28~Seni özledim.

143 17 5
                                    

"Uzun bir yolda denizi görmek gibisin..."

~Sait Faik Abasıyanık

...

Hj:Soobindi değil mi?

Yj:Ne? kim?

Nasıl anladı acaba? Ne yapmam gerek? Arkadaşım diye tanıttığım kişiden hoşlanıyorum diyemem. Annem kızarsa bana.

Hiç cevap vermeden sadece annemin suratına baka kaldım. Yüzündeki maske ile pek de ciddiye alamıyorum.

Hj:Neyse daha sonra konuşuruz pek anlatmak istemiyor gibisin. İstediğin zaman anlatabilirsin.
Her zaman dinlerim seni birtanem.

Yj:Teşekkürler.

Hj:Ne için bu teşekkür?

Yj:Bana kızmadığın için ve beni anladığın için gerçekten bana hep destek çıkıp arkamda olduğun için teşekkürler iyi ki varsın.

Hj:Gel buraya.

Annem kollarını açıp büyük bir gülümseyle beni bekliyordu. Hiç zaman kaybetmeden sarıldım ona. Aslında söylemek istediğim çok şey var. Teşekkür etmem gereken çok konu var. Her zaman bana destek olduğu için çok mutluyum. Sana sahip olduğum için çok şanslıyım.

Hj:Ben yarın erken kalkıcam bu yüzden şimdi yatmaya gidiyorum, iyi geceler. Bu arada bir gelişme olursa hemen bana söyle en büyük destekçiniz benim.

Hiç birşey diyemedim böyle bir anneye sahip olmak için ne yapmış olabilirim ki.

Uzunca bir süre sarıldıktan sonra yanağıma uzanıp bir öpücük bıraktı, bende ona. Annem odasına ben odama geçtim. İçimde garip bir heyecan ama korku da vardı.
Daha az önce yaşadıklarım gerçek mi yani? Hatta Soobin'i iki kere öptüm ve annem bizi destekliyor.

Yüzümü kapatıp yatakta deli gibi tepindim. Geçirdiğim en güzel gündü bugün. Gün batımında sahilde sevdiğim kişi ile geçirdiğim güzel bir gün. Düşündükçe daha çok utanıyorum.

Yatağımda deli gibi tepinirken birden kendimi yerde buldum. Biraz fazla abarttım sanırım ama ne yapabilirim çok mutluyum.

Kafamı kaldırım yatağımın yanındaki pencereden dışarı baktım. Yıldızlar bu gece de çok güzel. Soobin ile tekrar yıldızları izlemek istiyorum bu benim için çok özel bir anı. Bugün de öyleydi diğer günlerde öyle olacak eminim ki onunla olduğum her vakit benim için özel.

Acaba şuan ne yapıyor? Belki o da yıldızları izliyordur. Beni düşünüyor mudur acaba? Benim gibi. Şimdiden özledim.

Yıldızlara bakıp düşüncelere dalmışken çalan telefon ile yerimden sıçradım. Bu saatte kim olabilir? Yatağın üstünden telefonu alıp baktım.

Ne? Soobin arıyor. Ne yapmam lazım açsam mı acaba? Açınca ne demeliyim? Çok heyecanlandım. Normalde biri aradığında nasıl konuşurum? İlk açınca ne deniyordu? Of bilmiyorum.

Elim bir türlü yeşil açma tuşuna gitmiyor. Bir saniye ne yapıyorum ben? Ya açmadığım için üzülürse ya benden soğursa o zaman açmam gerek. Belki sesimi duymak için aramıştır.

Telefonu açıp kulağıma dayadım. Biraz uzaktan gelen sesini duydum. Sesin duymak bile beni heyecanlandırıyor. Kafamı tekrar pencereye çevirip yıldızlara bakmaya devam ettim. Yanlışlıkla cevap vermeyi unutmuşum.

Sb:Alo, Yeonie orda mısın? Beni duyuyor musun?

Yj:He?

Sb:He mi?

Yj:Pardon, evet seni duyuyorum.

Bana Yeonie mi dedi o? Bune ki şimdi böyle yanlışlıkla birbirimize lakap taktık sanırım ama bu hoşuma gitmedi değil. Birbirimize özel bir adla sesleniyor gibi.

Sb:Neden cevap vermiyorsun?

Yj:Neden aradın?

Sb:Arayamaz mıyım? Yeonie~

Yj:Tabi tabi arayabilirsin biraz yanlış bir soru oldu ama şey neden aradın merak ettim. Daha yeni ayrıldık çünkü.

Sb:Seni özledim.

Demek ki o da beni düşünüyormuş.
Kalbim çok hızlı çarpıyor. Bu telefonlar ne kadar geliştiler acaba, kalbimin sesini duymaz değil mi?

Sb:Ne yapıyorsun?

Yj:Yıldızları izliyordum pencereden. Sen?

Sb:Bende ama seni düşünerek. Çünkü hemen ayrıldıktan sonra seni özlediğimi fark ettim.

Neden sürekli beni özlediğini söylüyor çok tatlı.

Yj:Bende seni özledim Soobie~

Dıttt..

Ne oldu? Telefonu yüzüme mi kapattı? Yanlış bir şey mi dedim acaba? Benim ile konuşmaktan mı sıkıldı? Yok ya ben kötü düşünüyorum belki yanlış oldu eli falan değdi. Umarım öyledir.

Yatağa çıkıp sırt üstü dümdüz uzandım. Sadece boş boş tavana bakarken telefonum titredi. Bir mesaj geldi.

Whatsapp konuşması

Soobin♥︎
Aniden kapattığım için üzgünüm.
🥺

Aaa neden böyle bir emoji kullandın çok tatlı/
Neyse sakinim/
Önemli değil♡


Soobin♥︎
Yeonjun şey diyicem ben yarın tatil olduğu için buluşmak ister misin?
Tabii eğer vaktin varsa.

Tabii olur
Nerede buluşucağız?

Soobin♥︎
Ben seni almaya gelirim
Sadece saat 2'de evden çıkmış ol.

Peki bekliyor olacağım o zaman.


Soobin♥︎
Yarın görüşürüz Yeonie♡

Görüşürüz
Soobie/
10.09

Soobin♥︎ kişisi Soobie♥︎
Olarak değiştirildi.

Aklıma hiç birşey gelmiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aklıma hiç birşey gelmiyor. Aslında birkaç senaryom var ama oralara gelene kdr beynimi zorlamam gerek🥲

Neyse umarım beğenirsiniz okuyan herkese teşekkürler😽😽

Gülle mi atıyorsun? | YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin