အပိုင္း(၁၉) Zawgyi

56 4 1
                                    

"ေခၚတယ္ဆိုလို႔..."

မနက္ေစာေစာစီးစီးအေခၚပါးခံရသည့္ဝမ္ရိေပၚက CEO ​၏႐ုံးခန္းထဲတြင္ေရာက္ေနသည္။

"ဟိုခုံမွာ ခဏထိုင္ေစာင့္ေန...လုပ္လက္စအလုပ္ၿပီးရင္လာခဲ့မယ္..."

႐ုံးခန္းအလယ္ရွိဧည့္ေတြ႕ဆိုဖာခုံတြင္ဝမ္ရိေပၚၿငိမ္သက္စြာထိုင္၍ CEO ကိုေစာင့္ေန​၏။ ေရာက္တာဘယ္ ေလာက္မွမၾကာေသးဘူး ႐ုံးခန္းေခၚေတြ႕ခံေနရၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဝမ္ရိေပၚအေနနဲ႕ဒီေန႕မနက္တျခား trainee မ်ား​၏ အာ႐ုံစိုက္မႈကိုခံေနရတာျဖစ္သည္။

"ဘာေၾကာင့္ေခၚေတြ႕လဲဆိုတာသိမွာေပါ့..."

နာရီဝက္ခန႔္ၾကာသည့္အခါ သူႏွင့္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဝင္ထိုင္ၿပီးေမးေနသည့္ CEO ကို ဝမ္ရိေပၚေခါင္းခါျပလိုက္သည္။႐ုံးခန္းသို႔အေခၚခံရျခင္းအေၾကာင္းကိုရိပ္စားမိေသာ္လည္း...

"မသိပါဘူး...ဘာေၾကာင့္လဲဆိုတာ CEO ဘက္ကေျပာျပေပးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေက်းဇူးတင္မိမွာပါ..."

"ေကာင္းၿပီ ေကြ႕ဝိုက္မေျပာေနေတာ့ဘူး...မေန႕တုန္းက စီနီယာတစ္ေယာက္ကိုလူၾကားထဲမွာမေခ်မငံဆက္ဆံခဲ့တယ္လို႔ျပန္ၾကားတယ္..."

"အျဖစ္စဥ္အလုံးစုံကိုဘယ္အတိုင္းအတာထိၾကားခဲ့ရလဲေတာ့မသိေပမယ့္ တကယ္ျဖစ္ခဲ့တာကိုေျပာျပခြင့္ျပဳပါ..."

CEO က ဆက္ေျပာဆိုၿပီး ေမးဆတ္ျပလိုက္သည့္အခါ ဝမ္ရိေပၚျဖစ္စဥ္အစအဆုံးကိုေျပာသည္။ေျပာသမွ်ေခါင္းတညိတ္ညိတ္လုပ္ၿပီးနားေထာင္ေနသည့္ CEO က ဝမ္ရိေပၚ​၏ရွင္းျပခ်က္အဆုံးမွာေတာ့...

"ဘယ္လိုပဲျဖစ္ခဲ့ပါေစ...စီနီယာတစ္ဦးအေပၚဒီလိုဆက္ဆံခဲ့တာ မွားတဲ့လုပ္ရပ္တစ္ခုပဲ...ဒီေလာကမွာအျမင့္ေရာက္ခ်င္ရင္ ကိုယ့္ရဲ႕စီနီယာအေရွ႕မွာကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ႏွိမ့္ခ်ရမယ္ဆိုၿပီး ႏွလုံးသြင္းထားရတယ္..."

ယုတၱိမရွိလြန္းသည့္ဆုံးမစကားေၾကာင့္ ဝမ္ရိေပၚ​၏မ်က္ခုံးမ်ားတြန႔္ခ်ိဳးသြားရသည္။ထိုစကားကိုလက္မခံသည့္သေဘာျဖင့္...

"ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက တစ္ပါးသူအေပၚ လူမႈေရးသိတတ္ၿပီး ေလးေလးစားစားဆက္ဆံရမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္မွတ္သားသင္ယူခဲ့ဖူးေပမယ့္ ကပ္ဖားလ်က္ဖားလုပ္ၿပီး ေအာက္က်ိဳ႕ရမယ္လို႔ေတာ့တစ္ခါမွမသင္ယူခဲ့ဖူးပါဘူး..."

BonsaiWhere stories live. Discover now