F:44~Onlar Ruh Eşi Çünkü...

114 13 3
                                    

Bugün mezun oluyorum. Hiç bu kadar mutlu ve huzurlu bir şekilde bu okuldan mezun olacağımı düşünmemiştim. Son zamanlarda herşey üst üste gelmişti ve ben mental olarak çok yorulmuştum. Beni bu derin kuyudan Soobin kurtardı.

Ona ne kadar kötü davransam da vazgeçmeyip sürekli bizim için bir adım attı. Yaptıkları için minnettarım.

Herkes ailesi ile fotoğraflar çekiniyodu, birbirlerinin mezun olmalarını kutluyorlardı.

Bende aynı şekilde elimde çiçeğim yanımda sevdiklerim ile beraberim.

Gün boyu fotoğraf çekinip bolca eğlendik. Okul müdürü gereksiz konuşmalar yaptı. Ve en sonunda bitti.

Şimdi Soobin ile bizim evin terasında oturup yıldızları izliyoruz. Hayallerimi süsleyen bu anlar benim için çok değerli.

Kafamı yanımda oturan Soobine çevirdim ona bakmak için. Belki de kendi yıldızımı izlemek için.

O da aynısını yapıyor gibi gözüküyor. Göz göze geldiğimiz anda gözlerinin parladığını görebiliyorum.

Yj:Az önceden beri bana baktığını fark etmedim sanma.

Ona doğru yaklaşıp tatlı bir şekilde söylendim.

Sb:Bunu senden saklama niyetim yok ki. Benim sevgilim değil misin? İstediğim kadar bakarım. Hem yıldızlar yerine seni izlemek daha keyifli.

Bu çocuk her zaman böyle miydi? Her zaman kalbimi hızlandıracak şeyler yapmayı başarıyor. Bazen buna dayanamıyorum. Eminim yanaklarım kızarmıştır.

Oturduğum minderi biraz daha ona doğru yaklaştırıp başımı Soobinin omzuna yerleştirdim.

Sb:Yeonjun.

Yj:Hm?

Sb:Seni seviyorum.

Yj:Noldu birden? Sevgi patlaması mı yaşıyorsun?

Sb:Evet sanırım. Düşündüm de sen olmasan ne yapardım?

Sözlerinin arasında saçımı okşamaya başladı.

Sb:Seninle tanışmadan önce birinin beni sevebileceğini hiç düşünmemiştim. Bende başka birini sevebileceğimi düşünmemiştim. Sen bana çok değerli anılar ve duygular kattın bu yüzden teşekkür etmek istiyorum.

Yj:Ah! Beni utandırıyorusun. Ben böyle güzel sözler söyleyemem ama hislerimi biliyorsun değil mi?

Sb:Tabii ki.

Soobin sırıtıp başıma bir öpücük kondurdu. Bana o kadar yumuşak davranıyor ki ona daha çok aşık oluyorum.

Sb:Yeonjun bak yıldız kayıyor çabuk dilek tut!

Yj:Hani nerede?

Sb:Geç kaldın.

Yj:Ah keşke görseydim dilek dilerdim

Sb:Eğer dileseydin ne dilerdin?

Yj:Hmm. Bir daha ayrılmamak sonsuza dek birlikte olmayı dilerdim.

Güzel gözleriyle uzunca baktı bana daha sonra eliyle nazikçe saçımı okşadı. O ara aklıma bir soru geldi.

Yj:Hiç daha önce birini öptün mü?

Sb:Evet.

Yj:Ne!? Kim?

Benden önce kimseyi sevmediğini söylemişti. Öyleyse kimi öptü?

Sb:Seni.

Yj:Ah sen cidden. Ben dışında?

Sb:Hayır sadece sen.

Gülle mi atıyorsun? | YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin