Mezun olmamıza az kaldı. Hayatımız için gerçekten önemli olan sınava girdik ve şimdi mezun olma vakti.
Son bir kaç aydır sınav için çalıştık. Çalıştık dedim çünkü Soobin ile hem vakit geçirmek hemde ders çalışmak için tüm gün beraberdik. Zor günlerdi ama sonunda kurtulduk. Belki daha zor zamanlar bizi bekliyordur ama üstesinden beraber gelebiliriz. Buna inanıyorum.
Yarın mezuniyetimiz var. Bu nedenle bir festival planlandı. Beomgyu ve Huening bu festivale katılmam için çok ısrar ettiler. Çünkü bundan önce bir etkinlik olmuştu ve ben korktuğum için katılmamıştım. İnsanların gözleri, bakışları, fısıldamaları beni deli gibi korkutuyordu. Ama şimdi farklı artık bu tür şeylerden korkmuyorum. Yanımda Sooobin var.
İşte bu yüzden festivale katıldım. İlk defa korkmadan sahneye çıkıp şarkı söyleyeceğim. En sevdiğim şeylerden biri şarkı söylemek.
Her bir şarkının anlamı vardır. İçinde anlatmak istediği şeyi barındırır. Bende herkese şarkı yoluyla içimde ki büyük bir sevgiyi anlatmak istiyorum.
Şuan kuliste sahneye çıkmayı bekliyorum. Bir kaç dakika önce yanımda diğerleri vardı bana güç ve destek verip beni izleyecekleri koktuklarına yerleştiler.
Tüm bunlar nasıl oldu derseniz eğer, belki dersiniz bu yüzden anlatacağım.
Herşeeey benim festivale katılma kararımı herkese duyurmam ile başladı. Bir kaç aptalın ısrarı ile...
Yj:Ben haftaya yapılacak festivale katılacağım.
Kafeterya da 5. masada bizim grup yine dizilmiş herkes kendi halinde takılıyordu. Birden ortalığa bu lafı atınca hepsi bana döndü.
Bg:Gerçekten mii?! Emin misin?
Yj:Evet eminim. Hemde çok eminim.
Sb:Bence çok iyi iş çıkarırsın sevgilim.
Panikle birden elimle Soobin ağzını kapattım. Etrafa bir iki kere bakıp hemen onu uyardım.
Yj:Şş sana daha önce söylemedim mi? Biraz dikkatli ol. Bizi öğrenirlerse kötü olur.
Sb:Bence tüm okulun önüne çıkıp söyleyeyim nasıl fikir?
Yj:Ne!? Saçmalama.
Sb:Şaka yapıyorum.
Soobin kahkahaları arasında söylendikten sonra benim festivalde ne yapacağımı konuştuk. Birçok dal vardı isteyen dans edebilir, isteyen şarkı söyler, isteyen bir sihirbazlık gösterisi yapar. Öğrenciler kalmış bir durum.
Ben bunların arasından şarkı söylemeyi seçtim. Bana en yakın olan şey buydu sanırım. Dans etmeyi de severim ama şarkı söylerek duygularımı aktarmak istiyorum en çokta Soobin beni şarkı söylerken görmek istediği için buna karar verdim.
Bir kaç gün boyunca hangi şarkıyı söyleyeceğimi düşündüm. Ve sonunda buldum.
Şimdi buradayım sahnedeki kişiden sonra sırada ben varım. Biraz gerildim aslında ama Soobin gerilip korkarsam ona bakmamı söyledi. Doğru da söyledi bence çünkü ona bakınca rahatlıyorum tüm sorunlarım çözülüyor.
Ha birde Jiwonu sorarsanız, sormayın ama cezasını çekiyor hemde fazlasıyla. Neyse konumuz bu değil.
+Choi Yeonjun, Sıra sende.
Yj:Ah! tamam geliyorum.
İşte sıra bana geldi. Yapabilecek miyim? Umarım herşeyi berbat etmem.
Sahneye ilk adımımı attım. Gözlerim ilk olarak Soobini aradı. Ön koktukarın hemen arkasındaydı. Sıcak bir gülümseme ile beni izliyor. Şuan içimde ki tüm korku ve heyecan yok oldu.
Sahnenin tam ortasında duran mikrofona yaklaşıp şarkıyı söylemeye başladım. Çok iyi başladım bundan sonrası ip söküğü gibi gelir.
Bir yandan şarkı söylerken diğer yandan gözlerimi Soobine kilitledim. O da aynı şekilde bana bakıyordu. Gülümsemesi hala solmuyordu.
Sonunda bitti. İlk Soobin ayağa kalkarak beni alkışlamaya başladı daha sonra beni her an destekleyen arkadaşlarım, hiç beklemediğim anda beni izleyen herkes ayağa kalkıp beni alkışladılar. Müdür bile. Çok şaşırmıştım ve mutluydum da.
Bg:Harikaydın. Gerçekten bi ara bu bizim mal mı diye düşünmedim değil. Sende ne yetenekler varmış.
Festival çıkışı bizim eve gelip kutlama yapmak istedik. Beomgyu da bunu söylerken kendini benim yatağıma fırlattı.
Yj:Teşekkürler.
Bg:Oha bağırmadı.
Yj:Bağırmam mı gerek?
Hk;Evet hyung, sana mal dedi. Nasıl olur şimdiye kadar Beom hyungun helvasını kavuruyorduk.
Bg:Büyük ihtimalle benim kaslı sevgilim burada olduğu için korktu.
Th:Bence bana pek güvenme Yeonjuna belli olmaz.
Yj:Hayır ondan değil sadece çok mutluyum. Bu yüzden birşey yapmadım.
Sb:Harikaydın Yeonie. Seni hayranlıkla izledim. Sahnede parlıyordun resmen.
Belimden tutup kendine çekerek konuştu. Bu hareketi hep içimdeki kelebekleri delirtiyor. Hoşuma gidiyor.
Bende ona kollarımı sardım. Boyu biraz uzun bu yüzden yetişmem zor oluyor.
Th:Biz çıkalım en iyisi siz rahat rahat oynaşın.
Taehyun konuşunca bir an onlarında burada olduğu aklıma geldi. Hemen Soobinin boynuna doladığım kollarımı çözüp boğazımı temizlermiş gibi öksürdüm.
Bugün çok güzeldi. Saatlerce oturup eğlendik, oyunlar oynayıp, atıştırmalar yedik. Çok güzel bir kutlamaydı. Umarım hiç ayrılmaz hep böyle mutlu kalırız. Sizi çok seviyorum.
Mutlu son olur mu ki bizim hikayemiz? Bence olur.
final bu değil bir daha ki bölüm olacak.
İlk ficim ve bitiyor çok duygulandım. Neyse konuşmayı son bölüm yapacağım. Bana destek verdiğiniz için çooooooook teşekkürler sizi çooooooook seviyorum💗💗🫂🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu