27~Sana benziyor.

172 20 17
                                    

☄️Sana olan sevgimi, hediye olarak vermek istesem.
Sığar mı hepsi bir kutuya?
Ya da sevgimin sığabileceği
bir kutu bulur musun bana?
Ama senin kalbin gibi
olsun isterim.☄️

Yeonjun'dan

Şimdi gerçekten... Ben ve o, o ve ben?

İmkansız diye bir şey yok sadece imkansız olarak gördüğümüz şeyler zordur derler. Ama benim imkansız olarak gördüğüm bu ilişki nasıl bu kadar kolay oldu. Bende mi bir sorun var?

Hava çok kararmadan ayrıldık sahilden. Evime beraber yürüdük ilk defa bu yolun uzamasını ve asla bitmemesini istedim. İlk defa evimin uzaklarda olmasını onunla bu yolu sonsuza kadar yürümek istedim. Elini tutmayı da istedim. Yok şimdilik onu istemedim hayır o bir kenarda dursun daha ilişkimiz kesin değil.

Yj:Aa kedi.

Evin önünde oturan minik yavru bir kedi görünce tutamadım kendimi. Kediler en tatlı hayvan falan olabilir tabii bu benim fikrim.

Siyah ve beyaz renklerinin karşımı olan tüyleri sokak lambasının altında parlıyordu.

Ellerini uzatarak yanına yaklaştım. Biraz sevmek için kucağıma aldım. Allahım yumuşacık.

Sb:Kedileri sever misin?

Yere çömelmiş kediyi severken değişik sesler çıkarıyordum. Tepemde bana bakıp sırıtıyordu. Nasıl göründüğünü bir bilse kalbimi bu kadar zorlamazdı.

Yj:Evet, baksana şuna ne kadar tatlı.

Sb:Sana benziyor.

Yj:Bana mı benziyor?

Sb:Sende çok tatlısın.

Yanaklarımın kızardığını hissediyorum. Utandığım için yüzümü saklamak istedim. Bu yüzden kediye doğru çevirdim kafamı. Garibim o da bana saf saf bakıyor.

Birden yüzümde soğuk ama bir o kadar da iç ısıtan bir el hissettim. Soobin yüzümü kendine doğru çevirdi. Benimle boyunu eşitlemek için yere çömeldi.

Sb:Cidden benziyorsunuz kediyle.

Yj:Ne alaka hiç de benzemiyor bana!

Sırıtıp bana bakmaya devam etti. Yapma şunu kalbim bunun için dayanıklı değil. Göz göze gelmek bile korkutuyor artık kalbimin sesini duyar diye kendimi kasmak istemiyorum çünkü.

Şuan birden öpsem ne yapar acaba?
Yeonjun boş boş şeyler düşünme zaten bugün yeterince utanç verici şeyler yaptın daha fazla zorlama.

Yj:Ben gideyim artık.

Sb:Neden?

Yj:Geç olmaya başladı. Yarın okul var üstelik.

Sb:Olmaz biraz daha böyle kalalım.

Yj:Tamam, öyleyse elini yüzümden çek bir gören olacak.

Sb:Birşey olmaz. Kalsın böyle hem saçların yumuşacık dokunasım geliyor.

Gözlerimi ondan alamıyorum. Bende böyle kalmak istiyorum ellerin saçlarımı okşarken çok rahat hissediyorum. Hep böyle ona bakmak istiyorum. Hep onunla olmak, hep onunla mutlu olmak istiyorum. Bu öncesinden farklı. Onu gerçekten seviyorum. Onsuz bir hayat düşünmek benim için ölmek ile aynı şey gibi.

Gülle mi atıyorsun? | YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin