişkim oldu. Kendimi bu yüzden çok şanslı hissediyorum. Tek şansım Soobin.
Sb:Saçlarım çok yumuşak sanırım elini çekmedin.
Yj:Evet öyle.
Sb:O zaman bende senin saçlarınla oynamak istiyorum.
Yj:Ben oynamıyorum okşuyorum.
Sb:Okşuyor musun? Saçımın hepsini karıştırdın.
Soobin iki elini de saçlarımın arasına sokup iyice karıştırdı. Kendimi kirpi gibi hissettim. Böyle yapınca bende gaza gelip onun saçını dağıttım. Birkaç dakika birbirimiz ile uğraştıktan sonra zar zor ikna edip Soobin'in evinden ayrıldım.
Kapının önünde dakikalarca bana sarıldı o kadar tatlıydı ki bende bırakamadım. Kocaman bir bebek gibi. Bir kere daha yanağından öpüp hızlıca oradan ayrıldım. Orada kalırsam asla gidemem ama eve gidip annem ile konuşmam gerek.
Doğru söylemek gerekirse bugün olanları anneme söylemek istemiyorum ama Baba dediğim adam eğer beni tanıdıysa eve gelebilir. Evin adresini biliyor çünkü hala aynı evdeyiz.
Soobin ile geldiğim sokaktan tek başıma geri döndüm. Yanımda onu arıyor gibiydim her zaman konuşup durmasını, kalbimin atışını hızlandıracak şeyler söylemesini özledim bile şimdiden.
Havalar iyice ısındı okulun kapanmasına bir ay kaldı. Birkaç ay içinde çok şey yaşadım.
Aa okul demişken bir ara etkinlik gibi birşey vardı. Beomgyu götünü yırtmıştı katılmam için. Aslında ona katılmayı düşünüyordum. Ama çok korkuyorum insanların benim hakkımda konuşmasını istemiyorum. Sahneye çıkınca bana bakan gözlerden rahatsız oluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu