Capitolul 15

1.4K 69 16
                                    

Aylin

Sincer, îmi era dor si de viața mea de facultate. Sa merg pe holurile lungi a facultății si sa rad cu Pyryl si prietenii noștri. Bine, nu îi pot numi chiar prieteni, mai mult niște cunoștințe cu care vorbesc doar când sunt la facultate.

Pyryl este singura mea prietena. Doar cu ea vorbesc si ma împac cel mai bine. Ea m a ajutat sa îmi găsesc locul in faculatatea asta. Pe atunci eram super timida si de-abia ce scoteam o vorba. Pyryl m a ajutat cu multe pe atunci. Sa îmi găsesc clasa, cum sta treaba pe aici si așa mai departe. Fără ea nu aș fi reușit toate astea. De asta îi mulțumesc enorm.

Mi a fost dor de ea. A lipsit câteva zile din cauza a niște probleme de familie. Când am întrebat-o care e treaba, a izbucnit in plâns si mi a spus ca fratele ei este bolnav. Am ținut-o in brațe si i am spus ca îmi pare rău pentru ea si fratele ei. Am întrebat-o dacă are nevoie sa o ajut cu niște bani, dar a spus ca nu in asta sta treaba, ci ca nu știe sigur dacă exista vreun tratament.

Îi simteam suferința in brațele mele atunci când era la pieptul meu. Părea ca suferă mult prea mult decât e posibil. Mi sa frânt si mie inima la momentul dat. E prietena mea, si o iubesc. Poate nu ne vedem atât de des sau nu ne sunam așa des, dar este prietena mea. Cum am mai spus, fără ea nu cred ca aș mai rezista in facultatea asta.

Acum am ora de economie. Peste câteva zile ne a anunțat ca o sa avem un examen. Doar de examen îmi sta mie cheful acum. După ce ca am o perioada nasoala in ultima vreme, acum o sa ma stresez cu examenul ăsta. Iar o sa îmi petrec nopți si zile Învățând. Ăsta ar fi si un motiv sa îmi distrag atenția de faptul ca Elijah pleacă mâine.

Dar mai e un motiv ce mi ar distrage ățenia. Este ca vine sora lui la mine in vizita. Nu prea am apucat sa o cunosc, așa ca asta ar fi un moment bun.

-Ai fost absenta zilele astea, Lin, unde ai dispărut?

Ies din gânduri si îmi îndrept privirea spre Will. El este căpitanul echipei de basketball din facultate. M am mirat ca exista așa ceva aici. Prima data Will o plăcea mult pe Pyryl. Se ținea după fundul ei toată ziua. Până Pyryl ia spus ca intre ei doi nu poate fi nimic. Pyryl nu simțea nimic fața de el. După o perioada si a dat si el seama de asta, si a venit si el in grupul nostru, împreuna cu prietenul lui care, Doamne! Este si el un căpitan doar ca de fotbal. Pot sa ma consider într-un grup de vedete a facultății.

Toată lumea îi cunoaște, iar prin ei am ajuns si eu cu Pyryl sa fim cunoscute de lume. Pot sa spun ca nu prea îmi place atât de tare atenția lor, pentru ca uneori e obositor. Atâtea drame și atâtea bârfe care stau pe capul meu. Chiar e obositor.

-M am luat cu munca si probleme de familie, bla, bla...

Nu vreau sa le spun chiar tot si detaliat. Nu am încredere totală in ei. Singura care știe ce am făcut cu adevărat zilele astea este Pyryl. Doar ea știe ca am un iubit, care este si cu opt ani mai mare ca mine.

-Sau poate ai probleme cu iubitu? Hm? Întreabă Mike.

Mereu am impresia, sau poate chiar așa e, ca Mike se interesează prea mult de viața mea. Este gelos pe mine când stăteam cu alți băieți, când noi nici nu eram împreuna. Este prea băgăreț de parcă îi aparțin.

-Poate si alea, dar nu te interesează pe tine! Spun si zâmbesc fals apoi îi fac cu ochiul. Poate deja si a dat seama ca nu prea îl suport eu de fel. Mereu vorbesc la mișto cu el.

-Diseară este o petrecere, demult nu am fost la una. Mergem? Schimba Will subiectul.

Interesul meu fața de conversatie a crescut din ce in ce mai tare. Nici eu nu am mai fost demult la o petrecere, cred ca de asta vară, pe când petrecerile erau im fiecare săptămâna pentru mine. Viața mea era altfel, într-adevăr; multe petreceri, beții si distracție multă. Nu îmi pasa de viața mea prea mult.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum