Yeonjun'dan
Ayağım iyileştiği için artık okula gidebilirim ama uyumam gerekirken aklımda dolanan türlü düşünceler buna izin vermiyor.
Soobin'e kim olduğumu söylesem mi diye düşünmekten kafayı yiyeceğim. Cesaretim olsa ilk zamanlar söylerdim. Neden bu kadar özgüveni düşük bir insanım.
Geçmişte yaşadığım şeyler yüzünden mi? Hatalarımın beni bu kadar derinden etkileyeceğini hiç düşünmemiştim. Yaptığım tek şey birini gerçekten sevmekti bana ihanet etmesi benim suçum değildi.
Aklımda her türlü şey varken uyuyakalmışım. Sabah bir daha duyarsam kusucağım alarm sesi ile uyandım. Bugünün güzel olması için dua ettikten sonra elimi yüzümü yıkayıp okula doğru yola çıktım. Bugün kahvaltı yapmadım çünkü canım istemedi. İçimde kötü bir his var ama bugün güzel geçmesi için dua ettim yani hiç birşey olmıyacak umarım.
Yavaş yavaş durağa yaklaşırken Beomgyu'dan mesaj aldım.
We are gay😇
Beomgöt
Yeonjun senin yokluğundan yataklara düştüm bro🤪Yeonjun
Ne nasıl yani
Okulda değil misin?
Skerim seni çabuk gelBeomgöt
Ölüyom aptal nasıl geliyim
Ayrıca beni skmen umrumda değil🤗Kemal
Dün 5 tane dondurma yedi mal hyungBeomgöt
Yalan atma sikikYeonjun
İmdat
Sensiz sınıf bok gibi
Kai'yide sınıfa almıyolar
Her tenefüs kantine mi ineceğim?Kemal
Hyung yalnız bizim bugün sınıfca gezimiz var yani bende yokum😽Beomgöt
Lonely boy Yeonjun😎Yeonjun
Senin gezin var ve bana demedin?Kemal
Aradım açmadınYeonjun
Telle konuşmayı sevmiyom
Mesj atsaydınKemal
Attım bakmadın
Bende suç bulma hyungYeonjun
Ok
Otobüs geldi bye
Yalnız başıma okulda bir gün🥲😭🥺Beomgöt
Sana acımıyoruz deneme boşunaYeonjun
Göt
Seni boşuna Beomgöt diye kaybetmedim🙄Beomgöt
Ne
Otobüse binip kartımı bastıktan sonra boş yer aramak için göz gezdirdim. Aynı o gün ki gibi yine aynı otobüsteyiz. Artık sevinmek için bir nedenim yok kendi kendime gelin güvey olmanın bir anlamı yok.Görünürde boş bir yer yoktu biraz daha bakındıktan sonra Soobin'in yanının boş olduğunu fark ettim hatta oraya gelmem için eliyle koltuğu pat patlıyordu yavaşca.
Şaka mı bu? Sence senin yanına oturur muyum?Soobin'in yanına oturdum. Ama ne yapabilirim ayakta durmak istemiyorum başka çarem yoktu. Bahane falan da uydurmuyorum.
Yol boyu ona bakmamak için kendimi zor tuttum ama sanki onun gözleri benim üzerimde gibiydi ya da ben öyle hissettim yine saçmalıyırsun Yeonjun.Durakta indikten sonra okula ilerlemeye başladık. Arkamda Soobin ben önde sessiz bir şekilde okula doğru yürüyorduk. Birden arkamdan bir el kolumu tuttu. Soobin olacağını varsayarak arkamı döndüm ama o değilmiş. Kolumu tutan el görmek isteyeceğim son kişinin eli.
Aaaa aklıma hiç bir şey gelmiyo.
Lonely boy yeonjun😐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu