Gökyüzü, turuncu ve kırmızının en güzel tonlarını gösterdiği vakit eve gitmek için ayaklandılar.
Oyunu bir kaç tur daha oynadılar ama ortamda gergin bir hava vardı bazılarının modu yerinde değildi. Özellikle Yeonjun.
Son turu oynadıktan sonra Gyu, Tae ve Kai diğer ikiliyi yalnız bırakıp yanlarından ayrıldılar.
Yeonjun ne kadar yalnız kalmaları hoşuna gitse de içi rahat değildi. Şu son bir kaç saatte onu hala sevdiğinin kanaatine varmıştı. Göremediği zamanlar özlediği, her an aklına geldiği, onu görünce hatta ismini duyunca bile hızla çarpan kalbi herşeyi ortaya çıkarmıştı. Maalesef demek mi yoksa iyi ki mi demek daha iyidir bilinmez ama Soobin'i hala sevdiği belli.Elden ne gelir eski platonik zamanlarına geri dönecek hatta bu sefer sevdiği kişinin kalbi başka birinde.
...
Taehyun, Beomgyu ve Huening yanyana evlerine doğru ilerlerlerken Taehyun'un içini yiyen bir takım şeyler vardı. Son zamanlarda Gyu ona ne mesaj yazdı ne de bir selam verdi. İlk başlarda pek takmadı ama artık dayanamıyor. Ne yapmış olabilir de Beomgyu ona bu şekilde soğuk davranıyor. Normalde her gün mesaj atar her gördüğü yerde selam verip konuşurdu şimdi bunların hiç birini yapmıyor. Yanyana geldiklerinde pas bile vermiyor. Bu durum Taehyun'un kalbinde bir sızıya neden oluyor.
Bugün Beomgyu'nun onu çağırması sevindirmişti üstelik sahile gitmeden önce onunla birkez bile olsa konuşmuştu ama daha sonra onu görmezden gelmeye devam etti. Gözlerini kaçırıp başka yere bakıyor ona seslendiğinde duymazlıktan geliyordu ama yanlışıkla bile olsa gözgöze geldiklerinde kulakları kızarıyordu. Bu kadar çok kaçınıyor ama yüzündeki ifadeler her şeyi belli ediyor.
İlerleyen adımlarını kesti, artık sorması gerek neden böyle yaptığını. Onun bu davranışı çok koymuş olmalı.
Th:Beomgyu.
Bg:...
Taehyun karşılık alamadı, yine.
Anlık sinirle önünde sessizce yürümeye devam eden Beom'un kolundan tutup kendine çevirdi.
Th:Bence yeter artık. Saçmalıyorsun.
Bg:Bırak kolumu salak salak bağırıp durma. İnsanları rahatsız ediceksin.
Th:Neden böyle yapıyorsun?
Bg:Ne yapıyormuşum ben?
Th:Beni görmezden geldiğin çok bariz. Bilmeden bir şey mi yaptım?
Bg:Umrunda mı?
Th:Umrumda... Seni daha önce hiç böyle görmedim.
Bg:Tamam ne güzel işte bu halimide görmüş oldun.
Th:Beomgyu! Lütfen neden böyle davrandığını söyler misin?
Bg:Beni neden umursuyorsun ki git kız arkadaşınla ilgilen.
Taehyun, Beomgyu'nun kolunu hala tutarken hayretle açılmış koca gözleri ile sordu.
Th:Ne!? Kız arkadaş? Kim benim mi?
Bg:Evet, seni... Seni sevdiğimi bile bile yaptığın kız arkadaşın.
Madem böyle yapıcaktın neden umut verdin ki bana. Ama hala seviyorum seni lanet olsun ki hala seviyor-Gyu'nun sözünü kesen Taehyun'un küçük bir öpücüğü olmuştu. Kimden bahsettiğini biliyordu biraz yanlış anlaşılmalar olmuş gibi.
Bir süre birbirlerinin gözlerinin içine baktıktan sonra Gyu hızlıca ittirdi karşısında hala ona bakıp sırıtan aptal olarak nitelendiridiği Taehyun'u.
Bg:Ne? naptın sen? Şimdi sevgilini mi aldatıyorsun ne kadar piç birisin sen.
Th:Yanlış anladın sanırım. Merak etme herşeyi açıklayacağım ve benim sevgilim falan yok sen varken nasıl başka birine bakarım ki ben?
Tae ilk defa itiraf ettimişti duygularını, kendine bile itiraf edemediği duyguları Beomgyu'nun karşısında bir çırpıda çıkıverdi ağzından.
Bg:Nasıl yani?
Beomgyu işittiği sözlere karşı domates gibi kızarmıştı. Yani o gördüğü kız sevgilisi değil miydi? Bundan önemlisi Taehyun onu mu seviyordu? Bu nasıl olabilir?
Hk:AAAA YUH ŞUAN SİZİ HD BİR ŞEKİLDE İZLİYORUM FARKINDA MISINIZ?
Th:Sen burada mıydın?
Hk:Aşkınızdan o kadar gözünüz dönmüş ki beni göremediniz. Beni beni Huening Kai Kamal'ı nasıl görmezsiniz?
Bg:Kai bunu kimseye söyleme sakın!
Hk:işim gücüm yok herkese yayıcam dimi?
Bg:Sana belli olmaz.
Th:Utanıyor musun?
Bg:Hayır sevgilisi olan birinin beni öptüğünü kimsenin duymasını istemiyorum.
Th:Ya o benim sevgilim değil kardeşim Sakura.
Bg:Ha?
Hk:Ahaha mal seni, hayır yani Sakura ile ne kadar benziyolar hiç mi fark etmedin?
Bg:Sen nerden biliyorsun onu?
Hk:Unuttum mu ben senden daha sosyal bir kelebeğim. Birde trip atıcam diye uğraşıyor daha sabah "işte geldi benim ki" diyip nasıl kapıya koştun.
Bg:Ölmek istemiyorsan sus bence.
Peruk takmış Tyun gibi aşırı benziyorlar. Bu arada Sakura'nın başka bir ismi var mı bilmiyorum. Fandom da değilim. 🙂
Ah saf beomgyu ĞAİDLWNFŞS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülle mi atıyorsun? | Yeonbin
FanfictionYeonjun uzun zamandır hoşlandığı çocuğun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu ama birgün bu çabalarının boş olduğunu düşünüp herşeyden vazgeçti fakat bu kararın çoğu şeyi değiştireceğini bilmiyordu. yan çift~Taegyu