Güzel ve uzun bir yolculuk yapmayı istediğimiz için Busana geldik. Burada birkaç gün kalmayı planlıyoruz. Çünkü uzun zaman olmuştu beraber vakit geçireli.
Soobini çok özledim desem inanır mısınız? Bence inanırsınız.Liseden mezun olduktan sonra yeni okul hayatına alışmak bir hayli zordu. Kendimize vakit ayırmamız gerekiyordu ve bu durum bizim beraber olmamıza alıkoydu.
Sb:Seni özledim.
Sahilde denizin gelgitlerini izlerken bana doğru dönüp güzel gamzeleriyle gülümsedi. Acaba düşüncelerimi duyabiliyor mu? Ben tam onu özlediğimi düşünüyordum.
Bazen duygularımı belirtmekte kötüyümdür. Ama konu Soobin ise ona her türlü duygumu aktarmak isterim. Benimde onu sevdiğimi hissetsin istiyorum.
Yj:Bende seni özledim.
Kollarımı açıp onun sarılmasını bekledim. Ama kollarımda Soobin'i hissedemeyince gözlerimi açıp ne olup bittiğine baktım.
Ne garip ki yanımıza daha önce hiç görmediğim bir kız gelmişti.
Soobine doğru yaklaşıp konuşmaya başladı.+Soobin? Merhaba uzun zaman oldu.
Kız samimi gibi gözüken ama samimi olmayan, itici bir gülümse ile gülümsedi. Kızın konuşması ve tavrı şimdiden hoşuma gitmedi. Belki ben abartıyorum ama kızı hiç sevmedim. Ayrıca Soobin'i nereden tanıyor?
Kızın seslenmesi ile Soobine arkasına dönüp kıza doğru baktı.
Sb:Ah, Arin merhaba. Evet uzun zaman oldu. Nasılsın?
Ar:Bir an beni hatırlamadığını düşündüm. Eskiden çok yakındık.
Soobinin omzuna dokundu. OMZUNA DOKUNDU! Tamam sakin bu kadar abartmaya gerek yok. Sadece tanımadığım sinsi bir kız sevgilimin omzuna dokundu.
Yj:Merhabaa. Bende Yeonjun tanıştığıma memnun oldum.
Kızın elini Soobinin omzundan alarak iki elimle hem sallayıp hem de sıktım. Yüzünü gülümseyerek uzunca inceldim. Güzel biri acaba eskiden, neyse ondan hiç hoşlanmadım.
Ar:Ah anladım. Bende Arin.
Kız yavaşça elini çekerek konuştu. Sanki beni burada istemiyor gibi. Pardon? Ne bu tavır?
Kendimi neden kötü hissediyorum? Soobinin beni sevdiğini biliyorum ama yinede sinir oluyorum.
Ar:Arkadaşın mı?
Sb:A, evet.
Erkek arkadaşı, yanlış anlaşılma olmasın. Keşke bunu sesli söylebilsem.
Ar:Anladım. Beraber takılmaya mı geldiniz?
Kız önce bana sonra Soobine bakarak gülümseyerek konuştu.
Evet ve sen şuan tüm ortamı bozuyorsun.Kız durumu daha da berbat etmek için ağzınj açtı.
Ar:Bende size katılabilir miyim?
Yj:Hayır. Sb:Olur.
Soobin aniden bana dönüp ciddi bir yüzle baktı. Sanki onunda bizimle gelmesini istiyor gibi. Hayır ama ben istemiyorum bu bizim günümüz neden o bize katılıyor? Hiç hoş değil.
Sb:Tabii olur daha fazla kişi olursa eğlenceli olur.
Ne yani benimle eğlenmiyor mu?
Bunu söyleyebilirdi.Onlar konuşmaya devam ederken yavaşça önüme döndüm. Aslında tepki gösterebilirim ama sorun çıkarmak istemiyorum. Belki de uzun zamandır görüşmediği bir arkadaşı olabilir. Ama şuan mı onunla vakit geçirmesi gerekiyor?
Birde beni özlediğini söyledi. Yalancı.
Sb:Yeonjun, Yeonjun!
Yj:Ha?! Ne?
İkisi de ayağa kalkmış bana bakıyorlardı. Ne şimdi de beni burada bırakıp birlikte gidecekler mi? Yok artık olmaz dimi?
Sb:Sende acıktın değil mi? Hadi yemek yemeye gidelim.
Kalkmam için elini uzattı. Hayır elini tutmayacağım. Ona trip atmak için gerekli bir sebebim var.
Yerden destek alarak oturduğum yerden kalktım.
Üçümüz birlikte sahilin kenarında ki restaurantları gezmeye başladık. Sonunda birine karar verip içeri girdik. Arinin seçtiği restauranta girdik.
Soobinin yanına oturmak için yeltendiğimde kız sandalyeyi benden önce çekip onun yanına oturdu.
Şaka mı bu? Şuan dışlandığımı hissediyorum ve hiç hoş değil. Soobin hiç bir şey demiyor. Üstelik hiç bir kelime bile etmeden o kızın bizimle takılmasına izin verdi.
Ben bugün sadece beraber olmayı istemiştim. Benimle eğlenmiyorsa onunla takılabilir. Neden beni buraya getirdi ki?
Sb:Ne yemek istersin?
Yj:Bilmi-
Ar:Acı birşeyler yesek nasıl olur yanına da soju?
Sb:Olur güzel fikir.
Ben, ben ah neyse kimene ki? Bana sormamış bile.
Sb:Yeonjun sen ne yemek istersin?
Yj:Fark etmez.
Sb:Tamam.
Soobin seni öldüreceğim. Sanki burada istenmiyor gibiyim. Bunun ne kadar kırıcı olduğunun farkında mı?
Onlar sohbet ederken ben tek başıma yemek yedim. Şuan Soobine çok sinirliyim ve ve kıskanıyorum. Ne yapabilirim ki? Onu çok kıskanıyorum.
Ah sanırım sarhoş oldum. Başım dönüyor. Umarım kızın üstüne kusarım.
Kız ismi düşünürken direkt aklıma Arin geldi. Arini severim bu arada.
#Dolphincult
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu