ʚBataklığın içindeyiz hepimiz...
Yıldızlara bakıyor bazılarımız.ɞYeonjun'dan
O günden sonra çıkmaya başladık desem biraz yalan olur. Çünkü tam da öyle denemez. Bunu daha iyi anlatmak için o zamana geri dönmeliyiz.
...
Şap diye yapıştım çocuğun dudağına. Rahatsız olmuşmudur acaba?
Sb:Sen?..
O kadar çok utanıyorum ki suratına bile bakamıyorum. Şuan o güzel gözlerinin şaşkınlıktan açıldığını hayal edebiliyorum.
Ama öyle söylerse benden ne yapmamı bekliyor tabii ki de içimde biriktirdiğim duygularım patlayacaktı.Bir süre ikimizde konuşmadık. Bence daha doğrusu konuşamadık ikimizin de utandığı çok bariz.
Kısa süreli sessizliği Soobin bozdu.Sb:Şey... Sanırım seni seviyorum.
Yi:Sanırım mı?
Sb:Emin değilim ama şöyle söyleyebilirim. Her gece seni düşünerek uyuyorum. Her sabah acaba bugün okula gelecek mi? diye düşünüyorum. Seni görmediğim zamanlar seni özlüyorum. Bu durumda sen nasıl düşünmek istersen öyle düşün ama ben bunu nasıl yorumlamam gerek bilmiyorum.
Yj:Beni neden sürekli düşünüyorsun ki? Üstelik neden bana bu kadar kibar davranıyorsun? Benim neyim var ki?
Sb:Asıl soru sen neden kendini bu kadar alçakta görüyorsun? Sen de bir insan değil misin? Senin de sevilmeye hakkın var, hemde çok bu sevgiyi sana verebilir miyim bilemiyorum ama elimden geleni yapacağım.
Böyle konuşunca kalbim fırlayacak gibi oluyor.
Yj:O zaman... şimdi noldu?
Sb:Bilmiyorum noldu?
Yj:Denemeye ne dersin?
Sb:Neyi deneyeceğiz?
Yj:Birbirimize uyumlu muyuz diye.
3 hafta bir süre verelim bu sürede duygularımızı anlamaya çalışalım.Sb:Ne gerek var. Cevap belli değil mi zaten sen beni seviyorsun ben seni seviyorum.
Omuz silkerek söylediği şeylerden oldukça emindi benim onu sevdiğimi nereden biliyor?
Yj:Seni sevdiğimi kim söyledi?
Biraz naz yapsam sorun olmaz bence.
Sb:İnstagram'dan yazan sen değil misin?
Kahretsin! Nerden biliyor bunu ve hala nasıl unutmadı. İnkar edebilirim bence.
Yj:Yoo ne alaka?
Sb:Peki bu sen değil misin yani?
Siktir! Telefonundan önce konuşmamızı daha sonra hesabımda ki bir kaç fotoğrafı gösterdi. Sanırım daha önceden biliyordu.
Yj:Aa benmişim.
Sb:Aa evet sensin. Yani beni çok çok seviyorsun.
Yj:Götün kalkmasın çok çok değil sadece seviyorum.
Sb:Olsun daha sonra çok çok seversin eminim.
Yj:Daha sonra olucağımızı kim söyledi?
Sb:Ben, hadi çıkalım.
Yj:Soobin biraz ayısın sanırım. Böyle çıkma teklifimi edilir.
Sb:Ne dememi bekliyorsun daha önce kimseyle çıkmadım.
Yj:Gerçekten mi? Sen?
Sb:Evet ben ne var bunda? Sen beni sırf yakışıklı olduğum için her gördüğüm kişiyle çıktığımı mı sanıyorsun? Hoşlandığım kişiler bile sayılı.
Yj:Hayır o anlamda demedim.
Sb:En çok istediğim kişi sensin. İlk defa böyle hissediyorum. Yeonjun...
Bana dönüp büyük elleriyle ellerimi tuttu ve devam etti...
Sb:Senin sayende ilk defa böyle duygular hissediyorum. O yüzden beni reddetme nolur. Gözlerinde gizemli bir ışık var. Beni sana çeken. Gerçekten farklısın.
Hayallerim de bile ulaşılamazken şimdi şu anın gerçek olması inanılmaz.
Aşk bir oyunsa bizim de çocuk olup bu oyunu oynamamız mı gerek?
Daha önce beni bu kadar seven bana böyle güzel sözler söyleyen biri olmuş muydu? Olmuştu ama o'da yalanmış fakat bu sefer gerçek... Değil mi?Sb:Kabul 3 hafta deneyelim. Süre bittiğinde tekrar buraya gelip duygularımızdan bahsedelim.
Yj:Peki, o gün tekrar dondurma yiyelim. Tekrar burada gün batımına kadar kalalım.
Keşke herşey böyle güllük gülüstanlık devam etse. Ama bu mümkün değil. Jiwoon pisliği yerinde durmaz hele ki bizim çıktığımızı duyarsa. Ama çıkmıyoruz sonuçta değil mi? Daha ne olduğumuz belli değil. Bu yüzden önce Jiwoon sorununu çözmem gerek.
"Daha ne olduğumuz belli değil" ama ne olacağımız belli gibi.
Elveda turuncu Yeonjun. Ağlıcam çok yakışıyordu turuncu. Neyse siyah da ayrı bir güzel.
Mnet'ten oy vermeyi unutmayın dicem de 4 saat kaldı neyse umarım beğenirsiniz😽(P1harmony dinleyen adamdır)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu