Öğle vakti geldiğinde Soobin, Tae ben beraber kantine indik. Boş bir masa bulup oturduk. Soobin benim sevdiğim birşey alıcağını söylediği için ne sevdiğimi öğrenmeye çalışıyordu. Seni seviyorum işte demek geçse de içimden demedim. Tabii ki de diyemezsin aptal unutucam diye söz verdim kendime.
Sb:Hadi söyle sana istediğin şeyi alayım.
Th:Nankör kaç yıllık arkadaşınım bana bir bok almadın.
Sb:Sen sus.
Taehyun'a göz devirdikten sonra bana dönerek tekrar sordu.
Sb:Ne istersin Yeonjun?....Yüzü kadar güzel olan gülüşü ile sordu. Bu çocuk kalbime hiç iyi gelmiyor.
Yj:Fark etmez istediğini alabilirsin.
Sb:Hayır ben senin sevdiğini almak istiyorum.
Kısık sesle*
Yj:Kendini al o zaman salak.Sb:Efendim?
Yj:Aa şey...Kakaolu hoşbeş alabilirsin.
Duysaydı sıçardın Yeonjun.
Sb:Benimde favorim o, hemen alıp geliyorum.
Yine kısık sesle konuştum.
"Senin favorin olduğu için seviyorum ya zaten."Yanımdan kalkarak sıraya girdi hemen. Taehyun ile başbaşa kaldık. Ama bu çocuk niye garip garip bakıp kaş göz yapıyor.
Yj:Noldu?
Tek kaşımı kaldırarak sordum.
Th:Ben duydum Yeonjuunn....Değişik değişik sırıtarak söyledi.
Ne tuhaf çocuk. Dur ne dedi o neyi duydu bu şimdi?
Yj:Ne duydun?
Th:Ne dediysen işte.
Yj:Ne demişim ben cevap ver gizemli gizemli konuşma.
Th:Soobin'i sevdiğini biliyorum az önce kısık sesle söylediğin şeyleri de duydum.
Bu çocuk biliyorsa aptal Soobin nasıl bilmiyor hala anlamıyorum. Gerçi Taehyun'un beyni zehir gibi anlar tabii.
Yj:Sakın söyleme ona.
Th:Söyleyecek olsaydım çoktan söylemiştim. İkinizin işine karışmam merak etme ama yardım istersen çekinme.
Yj:Teşekkürler sende yardım istersen çekinme....Bu sefer ben göz kırptım ona karşı herşeyi biliyorum Taehyunn.
Th:Senden niye yardım isteyeyim ki?
Yj:Bende seni duydummm, Beomgyu aranızda ne var?
Th:Ne saçmalama hiç bir şey yok.
Senin arkadaşın deli resmen taktı bana engelliyorum başka hesaptan yazıyor. Onu geçtim beni günlük gibi kullanıyor herşeyi anlatıyor manyak.Yj:Ne!?
Kendimi tutamadım bir kahkaha attım. Herkes bize baktı tabii salak Yeonjun herkesin dikkatini çektin işte.
Neyse demek aralarında birşey yok bende sevinmiştim. Saf Gyu çocuğa her şeyini anlatıyor herhalde. Dur herşeyi anlatıyorsa benim Soobin'den hoşlandığımı da o söyledi?
Yj:Taehyun?
Th:Efendim?
Yj:Yoksa mal Beomgyu Soobin'i sevdiğimi de mi söyledi sana?
Th:Hayır ben çaktım onu bilirsin beynim biraz fazla çalışır.
Yj:Belli.
Sb:Kim kimi seviyormuş.
Biz konuşurken Soobin duymuş olmalı sıçtım ne yapıcam şimdi?
Umarım benim dediklerimi duymamıştır ama o zaman neden sorsun salak aptal Yeonjun.Sb:Al bakalım istediğin gibi kakaolu hoşbeş.
Teşekkür edip bana uzattığı gofreti aldım.
Sb:Ne hakkında konuştunuz bu kadar komik?
Th:Hiiç öyle havadan sudan....Sırıtarak bana baktı ne yapmaya çalışıyor? Yoksa Soobin kıskansın diye mi yapıyor ama Soobin beni niye kıskansın ki? Saçmalama.
Sb:Pek öyle havadan sudan gibi değildi ama.....Kelimeleri bastırarak konuştu bir yandan da Taehyun'a bakıyordu.
Cidden beni kıskanmış olabilir mi ya da onu dışladık gibi mi hissetti acaba. Tabii ya öyle düşündü sonradan aralarına girdim birde yakın arkadaşıyla konuştum güldüm falan o kadar, dışlanmış hissetti tabii.
Yj:Beomgyu var ya benim arkadaşım o sürekli Taehyun'a yazıyormuş birde günlük gibi kullanıyormuş çocuğu ona güldüm o kadar....Arada gülerek kısaca anlattım o da bilmeli dışlandığını düşünmesin.
Sb:Hm anladım yazık sana Tae.
Neden bu kadar düz bir tepki verdi? Kırıldı mı acaba?Th:Maalesef.
Yj:Ama Gyu iyidir sevdiği kişiye çok sadıktır.....Seni övmeyide es geçmiyorum Beomgyu değerini bil.
Th:Belli oluyor, ya çocuğun 5 hesabınıda engelledim hala yazıyor farklı hesaplardan, artık uğraşmıyorum.
Hareretli bir şekilde yaşadıklarını anlattı bizde onu dinledik seni rezil Beomgyu daha ne yapmış olabilirsin ki dedikçe daha kötüsünü yapmış. Çocuk şikayet etse yeridir resmen taciz etmiş salak.
Beomgyu nun aptallıklarını dinlerken öğle arası çoktan bitti. Bizde bir sonraki ders için sınıfa çıktık.
Sınıfa girince sıramın üstünde bir şey fark ettim. Yaklaşıp baktığımda bu benim ortaokulda ki günlüğümdü hani şu herşeyi yazdığım annemin okuduğu iğrenç günlük. Burada ne işi var?
Kim koydu lan bunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu