1 hafta sonra
(zaman atlamam gerekiyor🥲)Yeonjundan
1 haftadır okula gidiyorum herşey normal gibi üstelik Jiwoonu hiç görmedim. Ben gelmediğim zaman başka bir okula mı transfer falan mı oldu acaba? Neyse böylesi daha iyi o olmayınca daha rahatım. Demek isterdim ama Soobin ile aynı sınıfta olduğum için bu pek mümkün değil.
Aynı okuldayız, aynı sınıftayız, sıralarımız yanyana ama bana bir kere bile bakmadı. Niye baksın ki? Eskiden sürekli göz göze gelirdik. Şimdi sadece ben ona bakıyorum. Buda benim aptallığım. Özür dilesem afeder mi?
Onunla geçirdiğim zamanları çok özledim.
Son sınıf olduğum için öğretmenler daha çok sıkıyordu. Hem ders konusunda hem de sınav konusunda. Kore de üniversite çok önemli. Eğer üniversite okuyamazsan seni insandan bile saymıyorlar. Bu nedenle hocalar fazla disiplinli.
Belki de bu yüzden Soobin bana hiç bakmıyor. Derslerine odaklanıyor olmalı. Baksana nasıl da not alıyor. Böyle bile mükemmel görünüyor.
Ders dinlemek yerine az önceden beri Soobini gözetliyorum. Hiç izlendiğini hissetmedi mi acaba?
Öyle dalmışım ki Soobinin de bana baktığını fark edemedim. Ne yapacağımı bilemeyip kafamı hızlıca sıraya koydum. Baya hızlı koymuş olmalıyım ki "güm" diye ses çıktı. Sanırım kafam yarıldı.
Yine rezil oldum kahretsin. Ona bakarken yüz ifadem nasıldı acaba? Belki de ben yanlış gördüm bana bakmıyordu. Yok gerçekten bakıyordu. Çok utandım.
Şuan kesin herkes bana bakıp gülüyordur. Belki de kimse fark etmemiştir. Umarım kimse fark etmemiştir. Nolur nolur nolu-
+Yeonjun iyi misin?
Eyvah sınıfta hoca vardı dimi?
Kafamı kaldıramıyorum. Ne diyeceğim şimdi? Mal gibi kaldım.
+Yeonjun?
Yj:Hocam ben bir revire gidip gelsem olur mu?
+Çok mu sert vurdun kafanı?
Yj:Evet biraz öyle oldu.
+Derste uyursan böyle olur işte. Git gel bakalım.
Yj:Teşekkürler hocam.
Kafamı kaldırmadan koşa koşa sınıftan çıktım. Çok utanıyorum. Soobin ile göz göze gelmediğimiz için yakınıyordum ama öylesi daha iyiymiş sanki. Neyse en azından bir kez olsun bana baktı bence hala şansım var. Bir saniye bile baksa içimdeki kelebekler horon tepiyor.
Bu öğlen onunla konuşacağım. Umarım benimle konuşur. Ondan özür dileyip tekrar bir şans vermesini isteyeceğim. Karar verdim bir hata yaptım ama böyle devam etmesine izin veremem. Böyle bitsin istemiyorum.
Revire varınca hemşireden kafam için buz isteyip bir tane yatağa yatıp perdeyi kapadım. Burda yalnız olmak iyi hissettirdi. Candan az az ilkbahar esintisi geliyor. Tam da aşk itirafı edilmelik hava. Ben ettim zaten ama bugün ikinci kez tekrar edeyim.
Hafif esinti ile mayışırken kapının açıldığını hissettim. Perdeyi biraz aralayıp kapıya doğru baktım.
Soobin? O neden buraya gelmişti?
Sb:Burada mıydın?
Yj:Kim?
Sb:Sen?
Yj:Ha ben? Evet ben buradayım. Bir sorun mu var?
Perdenin arasından bakarken beni gördü. Gözlerimiz tekrar bir araya gelince kalbim hızla çarpmaya başladı. Söylediği şeyi bile duyamadım. Ne dediğimi bile bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu