Daha kötüsü olamaz dedikçe hep daha kötüsü mü gelir bir insanın başına. Bugün hem iğrenç hem de güzel bir gün ama çoğunlukla iğrenç. Kim yüzünden acaba?
Herşeyi bitirdiğimizi söyledim neden hala uzatıp beni rahatsız ediyor? Ona karşı olan sevgimin nefrete dönüştüğünü de defalarca söyledim neden hala peşimi bırakmıyor? Ne yapmış olabilirim sana?
Onunla aynı ortamda bulunmak istemesem de neden burda olduğunu sormam gerek. Yavaş adımlarla kapının önünden çekilip ona doğru yürümeye başladım. Biraz yakınına gelince aklımda ki soruyu sormak için dudaklarımı araladım.
Yj:Nede-
Tam o sırada aniden kapı açıldı. Kapının ardından Soobin gözüktü.
Sb:Yeonjun sen gelmeyince merak ettim, bir bakayım dedim.
Ne beni merak mı etti şapşik şey seni. Kendine gel Jun şuan ciddi bir ortamdasın sapıtma.
Yj:Ah bir şey yok merak etme....Yüzüme samimi olduğunu düşündüğüm bir gülücük yerleştirdim.
Bizi izleyen Jiwoon farklı şeyler anlamış olmalı ki çattığı kaşları ile konuştu.
Jw:Bu kim?....Gözleriyle arkamda duran Soobin'i işaret etti. Sanane kim. Şuan o gözlerini çıkarıp götüne sokmak istiyorum keşke yapabilsem.
Yj:Seni ilgilendirmez ve ayrıca neden bu okula geldin?
Jw:Senin için.
Sırıtarak bana daha fazla yaklaşıp elini omzuma attı. Yüzünü kulağıma yaklaştırıp bir şeyler fısıldadı.
"Bu herifle aranda ne var bilmiyorum ama bence ondan uzak durmalısın yoksa elimden bir kaza çıkabilir."
Birşeyler saçmaladığını biliyorum ama söylediğini de yapmıyacak biri değil. Kendimi önemsemiyorum ama Soobin'e de bela olabilir Jiwoon'un tanımadığı pis adam yok.
Soobin ile daha yeni yakınlaşmışken onu nasıl yüz üstü bırakabilirim. Ayrıca çokta sevinmişti arkadaş olduğumuz için bende sevindim tabii. Ama onun iyiliği için aramıza mesafe koysam iyi olur.
Nasıl yapabilirim ki?Jiwoon söylemesi gerekenleri söyledikten sonra Soobin ile beni yalnız bıraktı tabi giderken keskin bakışlarını atmayı da unutmadı. Gerizekalı.
Sb:Yeonjun, sabah ki çocuk değil mi o?
Kafamda dolanan düşünceleri bir kenara atıp arkamda benim cevap vermemi bekleyen Soobin'e doğru döndüm.
Yj:Evet o ama merak etme ortada bir sorun yok.
Endişelenmemesi için bir şey demedim. Umarım yüzümden anlamaz çünkü yalan söylemede pek iyi değilim.
Sb:Bence bir sorun var gibi.
Yj:Hayır yok, boşver sen beni hadi sınıfa gidelim.
Soobin'in yanından geçerek tuvaletten çıktım. Koridorda ilerlerken arkamdan seslendi.
Sb:Çıkışta dondurma yemeye gidelim o zaman anlat bana her şeyi bir şey sakladığın belli.
Ne kadar aptal olduğunu düşünsem de yüzümden bir sorun olduğunu anladı. Ona doğru dönüp "peki gidelim" dedim gülümseyerek.
O an aramızda bir şey hissettim daha önce hissetmediğim bir duygu. Gözlerimi onun gözlerinden alamadım evet biliyorum ona delicesine aşığım ama bu farklı bir duygu sanki, sanki karşılıklı gibi. Soobin de benim gibi düşünüyor mu acaba?
Etrafa dolanan insanlar bir süreliğine sansürelenmişti sanki ne seslerini ne de görüntülerini görüyordum gördüğüm ve işittiğim tek şey karşımda sadece bana bakan Soobin. Umarım bir arkadaştan daha fazlası oluruz.
Demek isterdim ama olamayız gibi.Lütfen wattpad'e galeriden video ekleme özelliği gelsin.
Neyse birşeyler oluyor gibi hölölö.😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu