Gözlerimi açtığımda yatakta yatıyordum. En son yemek yemiyor muyduk? Sanırım fazla sarhoş olmuştum ki Soobin beni buraya taşımış olmalıydı.
Acaba kızın üstüne kustum mu? Umarım yapmışımdır.
Sb:Uyandın mı?
Kafamı biraz kaldırıp sesin geldiği yere doğru baktım. Soobin yeni duş almış banyodan çıkıyordu. Saçları ıslakken de çok- neyse.
Yattığım yerde biraz doğrulup, sırtımı yatağın başlığına dayadım. Suratımı asıp kollarımı birbirine bağlayarak konuşmaya başladım.
Yj:Arkadaşınla eğlendin mi?
Soobin bana doğru yaklaştı.
Sb:Bir şey mi oldu? Normalde bu kadar içmezdin.
Soruma cevap vermedi. O zaman ben de cevap vermem. Üstelik ona kıskandığımı nasıl söylerim. Bu çok utanç verici. Ama söylemezsem onun anlamasını bekleyemem. Belki anlar ya o kadar da salak değil. O kadar da salak cidden.
Bir şekilde konuyu açsam ve kızı istemediğimi söylersem olur gibi.
Yi:Artık beni sevmiyor musun?
Demek istediğim bu değildi bir anlık ağzımdan çıktı, yine. Hep de bu ağzımdan çıkan cümleler yüzünden mahvettim herşeyi. Düşündüğüm ile söylediğim şey uymuyor hiçbir zaman.
Sb:Sana bunu düşündüren ne?
Soobin yavaşca yanıma, yatağa oturdu. Elini belime sarıp sıkıca sarıldı. Bu normal bir sarılma değil. İçinde sevgi bulunduran türden. Evet Soobin beni seviyor peki neden böyle saçma bir şey sordum. Kıskandığım için mi? Ya da bugün ki davranışı kalbimi kırdığı için mi?
Sb:Seni üzecek bir şey mi yaptım?
Yj:...
Sb:Neden cevap vermiyorsun?
Yj:Beni özlediğini söylemiştin.
Ama hiç benimle ilgilenmedin. Ben, ben çok yalnız hissettim.Neden bilmiyorum ama gözlerimden yaşlar düşmeye başladı. Ben ne zaman bu kadar sulugöz oldum? Sanırım hala kafam yerinde değil yoksa ağlamam.
Soobin biraz doğrularak elleriyle önce yanakalarımı okşayıp sonra gözyaşlarımı sildi.
Ellerini çekmeden konuşmaya başladı. Gözlerimin içine bakarak.
Sb:Seni özledim. Seni seviyorum. Ve seni üzdüğüm için özür dilerim.
Yj:Bugün beni tamamen görmezden geldin. Senden nefret ediyorum.
Sb:Tamam tamam anladım özür dilerim. Bir daha yapmayacağım. Böyle söyleme.
Yj:Söz mü?
Sb:Söz. Beni hala seviyor musun?
Gözlerime bakarak oldukça yumuşak bir sesle sordu. Sorduğu soruyu cevaplamadan bu sefer ben ona sıkıca sarıldım.
Yj:Seviyorum tabii ki gerizekalı.
Sb:O zaman sorun kalmadı değil mi?
Yj:Aslında Arin-
Kendimin bile zor duyabileceği şekilde kısık söyledim. Oda da sadece biz olduğumuz için duyulabilirdi. Arkadaşını istemediğimi söylesem kırılır mı? Fakat onunla daha sonra da buluşabilirdi ama neden bizim zorla ayarladığımız bu bir kaç günde olmak zorunda.
Sb:Arinle olmaktan rahatsız mı oldun?
Yj:Sence?
Soobin gülerek tekrar sarıldı belime ve kafasını göğsüme yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu