Capitolul 12

1.5K 71 7
                                    

Elijah

Razele puternice ale soarelui ma face sa ma strâmb si sa gem frustrant. Simt o uscătură in gât, iar tot corpul meu este amorțit. Mă întorc pe partea cealalata si o văd pe Aylin. Doarme. Este cu spatele la mine complet goală doar cu un cearșaf alb subțire. Zâmbesc instant când o văd si ma trag spre ea sa o sărut pe umăr, dar fără sa o trezesc.

In seara trecută ne am consumat amândoi. Eu pe ea si ea pe mine. Nu aș fi crezut ca voi fi vreodată obsedat de ceva in așa hal încât sa îmi doresc sa fac mereu lucruri murdare cu acea persoana. Însă cu Aylin mi aș petrece tot timpul pe care îl am, doar cu ea.

Mie foame. Si știu ca Aylin nu are nimic in casa pentru ca de-abia s a mutat. Așa ca probabil o sa ma duc eu la magazin pana se trezește, adică sper sa nu se trezească înainte sa vin eu.

Ma ridic din pat si îmi pun tricoul si pantalonii pe mine. Îmi aranjez puțin parul pentru ca este răvășit, apoi ma duc pe hol ca sa ma încalț si iau cartela aurie ca sa deschid ușa.

Ma bucur mai tare ca niciodată sa pot simți aerul rece si curat de afara, îl inspir si îmi închid ochii de la senzația plăcută. E o vreme buna afara azi.

Bănuiesc ca ar trebuii sa fii un magazin pe aici aproape pentru ca nu am cum sa merg pe jos din cauza ca nu am mașina la mine si nici nu m am gândit sa iau cheile lui Aylin de la mașina ei. Așa ca singura soluție e sa fie pe aici un magazin.

Ma uit prin zona si văd un panou roșu unde scrie "Market" perfect! Magazinul este destul de mare si are produsele necesare. Decid sa iau niște felii de bacon, oua, pâine si măsline verzi. Iar la desert iau niște puding cu ciocolată.

Drumul asta așa de dimineața chiar mi a prins bine. Poate ar trebuii sa ies dimineața la alergat.

Încerc sa ma grăbesc ca sa ajung mai repede acasă pana se trezește Aylin, dar după ce las produsele pe masa intru in camera si o văd pe Aylin tolănită pe tot patul. Sta pe spate cu gleznele dezvelite, iar un sân ise vede. Ma apropii de ea zâmbind si ma așez la marginea patului lângă ea. Îi pun o mâna pe par si îl dau la o parte peste față. Nu am crezut ca poate dormi așa mult fata asta.

Nici nu știu dacă sa o trezesc sau nu, dar cred ca ar trebuii sa mănânce.

-Iubito...

Nici un răspuns, încă doarme. O scutur puțin poate se trezește. Atunci scoate un geamăt si se foiește in pat. Dar încă nu a deschis ochii.

-Iubire, trezește sa mănânci e aproape ora 10.

Nici un răspuns. Probabil ma aude, doar ca nu vrea sa se trezească.

-Haide, iubito, trezește.

Strâmba din nas si își baga fața in perna după care scoate un oftat.

-Nu vreau, lasă-mă sa mai dorm puțin.

Zău ca nu am văzut așa putori la viața mea.

-Haide, am luat mâncare. Spun crezând ca poate asta măcar o sa o trezească, dar nu.

-Cât poți dormi?

Mormăie ceva ce nu înțeleg.

-Dacă nu vrei sa te trezești o sa apelez la alte motive de a te trezi, care o sa se ajungă cu țipete si gemete.

Dar ea încă are fața îngropată in perna si continua sa doarmă.

-Te am avertizat! Spun si îmi trec pana prin cearșaf pana ajung la femenitatea ei, care imediat tresare ce îmi simte mâna. Încep sa îmi misc doua degete pe ea, si chiar atunci se întoarce intr-o parte si geme.

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum