22~sevgilin olacağım♡

199 23 5
                                    

Şuan hepimiz annemin oturduğu kanepenin önüne yan yana dizilmiş vaziyetteyiz. Çok fena azar yiyecek gibiyiz. Aslında annem tatlı ve samimi bir insandır ama konu okuldan kaçmak veya okulu asmak olunca deliye döner. Ve bizde tam onun kızıcağı şeyi yaptık üstelik evi de bir tık dağıttık.

Hj:Evet şimdi söyleyin bakalım sizin okulda olmanız gerekirken neden evdesiniz?

Bg:Şimdi şöyle ki Hye-jin teyzecim biz tam yatıyorduk bizim beynimiz bizi durdurdu dedi oturacaksın biz dedik oturmayacağız o dedi oturacaksın biz dedik oturmayacağız mecbur kaldık oturduk daha sonra okul için hazırlanırken dedi gitmeyin biz dedik gideceğiz o dedi gitmeyin biz dedik gideceğiz mecbur kaldık gitmedik. Tam o sırada yumurta yaparken-

Yj:Tamam sus nolur sus, ben anlatırım.

Bg:Daha sonuna gelmemiştim.

Beomgyu'ya göz devirdikten sonra anneme düzgünce neden okula gitmediğimizi daha doğrusu aklımda hazırladığım bahaneleri sıraladım. Biraz azar yedikten sonra usulca oturup annemin bize kahvaltı hazırlamasını bekledik. Tabi ara sıra yardım da ettik.

Güzelce hazırlanan masaya oturup yemeğimizi yemeye başladık az daha aç dursak bayılabilirdim.

Hj:Soobincim kavgaya falan mı karıştın?

Sb:Evet biraz öyle oldu ama önemli bir şey değil.

Hj:Kim yaptıysa söyle bana hallederiz. Güzelim yüzünü ne hale getirmişler.

Soobin nezaketen anneme karşı gülümsedi. Ah anne bir bilsen bütün bunların oğlunun suçu olduğunu.

Bir yandan yemek yerken diğer yandan göz ucuyla Soobin'e bakıyordum. Bazen bunu fark etmeden yapıyorum nedense gözüm hep onun üstünde. Ona bakmaktan kendimi alamıyorum. Her şeyiyle mükemmel olan birine karşı ben. Ne oldu da benim ile arkadaş olmak istedi neden ben? Onca insan arasında ben. Onu sevmeyi hakediyor muyum? Neyse kendimi de bu kadar gömmemek gerek bende insanların söylediklerine göre iyiyim. Soobin de böyle düşünüyor mu acaba?

Soobin'den

Evde yatmaktan canım sıkılmışken telefonuma (yedek)gelen bildirim ile hemen buraya geldim. Biraz değişiklik olması bahanesiyle Yeonjun'u görmeye geldim de diyebiliriz. Her an ona bakmak her an onunla olmak istiyorum. Uzun zaman sonra ilk defa birinin yanında bu kadar rahatım (taehyun dışında).

Daha ne kadar beklemeliyim ki? Bir an önce ona duygularımı söylemek en mantıklısı değil mi?artık ne hissettiğimi de iyi biliyorum Yeonjun'u cidden seviyorum.

Yaşadığımız bu dünya o kadar da güzel bir yer değil ama sen olduktan sonra bunun bir önemi yok. Birbirimize sahip olmamız yeterli. Senin sevgilin olacağım tutmayı korktuğum ellerini her daim tutacağım.

Ona bunları söylesem kesinlikle kabul eder. Vay anasını satayım ne akıllıyım.

Albüm ultra mega aşırı güzeldi sabahtan beri bin kere dinledim belki özellikle growing pain favorim oldu ama hepsi aşırı güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Albüm ultra mega aşırı güzeldi sabahtan beri bin kere dinledim belki özellikle growing pain favorim oldu ama hepsi aşırı güzel.

Gülle mi atıyorsun? | YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin