20~

213 24 2
                                    

Öfke, kırgınlık, çaresizlik ve bu gibi birçok duygu var içimde. Tam bir karmaşa. Oysaki bir kaç hafta öncesinde ne kadar da mutluydum. O karşıma çıkmadan önce okulun önünde kolumdan tutup benimle konuşmadan önce. Ya da belki de daha eskiler onunla hiç tanışmadan önce her şey daha iyi değil miydi? Bunu ben yaptım kendime.

Fazla mı abartıyorum? Hayır benim ne yaşadığımı kimse bilemez. Tüm okulda iğrenç bir dedikodum yayıldı herkes bana ağıza alınmaz hakaretler, küfürler ettiler. Katlanmak istedim ama bunları yapan kişi sevdiğim çocuğun ta kendisiydi. Kalbim kırılmıştı hemde fazlasıyla.

Atlatabilirim diye düşündüm nasıl olsa ergenlik merakıydı sonuçta. Ama Jiwoon tekrar karşıma çıkıp bana ve sevdiklerime zarar vermeye başlayana kadar unutup bir kenara fırlattığımı sandım. Yanılmışım...

☄️

Jw:Yeonjun ben sadece seni geri istiyorum.

Yj:O zaman neden daha önceden bana iyi davranmadın?

Jw:Sadece bir hataydı. Biliyorum hala beni seviyorsun.

Yj:Hayal kurma artık seni sevdiğim falan yok.

Jw:Tekrar bir şans versen bu sefer sana gerçekten iyi davranırım. Hep mutlu olursun.

Yj:Şaka mısın sen? Hala karşıma geçmiş bir şans daha mı istiyorsun? Ben senin yanında, karşında, sağında, solunda senin etrafında mutlu olmam söz konusu bile değil.

Jw:Demek öyle. Daha fazla acı çekmek istiyorsun yani?

Yj:Hayır bu sefer acı çeken ben değil sen olacaksın.

Yerdeki telefonları alıp oradan ayrıldım. Ve durağa ilerleyip otobüsü beklemeye başladım. O sırada aklımda bundan sonra korkak olamam, onun karşında sessiz kalamam gibi şeyler tekrar etmeye başladı. Evet öyle de yapmalıyım.

Üstüm başım ıslanmış bir şekilde gelen otobüse binip boş bir yere oturdum. Bugün olanları düşündüm bir süre. Ne yapmalıydım ya da ben ne yapmak istiyorum? Gibi sorular sordum kendime.
Şu anlık hiç bir şey düşünmek istemiyorum, yorgunum.

...

Eve gelince sıcak bir duşa girip ıslak olan kıyafetlerimi temiz olanlarıyla değiştirdim. Kendimi yatağa atıp sadece tavanı izledim hiç bir şey yapasım yok. Hani olur ya hiç bir şey yapmak istemediğin zamanlar, öylece oturup tavanı seyretmenin iyi geldiği zamanlar.

Uzun süre boş boş oturdum üstümde bir halsizlik vardı. Sanırım yağmurda ıslandığım için. Telefonuma bakma fırsatım da olmadı daha doğrusu bakamam çünkü ekranı parçalanmış biçimde. Yere biraz fazla hızlı atmış olabilirim. Soobin'i o halde görünce çok korktum.

Saat geç olunca uyumak için yatağın içine girdiğim sırada kapının çalmasıyla yerimden kalktım annem şuan uyuyor o rahatsız olmasın diye hemen kapıyı açmak için odadan çıktım.

Kapıyı açtığımda karşım da Gyu ve Hyuka vardı bu saatte burada ne işleri var?

Hk:Hyung iyi misin? Kaç saattir sana ulaşamıyoruz.

Bg:Şuan önünde durduğuna göre nasıl olabilir Kai?

Hk:İyi gibi sen ne düşünüyorsun?

Bg:Evet sanki iyi gibi ama yüzü soluk duruyo sence?

Hk:Aynen bence de öyle, sen ne düşünüyorsun Yeonjun hyung?

Yj:Soobin.

Bg:Aynen ben de öyle düşünmüştüm.. Ne? Ne dedin?

Yj:Hiç dışarıda mı durucaksınız? Gelsenize.

Hk:Yarım saat sonra kovmak yok ama.

Yj:Tamam tamam gel.

Üçümüz gecenin bir vakti odamda oturuyoruz. İkisi de sanki bir şeyler anlatmamı istiyorlarmış gibi suratıma bakıyorlar.

Bg:Ee?

Yj:Ne ee?

Hk:Dökül diyo.

Yj:Yemin et anlamamıştım.

Hk:O zaman neden sordun hyung?

Yj:Sen sor diye.

Hk:Ya beni neden zorbalıyosun? Kırıcısın.

Bg:Ağzını bıçakla mı açacağız anlatsana nasıldı bugün iyi miydi?

Yj:İyi miydi ki?

Hk:İzninle seni dövebilir miyim? Teşekkürler.

Huening ayağa kalkıp üstüme atlamaya çalıştı ama onunla uğraşacak keyfim bile yok. Ben tepkisiz kalınca hevesi kursağında kalmış bir şekilde yerine geri oturdu.

Hk:Cidden bir şey oldu sanırım yoksa şuan helvam kavruluyordu.

Bg:Cidden çok boş yaptınız ben bile bu kadar yapmıyorum.

Yj:Sen?

Bg:Evet ben, neyse beni boşver şimdi senin moralin neden bozuk?

Okul çıkışından sonra olanları anlattım uzun uzun. Ağzımdan dökülen her kelimeyi dikkatlice dinlediler.

...

Bg:Piçe bak sen, birde gelmiş bir şans daha istiyor senden öyle mi?

Yj:Evet ama artık ona inanmıyorum zaten biliyorsunuz ondan değil başkasından hoşlanıyorum.

Hk:Soobin hyung'u sevdiğini biliyoruz ama o hala bilmiyor dimi?

Yj:Yakında söylemeyi düşünüyorum.

albüm için çok heyecanlıyım 👰‍♂️👰‍♂️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

albüm için çok heyecanlıyım 👰‍♂️👰‍♂️

Neyse bölümlerin okunmaları düştü sanırım okul açıldığından 🤡

Gülle mi atıyorsun? | YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin