Capitolul 5

1.7K 73 9
                                    

Aylin

Simt niște buze pe umărul meu, apoi mai in jos spre sâni. Ma trezesc brusc neînțelegând ce se întâmpla. Prima data nu înțeleg ce fac cu Elijah in același pat, dar in aceasi secunda îmi amintesc ce s a întâmplat aseară. Si totul din cauza mea. Mor de rușine.

-Hey, scumpo, sa nu îți fie rușine de asta, amândoi ne am simțit bine, nu trebuie sa îți ascunzi plăcerile. Spune el după ce observa ca m am înroșit.

Dar nu asta este treaba, defapt.

-Nu...eu...credeam ca tu nu ma vrei. Îmi unesc buzele intr-o linie si ma uit stânjenită la el, nu m am mai simțit așa niciodată.

Elijah oftează si se apropie mai tare de mine, pana respirația lui cade pe fața mea, ceea ce ma face si pe mine sa mi se taie respirația si sa îl privesc cu ochii mari.

-Iubito, atunci când o sa fiu al tău, o sa îți arată cât de tare te am vrut si o sa te vreau. Promit. Spune si rânjește.

Poate niște cuvinte sa te facă sa te exciți si sa simți ca nu mai poți sa respiri? Cuvintele lui parca s au dus pana acolo jos la mine. Nu am cuvinte.

-Spune ceva...îmi șoptește pe buze.

-Eu...încerc sa respir cât mai tare ca sa pot începe sa vorbesc. Nu știu ce sa spun, dar ma uimești din ce in ce mai tare si ma faci sa te plac din ce in ce mai mult si sa stau cu tine si mai mult.

Da, cred ca l am mulțumit destul cu vorbele astea. Zâmbetul lui arată ca si cum este deja pe al nouălea cer. Chestia asta ma face si pe mine sa zâmbesc pana la urechi.

-Poți sa îți petreci timpul cu mine cât vrei tu, socoate ca sunt al tău de acum. Vrei asta?

Cred ca acum sunt si eu pe al nouălea cer. Tocmai m a întrebat dacă vreu ca el sa fie al meu? La naiba! Da! Da!

-Elijah! Doamne! Normal! Spun si pe fața mea apare un zâmbet imens.

-Iar eu o sa fiu a ta. Adaug pe un ton sincer si rânjesc.

Înainte ca sa îmi dau seama, Elijah își lipește buzele de ale mele. Gustul lui de pe buze ma face sa gem. Sunt înnebunită după buzele lui, îmi place sa le mușc, sa ma joc cu ele si sa le ling. Limba mea adora sa danseze cu a lui si sa se tachineze. Dinții lui ma mușca ușor de buza de sus, iar cu limba mi o linge pe cea de jos.

Mâinele mele călătoresc prin parul lui ca printr-o pădure deasă. Îl trag de par atunci când buzele lui ajung sa îmi muste si sa îmi lingă gâtul. Face cercuri mici pe gâtul meu cu limba, apoi buzele lui cad mai jos spre sânii mei. Prin materialul tricoului îmi ia unul in mâna si îl masează ușor, privindu-mă cu o privire doritoare, pupile îi sunt dilatate.

-De acum ești a mea! Spune si ma privește direct in ochi.

Îmi trage tricoul mai in sus ca sa aibă acces la sânii mei goi. Ca orice bărbat, zâmbește mulțumit când vede ca nu am sutien pe mine. Se năpustește asupra lor ca un animal.

Gura lui îmi devorează sânul drept, iar  pe celalat îl mângâie cu mâna. Gem când ma pișca de sfârcul stâng cu degetele. Buzele lui ma săruta intre sâni, apoi ușor ușor se duc si mai jos. Panica ma cuprinde, dar înainte sa spun ceva, Elijah mi o ia înainte:

-Îl vreau jos. Mârâie pe abdomenul meu, făcând referire la tricoul meu. Îmi arcuiesc spatele ca sa poată sa îl dea jos.

Ca sa ma distrag puțin mâinele mele ajung dinou in parul lui și ma joc stresata. Cred ca Elijah mi a observat tensiunea, pentru ca își ridica privirea spre mine.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum