Capitolul 8

1.5K 64 3
                                    

Elijah

Nu am mai fost așa excitat in viața mea doar de la un simplu dans. Mișcările pe care le făcea ma făceau efectiv sa înnebunesc si sa clachez in fața ei. Nu m am putut abține si am început sa îmi frec penisul deja întărit.

Eram înnebunit nu mai știam in ce lume ma aflu știam doar ca sunt cu ea si îmi ies din minți. Nu mai știam nimic. O vedeam doar pe ea.

Felul in care se mișca era mai intens decât o făcea pe scena deși si atunci îmi ieșeam practic din minți.

O privesc in fața ochilor si îmi dau seama acum ca nu vreau sa îi mai dau drumul. Nu pot. Nu e doar dansul asta, e faptul ca ea mi a arată cât de puternica poate fi si curajoasa sa facă asta in fața unui...străin practic pe care îl cunoaște de câteva zile. Asta arată ca are încredere in mine. La naiba! A avut din momentul ce a plecat cu mine in America ce vorbesc aici!

O apuc ușor de fund si o ridic sus lipindo cu spatele de perete. O privesc o vreme buna in ochi, apoi ma năpustesc pe buzele ei roșii si cărnoase.

La început îi tachinez buzele jucându-ma cu ele, Aylin pare atât de nerăbdătoare. Îi apuc buza de jos intre dinti si o mușc, apoi o dezmierd. Sa săruți pe cineva are gust a nebunie dar sa săruți pe cineva care este însuși cuvântul nebunie este un rai. Asta simt eu când o sărut pe Aylin.

Picioarele ei sunt încolăcite in jurul meu ceea îmi place al naibii de tare. Mâinele ei micuțe sunt in parul meu jucându-se cu el sau mai trage uneori de el, asta ma excita. Îmi place sa o simt atât de aproape de mine vreau sa o lipesc de mine. Suntem un trup.

Cu cealaltă mâna o ating pe talie apoi urc mai sus pana ajung la spatele ei gol. Suspina când îmi simte mâna rece , apoi scoate cel mai frumos geamăt din lume.

Buzele mele ajung curând si pe gâtul ei, acolo unde urmează sa îi las multe semne sa știe lumea ca este deja luată de mine. Îi iau pielea între dinti si o sug ca un animal, defapt chiar sunt când vine vorba de ea.

-La naiba...Aylin, nu mai pot! Am spus ca nu o sa te iau acum dar cred ca m am răzgândit.

Ochii ei sunt dilatați si ma privesc curioși. Îi simt corpul cum ise încordează brusc si respira cât mai greu.

O mai sărut scurt pe buze, apoi îi trag chiloții jos. Am spus eu ca o sa îmi fie mai ușor cu fusta asta a ei.

Aylin ma privește neînțelegând ce ar trebuii sa facă, dar nu trebuie sa facă nimic ma descurc sa o dezbrac. O dau jos de pe mine și încep sa îi scot si fusta, lent si senzual. Îi simt corpul cum îi tremura efectiv, dar nu bag de seama. Cand ajunge fusta ei jos la picioare ma întind si îi aplic un sărut pe femenitatea ei superba. Tremura de la contactul asta dar ma lasa sa fac ce știu. Ma ridic înapoi ca sa îi pot da si tricoul jos. Ma bosumflu practic când văd ca are sutien pe ea, apoi ca un profesionist îl scot de pe ea. Acum e complet goală in fața mea, lucru ce mi l-am dorit de mult.

-Elijah...

-Știu iubito, știu.

Îmi dau pantalonii jos, apoi înainte ca sa mai spuna ceva o sărut apăsat si ma poziționez la intrarea ei. Futui! O simt atât de uda acolo încât dacă o sa intru in ea o sa alunec efectiv in ea. Respirația ei este foarte rapida încât ma sperie puțin. Mă împing încet spre ea pana simt ca am intrat doar puțin. Ce strâmtă e!

-Doamne, Aylin, ce strâmtă ești păsărica ta o sa îmi strângă penisul.

Ea înghite in sec si ma privește implorator.

-Elijah, te rog...

Intru ea brusc fără nici o tragere de timp. Doamne! Cât de umeda si fierbinte este înăuntru o sa înnebunesc doar simțindo. La naiba!

101 de trandafiri si un dans Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum